Jméno: daniel
IP: uživatel1669
 jakej máte názor? je 2t lepší než 4t čet sem že 2t je vostřejší. jaký výhody a nevíhody tyhle motory mají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Fishracing to podal asi uplne nejlip...jako 4T ve 125 je utrpeni a 2T te zase sezere spotrebou.....
Datum: 28. ledna 2009 18:19
 Někomu chutnaj víc jabka někomu hrušky...jestli chápeš...
Datum: 28. ledna 2009 15:13
Jméno: daniel
IP: uživatel4649
 tady jde o to co je lepší jestli jabka nebo hrušky
Datum: 28. ledna 2009 14:09
Datum: 28. ledna 2009 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 28. ledna 2009 0:45
Jméno: daniel
IP: uživatel4649
 já uvažuju o mz 125 sm
Datum: 27. ledna 2009 19:13
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 grovestreet ®:to si děláš srandu s tím zvukem ne?!zlaté 2T
Datum: 27. ledna 2009 19:04
 Co jsem slyšel od majitelů těhlech sekaček 125 2T, tak to začíná táhnout od 7 tisíc až do nějakých 14ti 
2T krosky bejvaj do 125 myslim, a jezděj zásadně ve vysokejch otáčkách.... Není nad krásnej zvuk 4T
Datum: 27. ledna 2009 16:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 tak nevim no....kdyz porovnam MITO a 125 CBR tak bych nerek ze to MITO ma zatah odspoda......a brachovy RM....no to taky teda zadnej extra zatah odspoda nema...nechci vam do toho kecat....a kdyz zminimetakovou 513 tak to uz je uplne nekde jinde....
Datum: 27. ledna 2009 16:05
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 monty 4takt má zátah od spodu dvoutakt musíš prospojčit ale 4 takt musí dohnat obsahem proto jezděj 125-2takt s 250-4takt
Datum: 27. ledna 2009 15:32
 dvoutakt je má věší zátah od spodu, proto se používá na krosky
Datum: 27. ledna 2009 15:23
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 4t- těžký, plynulý, výměny ventilů a rozvoďáku, menší spotřeba...2t- lehčí, ostřější, dá se víc točit, větší spotřeba, ostřejší zvuk, je potřeba kvalitní olej (stejně jako u 4t)...je to na tobě
Datum: 27. ledna 2009 14:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 to zalezi ciste na tobe....4T nepretocis...ma plynulej prubeh vykonu a hovno zere...no ale sou ty 4T lýný no.....2T se dá ruzne poupravovat ze mu az zdvojnasobis vykon a neni problem jet 160-170 ...na nakitovanym MITU i 200,prubeh vykonu je strasnej...napred nic a potom vsechno ....a spotreba no....strasná...
Datum: 27. ledna 2009 12:52
|



|