Jméno: foch
IP: uživatel1640
 čau kluci, jak mám vymněnit lamely u pionýra 21, mám ty ferodo a novej řetez do motoru dík......
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 14:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to serizeni spojky by fakt bodlo, gdyz sem psal o serizeni tak sem si na ni nevzpomnel...
Datum: 24. ledna 2009 14:15
 Já mám až do konce ledna studiní volno, tak to napíšu ještě jednou a lépe a pošlu to do FAQ. Už mám napsané i seřízení karb. a skupiny ŘP.
Datum: 24. ledna 2009 0:33
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj ..jasný..ale tak byla by škoda to tam nedát ..!!
Datum: 23. ledna 2009 23:07
 Taky jsem o tom přemýšlel, ale chtělo by to napsat lépe... Bez chyb a možná trochu podrobněji. Já to psal narychlo, aby se do toho mohl zítra pustit...
Datum: 23. ledna 2009 23:06
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 ABC ..přidej to do FAQ
Datum: 23. ledna 2009 23:04
 Nebo můžeš jakýkoli jiný, je dobré, aby byl typ PP80 (někdo dává i PP90, ten je ale hustší a někdy lepí spojku)
Datum: 23. ledna 2009 22:59
 Mě se osvědčil klasický Paramo Gyrol 80W (PP80) a ten je taky doporučený výrobcem... Koupíš ho na téměr každé benzínce - Benzina a pod cena do 80kč za litr.
Datum: 23. ledna 2009 22:58
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 jo díky zejtra jdu na to dík!!! jakej doporučuješ olej do převodovky ? budu ho mnenit..\r\n
Datum: 23. ledna 2009 22:52
 Až budeš seřizovat spojku nech na páčce, kterou hýe lanko a která tlačí na tyčky, které vystavují spojku, malou vůli! Je to z toho důvodu, aby až se motor ohřeje a díly se začnou vlivem tepla mírně roztahovat nedošlo k tomu že jak se rotáhnout díly, tak ti odtlačí přítlačný talíř spojky a tím ti začne spojka klouzat. Nejen že by to špatně jelo a hlavně se špatně rozjídělo, ale spálil by sis lamely, a dělal by to vše znovu. I když je to ferodo.
Datum: 23. ledna 2009 22:50
 Jednoduše. Vypusť olej, odmontuj řadicí páku, odšroubuj všechny šrouby, které drží levé víko. Víko sundej a vybafne na tebe spojka - bude tam přítlačný talíř který bude držet 5 pružin, které budou zajištěné podložkou a segrovkou. Vem si, tuším že, plochý klíč 10 nebo kleště a opatrně stlač každou pružinu, když ji stlačíš tenkým šroubovákem nebo jiným předmětem vytlač segrovku a opatrně povol. Takto to udělej se všemi 5 pružinami. Dávej přitom pozor, pružiny mají sílu a mohly by vystřelit. V lepším příadě bys je pouze ztratil, v horší by ti mohly něco udělat!! Potom stačí už je sundat podložky, pružiny, kalíšky a nakonec přítlačný talíř. Pak jen opatrně stáhneš lamely s řetězem a dáš nové. Doporučuji před montáží potřít lamely olejem - aspoň nepoběží zpočátku nasucho. Je možné, že když budeš vše dávat zpět, tak ti nepůjde nasadit primární řetez kvůli tomu, že je nový a ještě nevytahaný. V takovém případě musíš buď stáhnout primární kolečko, ale to jde celkem blbě, navíc potřebuješ stahovák. Nebo můžeš odmontovat spojk. koš - to je jednodušší. Poté nasadíš na koš lamely, na ně řetez a ten také navlečeš na primární kolečko. Potom jen posadíš spojk. koš na hřídel, dotáhneš matici zajistíš ji tím plechem a opačným způsobem namontuješ a upěvníš přítlačný talíř - talíř - kalíšky - pružiny - podložky - stlačíš pružinu a zajištíš segrovkou (5x). Pak už jem dát tesnění nasadit víko, nalít olej a hlavně seřídit spojku.
Datum: 23. ledna 2009 22:46
|



|