Jméno: honza
IP: uživatel4590
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak jde utěsnit (aby nepřetejkal olej)spojková komra od komory s převodama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a jeste to gufero: newim gde se da takovy sehnat, zas tolik mista u toho loziska pro gufero neni...
Datum: 12. prosince 2008 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak k tomu guferu: normalne ho tam nasadis jako gufero treba na kliku ale ne zas moc...jinak pravda pripada mi to trochu zbytecny, blbe se od oka odmeruje kolik dat oleje na do ty prevodovy casti da se to spocitat kolik presne ale je to takovy divoky nigdy sem s tim nedelal...vim ze se to delava ale muj nazor je to tam nechat, ten prevodovej olej neni zas tak hustej aby tu prevodovku nejak extra brzdil, si kup treba ridsi, kup si ferodo lamely nebo vic pritahni spojku aby tolik neklouzala...tim ferodem nic nezkazis coz se u zacpavani te dirky zrovna rict neda - bud se tam neco navari ale nezkuseny muze ponicit karter nehlede k tomu ze hlinik by se mohl zkroutit, pokud to necim ucpes tak zase zalezi jak to ucpes, stejne se ti ty oleje muzou negde smichat a pak to prakticky ztraci na vlastnostech...je taky blbost namixovat hustej a ridkej olej...ale je to tvuj projekt tak se rozhodni jak na to pujdes
Datum: 12. prosince 2008 19:49
 to musíš vymyslet, poradil bych, ale nepamatuju si kolik je tam na jaký straně místa, ideální by bylo mít gufera z obou stran, ale když to nepůjde tak dej gufero na tu stranu, aby mělo namahanou pružinu tlakem (zkrátka tlak musí být na straně, kde je pružina)
Datum: 12. prosince 2008 19:47
Jméno: honza
IP: uživatel4590
 je to na to abych moch dát do spojky víc a hustší olej a do převodů mín a řidší.A ještě jak mam upevnit to gufero na tu hřídel od spojkovýho koše?
Datum: 12. prosince 2008 19:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 aha! a nebude zbytečně moc práce s dalším víčkem, dalším vypoušťákem pro spojku, aby se to nevychrlilo až sundá kryt apod.? ja bych teda osobně hledal spíš nějakej kompromis u oleje....
Datum: 12. prosince 2008 19:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak se mzas popisoval neco jinyho...no dava se to kvuli tomu ze na prevody je potreba mene oleje je to pry pro zavodni ucely ale o nejaky deci min to bych nijak neresil, nechal bych tu diru tam aspon mas jistotu ze to ty prevody bude mazat a nemusis mit dve napousteci diry...
Datum: 12. prosince 2008 19:16
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 pro staton:nejspíš to chce asi proto, aby moch do převodové komory nalejt řidší olej a do spojkové hustší pro větší přítlak spojky.
Datum: 12. prosince 2008 19:15
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zavař tu dírku kde to přetejká, dej gufero na ložisko spojk. koše. A jen tak mimochodem - k čemu to bude jestli to teda není tajný....?
Datum: 12. prosince 2008 19:07
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 rozpulit, tmel, tesneni (takovej tenkej zelenej papir),slozi, hotovo
Datum: 12. prosince 2008 19:06
|



|