Jméno: bomberman
IP: uživatel2924
Posl.aktualizace: 15. září 2008 21:03
 no já sem čet něco podobnýho a tam bylo dokonce řečeno, že se má gufero uplně vynechat! dát tam prostě zakrytý ložisko a šmitec!
Datum: 15. září 2008 21:03
 No je to divné, ale to bude asi kvůli tomu, že tím, že se vyndá pružinka, tak se zmenší přítlak gufera a hrídel není tolik guferem bržděná jako s pružinkou, zvláštní ale asi nic jiného v tom nebude...
Datum: 15. září 2008 20:16
Jméno: bomberman
IP: uživatel2924
 ajo, tak to odvzdusneni ok, ale proc tam radi sundat pritlacnou pruzinku z gufera?
Datum: 15. září 2008 18:33
 Převodovka je odzvdušněná v jiném místě.. tou dutinou v hlavní hřídela vede spojk. tyčka a přivádí se jí olej k ložisku v pravém víku, zaslelepení má pouze význam, když teče hodně olej a pokud dáš do pravého krytu ložisko zakryté s vlastní náplní.
Datum: 15. září 2008 18:10
|



|