 Popadla mě pýcha – chtěl jsem se stát králem vrchařů. Zakoupil jsem proto řetězové kolečko 9 zubů a poučen Sesou i speciální matici k jeho zajištění. Takže praktická zkušenost - ta matice se rovná vyhozeným 110 Kč, osoustružené ubrání je nedostatečné, řetěz se tam prostě nevejde, a i kdyby, tak celá matice je příliš vysoká a nešlo by nasadit pravé víko karteru. Ten kdo to vymýšlel měl asi dobrou vůli, ale nevyzkoušel to v praxi, prostě to nefunguje. Takže jsem zbrousil dokulata původní matici a zajistil ji důlčíkem. Na druhou stranu 9zubého kolečka je vhodné dát plechovou podložku, jen takovou planžetu, aby byla jistota, že řetěz nebude šoupat o karter. No a zkušenost s jízdou – nic moc, sice to na trojku vytáhne místa, kde se to muselo rvát na jedničku, ale na rovině se musí jet stále pod plynem, aby to jelo alespoň málo přes 40. Tudy tedy cesta zjevně nevede, ideál do kopců a pro jezdce, kteří neprahnou po rychlosti je asi tak 11 zubů.\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2021 21:27
Jméno: milanxx
IP: uživatel19721
 pokud máš originál řetěz na pionýra a odstranil jsi gufero z víka tak to musí pasovat
Datum: 06. srpna 2021 21:27
 Momentálně není co fotit, mám tam zbroušenou origo matku, ale řetěz se k té spešl fakt nevejde - nejdřív jsem myslel, že je špatné zubaté kolečko, prostě to nechtělo zapadnout do zubů, ale když jsem matku odšrouboval, sedlo to jak hrnec na p... Možná to zkusím zase nasadit a vyfotit až budu dávat řetězku 11 zubů, neb s tou 9 z je to tak pro autoškolu (aby se lidi hned nepřerazili).
Datum: 03. srpna 2021 13:02
 to neni mozny, psolu foto,, jestli jsem neposla neco spatne,, lebo to musi makat
Datum: 02. srpna 2021 0:48
|



|