Jméno: Libor232
IP: uživatel19463
 Zdarec borci, mám babettu 210 a stala se mi dneska nemilá věc. Pojezdil sem na Babettě cca 5km, zaparkoval jsem ji, a za půl hodiny jsem na ní chtěl zas jet, tak sem jí nakopl (na neutrál bublala pěkně), a jak sem jí sundal ze stojanu tak sem zjistil že mám totálně zahryzlý zadní kolo... po vytažení náhonu se okolo točí.. tak sem rozdělal spojku (jak jsou radici lamely z 1 na 2) a zjisitl sem ze kdyz tam dám buben a lamely tak jde kolo protočit, jenže jak tam dám unašeč vnitřní, tak kolo nejde protočit je to celý zahryzlý, mám dva druhy lamel i unašečů a nic nepomáhá. Kde je problém v lamelách? unašečí? nebo je něco vysypanýho v motoru? podotýkám, že se nic nestalo při jízdě, ale při stání s vyplým motorem. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2021 22:25
 Volnobezka v motoru. Beztak se rozlisovala
Datum: 02. srpna 2021 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel19465
 A cvrček na kole by to nemohl způsobit? Šlapky se netočí zároveň se zadním kolem? To jen aby se vyloučilo vše co je "venku" ....
Datum: 05. srpna 2018 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel19465
 Něco mi napovídá,že to bude uvnitř. Nemužu si přesně vybavit,jak tam jdou ty převody přes to samosvorný kolečko,ale problém by mohl být tam. Sorry,babetu jsem dělal dvakrát a dvakrát to byl nefunkční (klouzající) motor z důvodu vylágrované kliky,kde vakl čepu v ložisku způsoboval netěsnost v guferech a následné pronikání oleje do prvního spojkovýho bubnu. Mě to logicky vychází na tu "volnoběžku"... otevři to,je to razdva,jen musíš mít stahovák na první buben.
Datum: 05. srpna 2018 20:59
|



|