 Čau draci. Řeším tovej problém.Slozil jsem motor dám ho do rámu. A Řadí to nějak divně. Hlavně hrozného problém najít neutrál a potom taky při zařazeném kvaltu a zmáčklou spojkou do předu tlačit fichtlu jde ale couvat nelze. Jak kdyby se to nějak zaseklo. Setkal se stím někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2018 15:56
 Ještě jsem zapomněl zmínit že motor neběžel. Je tu možnost že až se to roztočí zahřeje se že by si to nějakým způsobem "sedlo"?
Datum: 27. června 2018 15:56
 Tak já se potom ozvu
Datum: 24. června 2018 21:00
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Rozpul a zjisti a napiš. Nic jinýho ti nezbyde. Sám jsem zvědavej.
Datum: 24. června 2018 20:32
 Jako ti vydliču ? Tu jsem určitě obráceně nedal. Před rozpůlením to chodilo dobře.Ale jak píšeš je možný že to bude chtít tu hřídel vypodložit.Rozpulení se stejně nevyhnu.
Datum: 24. června 2018 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Tři zuby chyběj na každý,to ničemu nevadí,jen ten první,kterej už zabírá nesmí mít plochý čelo. To se pak staví proti zubu cvrčka a nechce to skočit do něj a nejde to nakopnout. To se tam pak musí dát kvalt,cuknout s motorkou,znova vyřadit a pak to nakopnout jde  to jsou takový ty dokola omýlaný problémy  přitom řešení je kolikrát taková kravina  není třeba novej segment,ale onen zub urazit
Datum: 24. června 2018 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Taky muže bejt už slabá přítlačná pružina cvrčka a plochý přeskakovací zuby a on vždy nezaskočí úplně nazpátek.
Datum: 24. června 2018 19:26
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 A k tý nakopávačce - když ji tam usadíš,jsou zuby nakopávačky a cvrčka přesně proti sobě a nebo se krejou jen z půlky? Nevim proč,ale některý motory chtěj tu hřídel pod segmentem vypodložit (třeba silnou podložkou). Pak jdou zuby na sebe,zabírá to hned a nestrhávaj se zuby na tom půlměsíci.
Datum: 24. června 2018 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 To jedině že si ji dal obráceně.
Datum: 24. června 2018 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Asi největší zajímavost byl zespoda svařenej motor
Datum: 24. června 2018 19:15
 Klika se otáčela volně to jsem zkoušel po celou dobu kdy jsem dával kartry k sobě a řazení taky fungovalo. Řadící automat jsem nerozebíral pouze jsem ho vyndal z motoru a pak zase usadil. Převodovka je originál pouze startovací segment jsem dal Nový protože zuby byli na začátku segmentu opotřebované a taky jsem si myslel že to je důvod proč páka zabírá až v polovině. Ale po smontování se to chová stejně +přibyli problémy stím řazením vono někdy to jde i do zadu a někdy ne. Ještě tam nemám namontovány stojan a když mám neutrál a někdy to opřu o ponk tak najednou tam je rychlost. Jak kdyby tam ten neutrál nebyl pořádně zařazený.Aretančni šroub tam je . Bloky šli k sobě pomocí přípravku žádné násilí prostě nic. Asi nic jiného než rozhození mi nezbyde. Jo a je to u jawy 21.Z nouze jsem zkusil i jinou radicku a nic se zubama na segmentu jsem nic nedělal. Není možný že jsem třeba dal vydlicku co chodí po té tyčince mezi převodovými kolečky do spatné polohy ?
Datum: 24. června 2018 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 Dam ti dobrou radu. Naskládej si převodovku do položenýho karteru a prostě si to řazení ozkoušej. Už zde objevíš drobné problémy. Když si nebudeš jistej,jestli je to dobrý a nebo špatný tak to slož bez kliky a zkus si řadit a točit. Dělal jsem mraky motorů a dodnes si takový ty mrzáky skládam bez kliky a zjišťuju,co to dělá zavřený - často dělam taky ze tří automatů jeden funkční a nebo ze zbytkú převodovek jednu "skoro dobrou" a nebo dvojkový kolečka z dvacky v j05... a jiný psychárny pro lidi,co jsou bezradný a nebo extra hladový
Datum: 24. června 2018 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel19445
 To jedině že by ti zabírala nakopávačka o rozběhovýho cvrčka,ale to bys ji musel mít sešláplou aspoň o kus,potom ano,dopředu pojede (cvrček přeskakuje),dozadu nejede. Ale je to blbost,jiný vysvětlení mi nenapadlo. K tomu divnýmu řazení - tys rozebíral řadicí automat? Je v motoru správnej? Neni jen o dva zoubky přesazenej? Aretační šroub tam je? Neseskočil ti takovej ten konik na pružině? Nevystřelila ti pružinka zevnitř ? Když nefunguje vnitřní mechanismus toho blokování (nevim jak to popsat,dva vyjížděcí zuby -krokuje- z jedničky dáš dvojku,víc tě nepustí) tak to potom dělá všelijaký věci  a nebo když máš tělo automatu z j555/05 a ozubec z j21 tak to taky blbne... to krokovací zařízení má jinej krok než zuby na půlměsíci. Napiš. To se najde. Ale asi to rovnou rozhoď. Ověřit funkčnost převodovky doporučuju hned po utažení karterů. Pokud nemam jistotu,že to správně řadí a volně se otáčí klika i převodovka tak nemá význam skládat dál...
Datum: 24. června 2018 18:56
|



|