Jméno: Libor
IP: uživatel14719
 Zdravim mám problém s babetou 210 Nechce se přeřadit na dvojku jen to klouže. Při rozděláni jsem zistil, že je to suchy, neni nic zamaštěny ani jinak špinavy. Čelisti jsou jak novy, ale všimnul jsem si ,že má buben na vnitřni straně třecí plochy malou trhlinku ,která neni skoro vidět. Takže to by měl byt hlavni problém proč to nepřeřadi na dvojku? Při zahřáti třenim se asi trhlina zvětši a neudrži to rozevřeny čelisti jedná se o tenhle díl http://www.fichtlkramek.cz/nahled/buben_uplny_1.html takže pokud má někdo podobný problém který není způsobený mastnotou tak ať mi to potvrdí nebo vyvrátí. Děkuji a přeji mnoho km bez poruch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2014 12:36
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Slovenská 210ka(kterou jsem utrpěl jako odměnu za opravu) mě takhle "sr...a" rok a půl až jsem motor poslal na Aukro a nabastlil tam "fíka".Od té chvíle
mám pokoj a jezdím si jen se starostí aby tam byl benál.Není problém 130km výlet. Aaron.
Datum: 30. března 2014 12:36
Jméno: standa
IP: uživatel17003
 Já nevim co je ta babeta za klump,to je denně 2 dotazy že kloužou spojky a furt se tam něco sere... Měl jsem hodně starý Ciao,vypelešenej stav všeho,v motoru vše v hajzlu,vylágrovaný vše,na pístu slupky z kroužků,komprese žádná,spojkovej buben šmajdal a hejbal se i axiálně a byl vyrezlej,pakny byly zohybaný,takřka bez obložení - pokud to tak lze nazvat .... a jedna pakna sjetá na plech vykrajovala krásnou drážku... Vzhledem k absenci cvrčka a šlapek se to roztlačovalo - pokud byl v nádrži benzin tak to na dvě otočení zadního kola chytalo ... V tomto vypelešenym stavu to neustále jelo cca 50-55km/h a bralo jednu nádrž na půl roku... Mělo to jedinou chybu,v prudkym kopci se to zastavilo,spojky hořely,buben vařicí,motor se držel v záběru a stálo to na místě... Ale to se vesměs stávalo jen ve dvou lidech,když se jelo kalit ... Tak proč se vám ty československý babety furt tak serou? To je furt řadí klouže,neřadí,nestartuje,nejede klouže... Moje jediná investice do Ciao byla nová duše do zadního kola ....
Datum: 29. března 2014 8:11
 Sakra, a já si vůl vždycky myslel, že tady v tom bubnu jsou pakny startovací a rozběhový... Řadící čelisti jsem hledal v tom druhým bubnu a měl za to, že se většinou zaserou olejem proto, že je v hajzlu gufero nebo o-kroužek... Ach jo...
Datum: 28. března 2014 14:58
|



|