 Zdravím pánové, pustil jsem se do repase mého stadiona S22 a půlil jsem motor a po prohlídce jsem zjistil jisté věci, které se mi moc nelíbí. Za prvé drhne mi o karter to ozubené kolo, které je na hřídely, na níž jsou šlapky. Nevím čím to, normální to asi není a nevím, jak to mám opravit. Za další vyklá se mi spojkový koš. Tisícihran je ale ok a nevidím nikde žádné poškození poté, co jsem ho sundal. Matka také byla utažená. To bylo při půlení motoru, ale také se mi nelíbí že se mi motor dost hejbe v rámu. Ty silenbloky v karterech jsem v pohodě vytlačil prstem z karteru. Nevypadjí nějako vyžvejkaně a nai nevím jak by mohli, když z venku tech silenbloků je plechový pouzdro. Ale asi není normalní že se mi ten motor v rámu vyklá ne? A poslední věc- rozeta má dosti vyběhané ložisko a chci se zeptat, zda pokud ho chci vyměnit, tal podle toho co jsem koukal, budu muset odbrousit nějaké tři nýty, abych se k tomu ložisku dostal. Je to tak? díky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2013 20:16
 Díky, já se na ten rotor podíval, že jsme ho přiložil na rovnou plochu nevypadá, že by byl křivý, tak snad nebude křivý (ani nevím jestli je to možné) Jinak ten spojkový koš se hýbe ten ten vnější na tom futru které je na čemu kliky. tak to nevím co s tím... jestli je nutné to nějako spravovat, kyž se nejedna o žádný závodní motor a ten stadion bude dělat tak 20 km ročně...
Datum: 21. prosince 2013 20:16
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 je možný že někdo udělal špatně klínek a rotor nedosedl na celou plochu kuželu,proto šmajdal a odřel cívku i kryt
Datum: 21. prosince 2013 12:23
 Díky kolečko. Na to futro mrknu a pak jsem zde zašel toto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vymezovaci_podlozka_1mm_slapek.html tak to tím asi pořeším. škoda, že tu sesa nemá ty silenbloky do motoru, nebo jsem je aspon nenašel. Na ten spojkový koš se ještě mrknu kde se přesně hejbe a napíši to sem, abych tady nekecal. Jinak ještě bych měl zmínit, že ten motor u mě nejezdil, pouze se mi podařilo nastartovat před lety a to bylo vše. Tu rozetu ještě prohlídnu taky co a jak s ní budu dělat. Dále jsem zjistil, že na tom motoru mírně drhl rotor jak o cívku, také z vnějšku ten rotor drhne o kryt zapalování. Je možné, že je ten rotor zkřiven nějakou neodbornou manipulací a nebo byl jen nějako špatně nasazen? (Byly tam dvě světelný cívky a indučka byla externě....
Datum: 21. prosince 2013 10:49
 Pokud dhne ozubené kolo o karter, tak bývá povysunuté ocelové pouzdro hřídele šlapek v pravém karteru. Dále, o jaký spojkový koš se jedná? Vnitřní je na tisícihranu, vnější je volně uožen na ocelovém futru. Sientbloky, které jdou vytlačit prstem, už jsou nejspíš KO. Vyndej i to plechévá pouzdro a celé silentbloky vyměň. K rozetě...z hlavy si nevybavuju jak je to tam přesně udělaný, je to už několik let co jsem to měnil. Jestli je KO ložisko, tak počítam že řetězovka už bude též KO, takže bych volil opravu celé rozety...věnec, ložisko, nýty...
Datum: 21. prosince 2013 8:06
|



|