Jméno: pošuk
IP: uživatel16293
 čaau lidi, jaky mate názor na tzv ,silnou dvojku,, ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 22:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak a to co napsal standa je celá pravda
Datum: 19. listopadu 2013 22:12
 Jen malej dodatek: Proč pořád chcete někdo objevovat ameriku a řešit všemožnej nesmyslenej "tuning" ??? Je to zbytečný!! Mám 90kg,fichtla tak nějak ve slušnym stavu,motor se ještě točí vcelku slušně,ale už je před smrtí,na tom mam seriovej válec,kterej jsem si jen trochu opravil a začistil,srovnal a nechal na něm udělat výbrus,hlava origo -čistá,nepotlučená,pěkná - mam čistej seriovej doutník,mam origo karbec 17mm - odladěnej na trysku 65 - filtrbox odladěnej - pak VAPE který ani nevim na jakej předstih je nastavený,pak mam nějakou svíčku která dává jiskru,je to myslim n15, a teď to co chci vlastně napsat - když jsem tam dal převod 11/55 a sed si na sedle za půlku tak ta bestie furt chtěla na jedničku jezdit po zadnim kole....a nezdá se mi že by to jelo nějak málo a to mam 90kg....s tim převodem 11/55 to jelo na trojku skoro 60... (no točí 7000-7200 tou "opravou válce"  ....muselo tam jít 13/55 aby furt chudinka nejel v "červenym"....no prostě mazec,seriovka uhání jak bestie....a teď další šok....po letech první motor,co žere něco mezi 2-3 litry...úplně neskutečný....když jsem počítal kolik sem najel klidnou jízdou na pár litrů co bylo v bandě,tak sem se začínal dostávat pod číslo 2,5l/100km ... Tak proč to furt předělávat??? Jo přiznávam,tady sou fakta,některý válec jsou z výroby zmršený a prostě nikdy nepojedou a když se neopravěj,tak prostě nepojedou...některý kliky sou taky namrvený,některý házej na hřídeli,některý maj třeba pootočenej kolíček a běžnej antitalent tam ten předstih prostě neudělá....pak sou zase kartery který nejedou...to nedokážu vysvětlit,ale je to tak....každý kartery prostě nejedou top....mužeš mít v motoru TOP součásti,vše nový,perfektně zgenerálkovaný,ale budeš mít blbý kartery a nepojede to...a tohle se zjišťuje až na silnici...někdy až dost pozdě.... to jen moje připomínka k tomu všemu ...Obecně: nemusíš do toho pustit 10 tisíc...postav si slušnej motor,se slušnou klikou,se slušnejma ložiskama,se slušnou převodovkou,najdi slušnej pěknej válec,seřiď to a ono to poletí....a nemusí to bejt nový..stará klika která nemá vakl a nekope je kolikrát lepší jak nová... a ještě jedna faktická - nikdy se nepokoušejte oživit motor půlenej kladivem,ten už dojel....tam je to marný....
Datum: 19. listopadu 2013 11:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jasný rychlej 3q je ideální řešení, ale je to otázka peněz 17/21 byla za slušný peníze ale momentálně je v prodeji jen 18/20 a ta už není nejlevnější, na 17/21 bude muset počkat až zase někdo vyrobí další várku
Datum: 18. listopadu 2013 22:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a jé už je to tu zase, zkusil jsi to někdy když říkáš že to nejde??? zvláštní že mě takhle udělaná převodovka už najezdila několik stovek kilometrů naprosto bez problémů
Datum: 18. listopadu 2013 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Kup si rychlej 3Q a dej 11z kolečko a budeš mít silnou dvojku i trojku a jednička bude jak na serii s 13/55... To je řešení !
Datum: 18. listopadu 2013 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 marquee: když si sežene kolečka z 05 , budou mu k prdu , protože jsou uzší.Jinak zkrácená dvojka je opravdu k ničemu
Datum: 18. listopadu 2013 21:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přesně tak, silná dvojka je na nic, trojku už pak prakticky nejde použít, když už chceš silnější dvojku tak si sežeň 19z dvojkový kolečka z 05ky.
Datum: 18. listopadu 2013 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Absolutní blbost. Asi jako 4 kvalt bez trojky...taky k ničemu...
Datum: 18. listopadu 2013 18:55
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Tak je to dobrý když jezdíš ve dvouch tak do kopců
Datum: 18. listopadu 2013 18:52
|



|