Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 Ahoj, pročetl jsem hodně fór, ale s mým problémem jsem se nesetkal. Zrenovoval jsem J 21 od píky. Motor chytá na první šup, drží otážky, akceleruje perfektně, čistý průběh. Na jedničku a dvojku jede v pohodě, ale na trojku cuká. Nemím čím to je..  Zážkuby jsou pravidelné při rychlosti cca 45 km/h je frekvence cukání cca 1 vteřina s větší rchlostí se stupňuje. Při pomlé jízdě na trojku a nízkých otáčkách nic. Vysoké otáčky na jedničku a na dvojku jsou bez problémů. Netušíte někdo zádrhel? Dík moc, Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 15:32
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 Ahoj, díky za info. Řetěz jsem povolil a bez efektu. Přimární kolečko, řetěz i rozeta jsou ve výborném stavu, zabíhány současně. Další zjištění je, že při jízdě z kopce (tedy při menším záběru) i rychleji to necuká. Cuká to při velkém záběru. Myslíš, Lukáši, že by pomohla výměna automatu? Pionýr má najeto hooodně málo, asi 9000km. Díky, Ondra
Datum: 03. května 2013 15:32
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 řetěz určitě povol, nejspíš to má velký záběr na ten třetí kvalt a kolíčky moc nedrží ve výstupním kolečku, kdyby to nepomohlo tak vyměnit kolečka a pružinku v automatu
Datum: 02. května 2013 18:30
Jméno: Ondra
IP: uživatel15436
 ...díky chlapi za odpovědi... svíčka je nová, elektrika taky. Dneska mi ještě jeden borec poradil, že by to mohl být moc utažený řetěz, který se ve vyšší rychlosti takto projeví, poštěluji a uvidím. Každopádně je to podle mne mechanickou příčinou, karbec ani elektrika nejsou na vině, protože na 1ku a 2ku je zátah bez problémů. Kdyby byly ještě nějaké návrh, sem s nimi...
Datum: 02. května 2013 16:18
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 cuká to od převodovky ?
Datum: 02. května 2013 9:35
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 jednou mi to taky dělalo,pořád jsem to ladil a nakonec jsem zjistil,že byla špatná svíčka.. a cuká to tak,jako by tam nešel benzín,nebo jako kdyby něco odcházelo v elektrice?
Datum: 02. května 2013 9:27
|



|