 Dobrý den, mám celkem velký problém se spojkou. Na podzim jsem měl rozpůlený motor. Jezdilo to chvíly a pak začalo něco jako šrotovat v motoru. Fichtl skončil v garáži a vytáhl jsem ho včera, že se na to podívám. Vypustil sem olej a odkryl jsem levý kryt a tam byli vypadnuty a ohnuty pruziny a kupicka zeleznych pilin. Původně jsem myslel, že byli špatný segerovy a tak to vyskákalo. Jenže levý kryt byl celkem dost odřený od tech 5 tyčinek co lezou zevnitr z motoru. Zkusil sem vyměnit segerovky motor se normálně otáčel když sem to postrčil a jelo normálně i spojka fungovala (nestartoval sem). Tak sem zadělal kryt a nalil olej. Jenže zase to začalo dřít když jsem to trochu postrčil. Tak sem zase rozmontoval a jedna segerovka byla zase venku a pružina byla ohlá. Úbec nevím čím to je. Prosím všechny, které něco napadne tak PIŠTE...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2011 2:29
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Sharker487 ® pravda  ale aspon bude vedet ze tam neco takoveho je... a bude vedet co stim
Datum: 03. března 2011 2:29
 mischelin: když se mu ten spojkovej koš povolil, tak už bude nejspíš zajišťovací plíšek skoro odehnutej..
Datum: 02. března 2011 22:21
Jméno: Mischelnike¨
IP: uživatel8793
 A žádnou hřídel zasekávat nemusí.. stačí když ten spojkovej koš chytne rukou a dotáhne!
Datum: 02. března 2011 20:13
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 leco: Ještě si zapoměl dodat ze nejdřív musí odehnou z matky zajišťující plíšek, potom dotahnout... a spatky tun plíšek naohýbat na tu matku (třeba šroubovákem
Datum: 02. března 2011 20:11
 vezmeš 13 golu nasadíš a na druhé straně tu hřídel zasekneš třeba pomocí kladiva a utáhneš ale musíš mět sundané lamely!!!
Datum: 02. března 2011 19:44
 no když je povolený tak ho musíš LOGICKY přitáhnout
Datum: 02. března 2011 17:27
 Víš to jistě? a jak by to šlo opravit??
Datum: 02. března 2011 16:43
 Povolenej spojkovej koš...
Datum: 02. března 2011 16:25
|



|