 Mám dotaz k čemu slouží gufero, na co má vliv a kde je uložené a jak se mění. Mám 175/356. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2010 22:20
 Hlavně až na to vlítneš se šroubovákem, tak to moc nepáči přes karter, uděláš si tam prohlubeň a pak se ti to bude hůř utěsňovat.
Datum: 23. srpna 2010 22:20
Jméno: Adam
IP: uživatel10273
 Jistěže to blbost není, slouží k odizolování dvou prostředí, která sdílí jednu hřídel  No, tohle už je divný, prostě aby přes hřídel nic neteklo.
Datum: 23. srpna 2010 21:52
 Co je blbost?
Datum: 23. srpna 2010 19:56
Jméno: george
IP: uživatel8027
 ondragam - blbost
Datum: 23. srpna 2010 18:14
 Gufero slouží k utěsnění otáčející se hřídele...Je to takové černé gumové kolečko s dírou uprostřed.
Datum: 23. srpna 2010 16:51
 Asi tak, jak to říká kekz...
Datum: 23. srpna 2010 16:47
 gufero slouží , něco jako těsnění v motoru...má vliv na to, aby ti motor nenasával třeba olej z převodovky, prostě aby celej motor těsnil...jak už sem uvedl, je to prostě takový těsnění.. mění se tak, že se pokusíš pod gufero zasunout třeba šroubovák nebo něco a gufero vytlačit, nebo třeba navrtat do gufera šroub a vytáhnout to.. při tom vytlačení šroubováku bacha na to, aby se ti nepoškrabaly stykové plochy motoru s guferem.... pak by to špatně těsnilo... je uložené skoro po celém motoru... u klikovky, v převodovkce a já nevím kde ještě...
Datum: 23. srpna 2010 14:17
|



|