česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lukšík      IP: uživatel9739    
Čauves draci!! Mám takový problém s dvourychlostní babettu (210) a to s řazením druhé rychlosti. Babetta se chová tak, že když je studená na několik prvních (asi tak 10) rozjezdů, když se rozjedu asi tak na 20 km/h, tak natvrdo skočí druhá rychlost a strašně to škubne a dvojka drží. No ale po několika takovýchto rozjezdech si to jakoby sedne nebo nevím co a dvojce se tam nechce ani za boha. Musím jedničku hodně vytočit a pak hodně ubrat a jen tak šolíchat plyn aby tam pomalinku vlezla, hrozně dlouho to řadí. Musím motor vytočit až tak na 25km/h a pak opravdu pomalinku jí nechat zařadit. Nedej bože aby byl vítr nebo nějakej kopec, do toho to neřadí vůbec. Jinak podřazuje dobře. Myslím že problém bude v řadícím mechanismu, ale nevím kde. Pakny jsou nové, gufero taky, olej v bubnu není. Už si opravdu nevím rady, čím to může být. Že by něco vymyčkaného v řadícím mechanismu? Prosím, poraďte Díky za moc rady! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2010 8:11
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Lukšík      IP: uživatel9739    
to jsem ještě nezkoušel. taky mě to napadlo a asi to budu muset zkusit, ale nechce se mi do toho zase vrážet peníze... Nedavno jsem kupoval to soukolíčko do převodovky za 6 kil.... Vypadá to, že máme stejný problém. Tak snad někdo bude vědět co s tim!??
 
 
Datum: 23. června 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoušels nové unašeče? vnitřní a regulační... hochu toto mě trápí 5 let ale jakš takš jsem si na to zvykl... motor po kompletní GO. uplně všechno repasované a nové. řadící mechanismus taky celý nový... buben,pakny,všechny unašeče i ten co drží pakny. Po složení motoru to dobře řadilo asi 5 km a pak to samé co popisuješ... když to nechám tak hodinu stát tak to samé. 5 kiláků pohoda a pak zase tragédie. můžu to odmaštovat jak chci a nic.
 
 
Datum: 22. června 2010 20:54
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:18:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu