
Tak jsem si hrál s automatem a klasickou spojkou u 175/356. Našel jsem odvahu a bez spojky jsem zvedl páku nahoru- a aniž jsem ji pustil o kousek dolů, už jsem odjel. Pak jsem si chvilku hrál s tím šroubem a s délkou lanka a dopadlo to takhle. Když řadím bez spojky-má to tendenci odjet, ale stojí na místě, když se dám do pohybu plynule, tak je to OK, když pustím řadicí páku moc trhavě, tak vypadne kvalt. Pak se mi stalo u klasické(třeba je to normální, nevím, nejsem na to zvyklej), že motorka chce odjet, když je páčka už hodně povolená(mezera mezi páčkou a držákem asi 0,4-0,5cm) a někdy při rozjezdu motorka vynechává(jako zapalování, to před mým seřizováním nedělala). Mám zašroubovat/povolit šroub, nebo upravit lanko? To má asi 1mm vůli.
odpovědět