 cus co je na te jawa 22 expori do usa ze ma 4kone co je nato upravenyho.cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2010 19:48
 tak pánové se zvyšujícím se kompresním poměrem vzrůstá požadavek na oktanové číslo.Oč vyjadřuje v podstatě odolnost proti detonačnímu hoření které nastává dříve čím je vyšší kompresní poměr.čezeták:škoda 110 l min oč 92.škoda 110 LS nebo R 95 benzín super.
Datum: 10. května 2010 19:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou jsem byl u kámoše a kouknu se na štítek a byl psaný v angličtině...bylo na něm napsáno 4 koně..ale když jsme koukali na válec,tak se nám zdál úplně stejný...kanály stejný jako u klasický 21čky
Datum: 09. května 2010 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel9373
 4 koně to melo kvuli nejakymu ekvivalentu v přepočtu,jinak seriovka s kompresnim pomerem 9.5:1 a vykonem 3.8HP ovsem psáno 4HP....
Datum: 09. května 2010 21:53
 lama: nemáš pravdu..detonační hoření ti u sériového motoru téměř nenastane...už jenom protože je ten motor dělanej na benzín s OČ 84 nebo kolik...a to že ti benzín s vyšším oktanovým číslem přidá na výkonu bych si dovolil označit jako mýtus
Datum: 09. května 2010 21:24
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Ježiši...čím lepší oktanový číslo tím menší klepání motoru, ale přidá to i na výkonu...
Datum: 09. května 2010 21:17
 jo omlouvam se já jsem měl na jazyku stejsky ale napsal jsem sesa nevim proč
Datum: 09. května 2010 21:10
 lama: 96 oktranů byla před 40 lety daleká budoucnost
Datum: 09. května 2010 21:08
 lama: seš fakt lama...nemam slov k tomu co píšeš! napřed si prosím zjisti co je to oktanové číslo, a co určuje!!! a 96 oktanů před 40 lety? u nás na benzínce? ani náhodou! Přemejšlej než něco napíšeš...
Datum: 09. května 2010 21:06
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Protože když tam naleješ horší benzín tak to pojede hůř, tím pádem je potřeba přidat na výkonu někde jinde...super ti asi nic neříká co? 96 oktanů před 40 lety
Datum: 09. května 2010 21:00
Datum: 09. května 2010 21:00
 Se snížením hlavy a tím vyšším kompresním poměrem, klesá oktanový požadavek motoru.........no...... to je zajímavá logika..... to se člověk dozvídá věci......
Datum: 09. května 2010 20:58
 nechápu proč by kvůli tomu ale snižovali hlavy...navíc i u nás tenkrát měl benzín snad oktanové číslo 84...vysvětlete mi proč by kvůli nižšímu oktanovému číslu snižovali hlavy
Datum: 09. května 2010 20:56
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 To je logické ne? V americe měl benzín pod 90 oktanů
Datum: 09. května 2010 20:34
 Říkám pravděpodobně ano...
Datum: 09. května 2010 20:32
 napster: kvuli nizkemu oktanovemu cislu snizovaly hlavy?
Datum: 09. května 2010 20:27
 nene , oni snižovyli hlavy nebo co, ne kanály, myslím že jsem to vyčetl z nějakého dobového textzu
Datum: 09. května 2010 20:23
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Však to říkám ne?
Datum: 09. května 2010 20:19
 Nepleťte si Stejskyho a Sesu... Jinak je to tím, že je tam pravděpodobně vyšší kompresní poměr z důvodu tamějšího nízkooktanového benzínu.
Datum: 09. května 2010 20:17
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Měly větší kompresi a tím dávaly 7000 otáček
Datum: 09. května 2010 20:12
 řeklbych že kanálky ve válci... něco jako sesa,ten taky upravuje válce na 5-6 koní nebo nevim už kolik to bylo ale něco kolem pěti
Datum: 09. května 2010 20:11
|



|