 Čau draci mám takový problém nefunguje mne magneto na ČZ 125B,sundal sem magneto a kuknul na cívky a co nevidím startovací cívka má utrhlý drát který vede ke kladívku,tak sem si řekl že to zkusím napojit na baterku zapojil sem to ještě přes indučku aby to bylo lepší,ale ted mám problém jiskru to háže nepravidělně + nevím jak zapojit dobíjení + když jsem to zkusil jenom tak nastartovat tak nic, nevím jak seřídit předstih,tak se chci zeptat jestli někdo nemáte nejaký nápad jak to udělat aby to jelo. díky moc za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2013 9:34
Jméno: combust
IP: uživatel16324
 podle toho co píšeš jsi nějak propojil indučku, baterii a kladívka - je to magneto, zapalovací okruh má svojí extra cívku a je nezávislej, tímhle experimentem bys jí taky mohl spálit
Datum: 27. října 2013 9:34
Jméno: pepa
IP: uživatel16323
 nekde se ti to skostří a nejde... jinak na čz je přepis na předstih je 3 až 5 mm a to je obrovske rozmezí ... tak prostě nastavíš 04milimetru mezeru mezi kladívky když je píst nahoře přez díry v rotoru ... a pak zkoušíš jak to jede jestli blbě tak přez diry v rotoru povolíš 3 šrouby desky zapalování a skusíš s ní někam pohnout.... až to funguje huř líp...
dobíjení je u teto mašiny tzv seleniovím usměrnovačem který je už často nefukční a motorka přebíjí...nahrazoval se diodou ..ale na start motoru není baterka potřeba.....
zetka je věrná mašina na hrubě seřízený odtrh už chytá... baterku nepotřebuje ... akorád rada žere indučky ..často se to řešilo že si od kladívek nahnul drát s očkem a pod nadrž nacpal indučku z jawy či dokonce škodovky 120 je jedno zda 6 či 12 volt a jezdil na to....
Datum: 26. října 2013 23:56
|



|