 Dobry den kupil som novu vacku na cz 175 487 ze vraj univerzalna na jednovalec aj dvojvalec a neda sa my poriadne nastavit predstih nemate s tym niekto skusenosti alebo keby my niekto poslal fotku original vacky na cz 175 487 aby som mohol porovnat lebo k motorke som vacku nedostal. dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel16246
 Tak snad poznáš jestli je to bohatý a nebo chudý,na to nemusíš každejch 10km vyndavat svíčku. Jestli máš karb co tam patří tak otryskuješ dle příručky a je to.
Datum: 08. října 2013 18:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16233
 nastavení je nekonečný boj ...v chytrých knížkách se radilo vhodný osazení trisek a udělat jízdní zkoušku kterou dělej opatrně ....ta zkouška se dělala tak že ujedeš cdca 10 km aby se ti motor dostal do provozních hodnot pak to napalíš do prudkého kopce na 4 na plnej a ještě za jízdy vypneš motor a opatrně zastavíš ..vyšroubuješ svíčku a její barva by měla být srnčí hněd...ne černá ne bíla ...pozor at ti barvu nezkreslí volnoběh ......proto je to tak krkolovný manevr....šteluješ šroub z boku s pružinkou bohatost směsi ..ovlivnuje to i jehla tesnost motoru....
jinak hrube nastaveni volnoběhu se dělá na motoru prohřátem na 80 asi prostě že na něm neudržíš ruku necháš to ohřád a pak šroubkem ze spodu pod šoupětem nastavíš nejmenší otáčky aby to eště nechcíplo.....
jinak pečlivě pozoruj barvu svíčky ikdyž jezdíš normalně uvidíš jak ti to palí....todle sou jen tabulkový hodoty
Datum: 06. října 2013 9:52
 A mozem sa este spytat ake idealne nastavenie karburatora zmes a volnobeh.Dakujem za odpoved.
Datum: 05. října 2013 19:02
Jméno: standa
IP: uživatel16225
 No oni všechny úplně stejný nejsou,maj různej náběh... Z fichtla je hodně ostrá a naopak z kejvy je kulatá bez výrazného zubu....ale musí to jet ať tak či onak...jen ten zářez musí být ve správné poloze...to ověříš snadno...dáš píst do HU a dřík kladívka musí být na nejvyšším místě vačky -na zoubku... Pokud je hodně před a nebo za tak je vačka buďto přesazená a nebo naprosto přetočený stator...
Datum: 05. října 2013 12:48
 ano.. dvouvalcova jawka nebo čz má dvě kladívka
Datum: 04. října 2013 20:45
 a to je normalne ze to dava dve iskry?
Datum: 04. října 2013 20:41
 Abych vás nenapínal, vačka z jednoválce a dvouválce je stejná, takže v tom bych problém neviděl...
Datum: 04. října 2013 20:00
 jTak vravite ze z pioniera pasuje len treba poootocit zapalovanie no sak vyskusam.
Datum: 04. října 2013 19:44
 Proč by měla být pro 350 jiná vačka?
Datum: 04. října 2013 19:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16224
 logicky na jednoválec a 2 válec vačka stejná nebude ,,,,je jiná pro pioníra tobě by tam šla z 250 či starčí čz ...ale ne ze 350 ... vačka na pioníra by měla mít stejný tvar ale drážka pro jištšní v rotoru je jinde .... musí se po otočit .aby to šlo vyštelovat a pořádně dotáhnout....
Datum: 04. října 2013 17:56
|



|