česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zdravím draci, mám problém s volnoběhem.Pincka našlápnu,ale na volnoběh se to chová jak čtyrtakt,prostě vysoké otáčky,žádné to známé převalování pístu.Už nevím co s tím,gufera sem měnil,předstih šteloval,válec s pístem sem měnil,těsnění karbece,válce.Už mám podezření jen na to že to někde dejchá karterama.Ale nekouří to jak dýmovnice.Fakt nevím.Měl ste někdo podobnej problém? PS karbec taky čistý.Nechce se mi půlit,mám plechy a těch 20 tisíc šroubů než se sundá,tak zešedivím,nebo zešílím.Je zajimavé,že pokud ucpu prstem dirku co je pod karbecem (těsně před kolínkem sání) tak se volnoběh sníží,ale pořát to pálí rychle zasebou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 1:13
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Tak to je zajímavý problém možná kdybys tam dal v plovkovce trochu míň benzínu tak by to bylo lepší nebo posunul jehlu níž ale škoda té práce a motoru no :/
 
 
Datum: 26. dubna 2011 1:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Tak ani šoupě,ani ultrazvuk nepomohlo.Zakoupil sem jinej motor,použil sem kartery a převodovku.Válec svuj,zapalko svoje,karbec svuj.Po složení se nic nezměnilo,volnoběh jde jako zrychlenej puls a to už sem to mozkově nezvlád,začal sem čistit kohout v nádrži,svíčku sem dal jinou a stále nic.Poslední co mě napadlo bylo vyměnit volnoběžnou trysku.Byla tam 38, našel sem záhadnou 40cítku a problém zmizel.Tak mi to vysvětlete,na karbec nikdo nesáhnul,ani sem trysky neměnil a najednou to šlape jak má.
 
 
Datum: 25. března 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Dneska sem koupil šoupě,čínskej šmejd.Skoro sem ho tam nedostal jak to bylo na fest.A žádnej rozdíl.Cupák sem zkoušel podržet i za běhu a žádnej rozdíl.Benál dotéká normálně.Tak mi to nedalo a rozpůlil sem kartery.Samozřejmě nic sem nenašel teda až na to že spodek motoru mezi těsněním byl poblitej po celé délce spáry.Zítra dám karbec do ultrazvuku v práci at je jistota.Jednou sem ho viděl rozříznutej napůl a je tam jaká si komora,kterou nelze normálně vyčistit,ale ultrazvuk je mocná zbraň.
 
 
Datum: 17. března 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jednou jsem zkousel 60 myslim z 05tky... a bylo to málo... spodek dobrej ale do otacek me to nepustilo :--)
 
 
Datum: 16. března 2011 1:12
 
 
 
 
Jméno: Lukš      IP: uživatel4620    
Zdarec draci dnes kupodivu se mi stalo uplně t osamý a byla to právě ucpaná volnoběžná triska+ zaneřáděný kohoutek takže tam šlo málo benzínu třeba se mto skusil tím že sem přicpak jakoby půlku difuzoru rukou tak aby šel vzduch na kanálky a pak se vše poněkud spravilo ;-) pořádně pročisti karbec a trisky no a zisti jestli když zmáčkneš cupovák za jak dlouho ti vyteče benzín pokud to trvá dlouho a nic se neděje tak to teče pomalu a nestíhá dotékat :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Hlavní trysku mám 68 což se mi zdá dost,chtělo by to sehnat starou dobrou 60tku
 
 
Datum: 15. března 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
To šoupě by to mohlo bejt,že by přes něj šel nějak falešnej vzduch.Ono je doccela odrápaný...Ale měnil sem ho asi před cca 5 lety.I když za tu dobu má dost odjeto.Koupím ho a uvidim.
 
 
Datum: 15. března 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Všechno je vcajku,asi budu půlit.Vsázím na ty kartery.Hlava těsní dobře,benzín teče taky jak má.Prostě je to v háji.
 
 
Datum: 15. března 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nebo je problém v šoupátku v karbecu, když má vůli, tak volnověh nejde nastavit podle představ...
 
 
Datum: 15. března 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě ti podfukuje hlava...bo máš malou hladinu v plovákovce...může se ti sekat lanko plynu....jak chodí šoupe v karburaci? volně?....volnoběžná tryska je čistá??
 
 
Datum: 15. března 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bílek      IP: uživatel10730    
to ja už moc nevim,ale co palivový ventyl v nadrži? (vyčistit,aby tam šel pořadně benzín) ,ale to už si asi zkoušel že?
 
 
Datum: 15. března 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jasně,první na co sem sáhnul.Ještě mě napadá vyčochtaný šoupě,ale nezdá se mi to.
 
 
Datum: 15. března 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen mě napadá taková otázka, zkoušel jsi na karbecu nastavit volnoběh tím volnoběžným šroubkem?
 
 
Datum: 15. března 2011 22:37
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 0:33:46 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu