 čau, mam problém mam mustanga, chytne na metru při tlačení ma motor v dobrym stavu ma tak 3000 dal jsem tam novej polsek válec 60cm3 a mam tam, novej karbec origo, vejfuk a zapalko taky origo, tryska 70 , ale když tam mam zapojenej airbox(1 klasická a 3 díry navíc, spoj mezi pulkama nepřelepený) tak prostě blbne, chcipa a prd to jede, když odpojim filtr, jede trochu líp(ale filtr mam novej) ale stejnak nemam moc sílu a nejde do toček, ale vubec, muže to byt předstih, nebo odtrh na svíčce??? a co s tím filtrem, nechci to zajíždět bez filtru, a když dojedu tak svíčka není mokrá a má naprosto černou barvu jako pneumatika, a ma být cihlova, předtím mi nešel do toček a tukal do hlavy )PROTOŽE 40MM JE VĚTŠÍ NEŽ 38 (PRO HLAVU) TAK TUKA, A TAK SEM DAL POD VÁLEC TĚSNĚNÍ A JEŠTĚ TO PODMÁZL SILIKONEM, KOMPrese je špičková docela tahá za 1 ale za 2 se mu moc nechce a za tři dam jenkdyž jedu zkopce, poradte, dík za každou radu,
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 13:55
 ja vim obsah neni 60 ale ani 553 ale 55cm3 , komprese se neztrácí, když tam dam obyč tesnení tak má menší kopresi, ale pro všechny případy sem tern silikon vyndal, trochu sem to seřídil ale nevím co s tím filtre,.už toho poláka nekoupím,
Datum: 16. května 2010 13:55
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Od polského válce nemůžeš čekat zázraky. Pro tvoje info není to 60 ccm, ale 553 ccm. Zkus seřídit karbec. Vyčisti vše a uvidíš. Silikon pod hlavu bych nedával. Dal bych tam obyčejné těsnění pod hlavu. Silikon ale ne! Možná, že se ti díky tomu ztrácí komprese- proto černá svíčka
Datum: 16. května 2010 13:52
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 svíčka nová n14c
Datum: 16. května 2010 12:39
|



|