Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 zdar hoši,hodně lidí by asi zajímalo jak správně zazimovat motorku,napište vaše typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 22:55
 Tak to potom jo, ale stejně si o tom myslim svý...respektive že je to zbytečný při použití dobrýho oleje...
Datum: 23. listopadu 2008 22:55
 to uz je taky vychytany,sunda se hadice od filtru,nastartuje se,prida se plyn a do karburatoru se sprejem vstrikuje konzervacni olej,ten se pak dostane vsude
Datum: 23. listopadu 2008 22:39
 kolecko>právě proto tam píšu že se za M2T nezaručuju  , mě motorka stála 5měs. ve vlhký garáži, mazal jsem nějakym olejem Denicol za 130Kč/l poměr 1:30, 05 nezarezla ani po 8mi letech stání, jen tak jednou za rok protočim motor nasucho, myslim si že za tim jeho zareznutim je něco jinýho, třeba častý střídání teplot (jestli má vytápěnou garáž, případně garáž ve pod domkem) potom tam může kondenzovat voda a to je vždycky průser, já si myslim že prostě bude mit v garáži nějaký špatný klima...stejně tim že stříkneš olej otvorem pro svíčku tak jak ošetříš ložiska? Tam se ten olej nedostane tim že to 3x prošlápneš, takže je hezký že ti nezareznul píst ale zase můžou zareznout ložiska.....
Datum: 23. listopadu 2008 22:06
 strikani oleje do valce urcite neni zbytecny,pist dokaze prez zimu zareznout jak nic,stalo se to sousedovy u kejvacky,navic to pisou v kazdy prirucce o motorkach,takze ja se toho radejc drzet budu,nechci riskovat
Datum: 23. listopadu 2008 13:34
 Stříkání oleje do válce je zbytečný, já když sem minulej rok zazimovával motorku tak sem nechal vyjet benzín z karburátoru dokud to nechcíplo, po 5 měsících sem sundával válec (s motorem sem celou dobu nehejbal) a zjistil sem že všude je souvislý olejový film..takže bych se nějakýho zareznutí nebál...za M2T se ale nezaručuju...
Datum: 22. listopadu 2008 23:11
 zazimovavam to na celou zimu,ja se o motorky staram dobre,takze radeji udelam vsechno pro to aby se motorce behem zimni prestavky nic nestalo,takovej zarezlej pist je celkem k nasrani,ale i takovej zrezlej sroub me nepotesi,to vis,sem trosku puntickar,proto sem napsal to,co by se spravne melo delat
Datum: 22. listopadu 2008 21:44
 hoši, a proč vůbec zazimovávat, můžeš to nechat tak, stim , že se občas v garáži svezeš
Datum: 22. listopadu 2008 21:38
 prosimtě, na jak dlouho budeš zazimovávat? na půl roku? nech tam benál a hoď to na stojan, podepři to akorát aby se ti tam neudělala botka na gumě to je vše, dělám to tak už pořádně dlouho a nic se nestalo...
Datum: 22. listopadu 2008 21:29
 je toho vic co musis udelat:napred celou motorku poradne umej,na lak nanes vosk(napr.:Tempo),na chromovane dily nejakou pastu na chrom,dofoukej kola,namaz vsechny pohyblive dily,gumove dily osetri pripravkem Regum,motorku dej na hlavni stojan,vypust benzin z karbece tim ze zavres kohoutek a nechas bezet motor az chcipne,dotankujes plnou nadrz,do valce striknes olej a parkrat proslapnes motor,vyndas baterku(pokud je),ucpes hadrem vejfuk a sani aby se do valce nedostavala vlhkost,motorku prikrej napr.:starym prosteradlem,rozhodne ne vsak igelitem,latka musi byt prodisna,motorka musi byt ulozena v teple a suche garazi.a tak jednou za tejden proslapni motor,aby ti nezarezl pist ve valci,snad sem na nic nezapomel
Datum: 22. listopadu 2008 21:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este chapu tu nadrz i gdyz dnesni benal fakt za moc nestoji ale na co ucpat vyfuk a sani?
Datum: 22. listopadu 2008 19:26
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 ucpat vejfuk a sání dát to nastojan plnou nádrž
Datum: 22. listopadu 2008 19:24
|



|