Jméno: pp
IP: uživatel3079
 Vyjedete na pionýru ve dvou všechny kopce? Nemyslím nějaký terény myslím normální silnice kde jezdí i auta. Já bohužel když vezu holku tak jsem už několikrát potkal na silnici takovej kopec že to nevyjelo ani na jedničku a zpomalovalo to tak dlouho až se to úplně zastavilo a musela vysednout a jít pěšky. Mám tam 13z pastorek tak chápu že můžu dát menší ale by mě zajímalo jestli můžu vůbec očekávat výrazný zlepšení anebo to bude skoro jedno a nepojede to taky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2014 21:14
Jméno: Pincek50
IP: uživatel8325
 Zdar, mě to normálně vyjelo pořádnej kopec, na jedničku ve dvou cca 200kg a pak samotnej cca 85kg na dvojku mírnější a na jedničku to už musel bejt dost šílenej abych musel podřadit  Sekundár 11, ted přendáno na dvanáct a taky v pohodě.
Datum: 18. prosince 2014 21:14
Jméno: rosi48
IP: uživatel17722
 s 13z zavčas podřadit na 1plny otáčkym musi dobrej fichtl vyjet uplně všechno,pokud teda nemáte dohromady vic jak 140 kilo
Datum: 15. prosince 2014 19:50
 něco máš špatně.
Datum: 13. prosince 2014 16:46
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Na 12-ti zubej pastorek musíš ve dvou vyjet cokoli na silnici, s 11-ti zubym cokoli i v terénu. Pokud ne,je chyba v motoru, předstih.odtrh, výbrus.
Datum: 13. prosince 2014 15:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
 Taky bych rek ze to mas uhnany na 1 to musi vijet vse na com je asfalt...
Datum: 13. prosince 2014 2:24
 občas se stane že přijde krpál v kterým musím řadit 2  jedničku ani ve dvou ne, ikdyž, při odjezdu z chorvatska plně naloženej jsem stoupal serpentýnama na jedničku, docela masakr
Datum: 12. prosince 2014 23:07
 Ano mám seriovku s 12z a jely sme dvá dohromady asi 155 kilo a předjíždel sem kámoše co jely taky ve dvou. Pod kopcem roztočit a furt plnej. byl to krátkej kopec ale o to prudší.Myslím že je to dost o stavu motoru
Datum: 12. prosince 2014 17:40
|



|