 SESO zařiď nějak ať se vyrábí stupačky z oceli a né z litiny. Ty z litiny lámu furt . Ty z oceli se ohnou a narovnáš je. BEDY
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 15:02
 bedy posli mi foto,, chci je videt,, prodavam ten streibrne a jsou gut,, pok jsi mel ty cerne,tak je treba je dotanout na krev aby steny byli primacknute ke krizi
Datum: 24. listopadu 2013 15:02
Jméno: Standa
IP: uživatel16457
 Pozor! Starý šli ohnout,ale jen jednou a na jednu stranu,při narovnání taky každá praskla. Nový stupačky mam,je to nějakej obrobenej výkovek,ale na ocel bych to neviděl,ani ty starý nebyla ocel,možná je to jen obyč železo a nebo ta litina,ale to je jedno,já se k tomu chovam normálnně a mě nepraskaj a jsem spokojenej....
Datum: 24. listopadu 2013 11:37
 studuji automobilní školu a vím že je víc druhů ocele .
Datum: 24. listopadu 2013 10:55
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 jestli to máš u pionýra tak tam dej osky z předních kol závit je stejný a dlouhé jsou tak akorát
Datum: 24. listopadu 2013 1:53
 si udělej sklopný ne?
Datum: 23. listopadu 2013 22:09
 plus většinu těch druhů ještě můžeš tepelně upravovat...
Datum: 23. listopadu 2013 20:45
 Bedy: Kdybys věděl kolik existuje druhů ocelí a litin, tak by ti to ani tak zajímavý nepřišlo
Datum: 23. listopadu 2013 18:47
 dobrý je ty stupačky dotáhnout na krev, jakmile jsou trošku povolený a bouchneš o ně tak jebnou v závitu...
Datum: 23. listopadu 2013 18:24
 OK takže ty originální českoslovenksý se dali ohnout byly z ocele .. ty nový se nedají ohnout a taky ocel. ..hmm zajímavý..jednou sem fichtla položil křupla, jednou sem dupl trochu taky křupla je to na hovno
Datum: 23. listopadu 2013 17:10
 Ony ty stupačky budou ocelový...to podle mě neni litina...
Datum: 23. listopadu 2013 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel16454
 V tom případě si je udělej z kusu šroubu,protože zde tuším,že nebude problém ani v materiálu,ani v dodavateli,ale problém bude mezi sedačkou a řidítkama
Datum: 23. listopadu 2013 11:38
|



|