 čau draci přemýšlím o tom že koupím ČZ 180/487, jaký na tuto motorku máte názor dobrý, šptaný jak je to s dostupností dílů atd... napište když tak své zkušenosti díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2013 0:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Zkoušel jsem různý kombinace, aby kola byly v zákrytu. Jak to mám teď ani nevím, ale najel jsem přes 500km od té dobí a sedí to to pěkně, nekroutí se to, po puštění řidítek to jede rovně... tak spokojenost.
Datum: 03. června 2013 0:58
 Bakoune jak si nakonec vyřešil uložení zadního kola?
Datum: 02. června 2013 15:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jak je super ta hliníková kyvka poznáte až po přesednutí na třeba takovou 634 nebo nedejbože panelku apod. Ještě jsem zapomněl, že je obrovská výhoda zadní brzda řešená táhlem. Opravdu brzdí a člověk se nemusí bát, že mu praskne lanko.
Datum: 01. června 2013 20:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám 487.3 a jsem celkem spokojený. Posaz sice záchodový (mám přes 190cm), ale dá se na to zvyknout. Je to lehoučká mašina, hrává, hliník. kyvka se nekroutí, motor má rád otáčky. Přední tlumiče fungují (ne jako u předchůdce 175/487). Vepředu mám plovoucí kotouč, takže to i docela brzdí. Někomu nemusí sedět vibrace... já jsem si zvyknul. Osobně se mi líbí víc typ 487.3, ale to je věc vkusu. Spotřeba něco kolem 4 litrů. Maximálka je kolem 110km/h... Je to takový hračička prostě. Na blbnutí super. Díly se celkem dají sehnat, spousta věcí pasuje z Jaw, spousta jich je na burzách z obyč. 487, něco se dá sehnat ještě ze sklad. zásob ze Strakonic. Neměl jsem víceméně problém sehnat cokoliv.
Datum: 01. června 2013 20:02
 Já jí koupil za 5000kč, asi před 6 rokama
Datum: 01. června 2013 19:00
 děkuju za podrobnej popis  podle toho co si psal tak je to slušná motorka za malý peníze což sem taky chtěl docela mě to přesvědčilo díky  ta tvoje je pěkná snad bude i ta moje taková
Datum: 01. června 2013 18:59
 Jo, tak tu zrovna mam. K motoru asi neni co dodat, ten si nese konstrukční výhody a nevýhody už několik desítek let, bez výrazné inovace. Nicméně jede slušně, spolehlivě, údržba zvládnutelná s hlavou a šroubovákem...Podvozek je v rámci možností super-hliníková kyvka, progresivní brka na zadních tlumičích, přední vidle převzaté z jawy 350/638. Díky tomu se motorka v zatáčkách nekroutí, a ani při vyšších rychlostech. Brzdy jsou klasický bubny, vepředu dvouklíč. Po dobrém seřízení brzdí parádně. Výhodou je že čidlo brzdového světla je i na přední brzdě. To je velká výhoda, vzhledem k tomu že na motorce se brzdí hlavně přední brzdou. Zdroj elektriky je řešen pomocí klasického dynama o výkonu 75w. Občas se vyskytne problém s dobíjením, ten jsem vyřešil nataháním nové elektroinstalace a montáží elektronického relátka AEV. Od té doby elektriku v podstatě neřešim. Ovladače na řídítkách jsou opět převzaté z jawy 350, s ovládáním blinkrů nebo světel neni problém ani v silnějších rukavicích. Pohodlí šoféra i spolujezdce je oproti starším modelům daleko lepší. Díky skloněnému sedlu řidič ani spolujezdec neujíždějí dozadu. Neměl jsem problém ujet 400km za den. Spotřeba mi vycházela dlouhodobě něco okolo 4,3l a to jezdim v podstatě furt naplno, takže při normální jízdě by se dalo jet určitě s menší spotřebou. Maximálku jsem nikdy moc neřešil, ale měla by být něco okolo cca 115km/h. Oproti originálu jsem dal lepší hefty, dodělal jsem olejové čerpadlo a boční stojánek. Celkově je to určitě nejlepší číza jakou jsem měl, za těch několik desítek tisíc km mě toho dost naučila, v současné době už jí mam jenom na občasné projížďky  Zde foto: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/#foto_nova_mistnost_173.jpg
Datum: 01. června 2013 18:37
 zatím bych to viděl na 487/4
Datum: 01. června 2013 17:11
 Mam s ní ty nejlepší zkušenosti. Už je to docela vymakaná mašina. Taky by bylo vhodné uvést jaký podtyp máš v merku...kdyžtak pro více info mi napiš maila...
Datum: 01. června 2013 16:59
|



|