Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:21
 děkuju
Datum: 19. února 2013 15:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 jsou 2 typy rozet na pioníra 1 typ má v rozetě pouze 1 ložisko v takove te trubce po náhonem tachometru a 2 typ tam má 1 nabušene za sebou.... nato 1 ložisko je vyrobní ulechčení myslím že mustaf by 2 mít neměl ale musíš se podívat sám....schodit kolo a rozetu no problem... jinak to vidíš už na tech čepech čep pro 1 ložisko je znatelně zesílen na fotce z leva na tom zesílení je u 2 ložisko u druheho provedení na fotkách to je jasně vidět čepy zaměnit nejdou sice to do sebe zapadne ale bude se to klátit a nadměrně zatěžovat řetězovku ... musí se to opřít o to sazení čepu...
jinak rozetu pro 2 ložiska bez naontovaných ložisek opznáš podle drážek pro segrovky pokut je pro 1 ložisko je cca 15mm ze strany od kola drážka na segrovku u 2 ložiskove verze je hned z kraje ....od kola
Datum: 19. února 2013 13:17
 zapomněl jsem podotkou, že se jedná o mustanga
Datum: 19. února 2013 12:58
|



|