Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Zdar, mám teď náhodou zbytečný 2 tis a tak jsem se rozhodl že to vrazim do mustanga ale nevim co za to mám koupit abych to neutratil a nic z toho. Proto se chci zeptat odborníků. Chtěl bych hlavně něco na výkon a na spolehlivost. Dík za rady. P.S. fichtl je po komplet generálce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel11855
 JJ,vím to,on sám stejsky říkal na diskusi jaký mraky cestovních úprav jezdí po republice,od chvíle co to číslo překročilo stovku,tak má v nabídce napsáno "úpravy prověřeny stovkami uživatelů" ...Cestovní úprava je Top válec pro seriovej motor,to je jasný,sám mám doma jednu z prvních Cestovních úprav a vím jak jede jak na lepším motoru tak na základním motoru.... Dole jsem psal o RS válci na seriovém motoru...každý kdo má nějakou skušenost s laděním motoru,tak ví o čem mluvim. Ona vidina nadupanýho válce se 7 koněma a max otáčkama nad 10 tisíc je úžasná,ale ta realita po namontování na čistě seriovej motor je jiná....a o tom se tu od začátku bavíme.......sám sem si užil s Cestovní úpravou a vím,že origo převodovka je pro ni skoro špatná,pokud to nemáš spřevodovaný do pomala,blbě se sbíraj kvalty....pokud chceš CU do rychla,určitě bys měl mít rychlou 3Q převodovku...to je základ....psal sem to všechno hlavně kvůli tomu,aby si uvědomil i ty věci v pozadí....válec není vše......Větou: "několik už jich po republice jezdí...." jsem nemyslel vůbec stejskyho CU  ...Stejskymu není potřeba dělat reklamu. Myslel jsem tím,že mám vyvinutej válec,kterej je výkonem někde mezi Cestovní úpravou a seriovkou,nároky na motor má minimální,jednoduše mít motor v cajku jako normálně a prostě jen nasadit a seřídit karburátor,svezení suprový a výroba je levná,žádný posílání zakázek někam do firmy na "drahý" obrábění na strojích podle výkresů....klasická přesná ruční práce jehlovýma pilnikama....to jen kdyby se někomu nechtělo dávat 2 tisíce za profesionálně strojně upravenej válec...
Datum: 10. června 2011 14:56
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 stando, kdyz mi delal stejsky c.u., tak jsem se ho na to ptal a cestovnich uprav jezdi po republice 110...
Datum: 09. června 2011 21:29
 stejskyho válce jsou side dobrý,ale hrozně drahý,navíc s origo příslušenstvím (zapalovani,karbec,vyfuk) se stejnak nedostanes pres 8000 ot/min a ty RS válce jedou nad 6500 ot/min...což je kravina....aby to chodilo,tak se do toho vysypeš daleko víc než 2000,-...pro seriovou motorku je maximem Cestovní úprava za 2000,- .....mimojiné jsem schopný udělat válec alá Cestovní úprava,ale ve verzi RS....ozkoušené na čisté seriovce!! Není potřeba ani lepší výfuk,ani lepší karburátor ani bezkontaktní zapalování ani rychlá převodovka....prostě klasickej seriovej motor....několik už jich po republice jezdí....
Datum: 09. června 2011 21:05
 rozhodně do válce! Jak již dole, - stejskyho úprava..ale na místo cú bych si 500 ,- našetŕil a nechal si udělat silniční rs úpravu - vím o ćem mluvím...
Datum: 09. června 2011 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Když bych měl všechno dobrý tak bych nekupoval nic a nechal bych si to protože vždy se něco může pokazit, nebo bude třeba řetězovka nebo něco v motoru.
Datum: 09. června 2011 19:40
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 kolecko: jak pisu je po komplet generalce tzn. lanka, gumy a tak, monter: ale do čeho přesně. do válce nebo do převodovky
Datum: 09. června 2011 16:31
 Já bych to teda investoval do novejch lanek, brzdovejch paken, plášťů, řetězu, rozety, nové elektroinstalace...záleží co potřebuje vyměnit...
Datum: 09. června 2011 16:24
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 09. června 2011 16:09
Jméno: montér
IP: uživatel6546
 tyto peníze bych investoval rozhodně do motoru!
Datum: 09. června 2011 15:56
|



|