 Ahoj, nebudu asi první kdo se na to ptá, ale mám na rámu u PIO dvě barvy jednak červenou všude na vidlici nad motorem i vepředu, ale v místě uchycení táhla rámu nad motorem mi ta červená přechází, jak to stříkali do šedé barvy. Jen dodávám, že to je v místech jak je pant sedla. Máte někdo něco podobného je to stroj z roku 72 a já ho renovuju a nevím, zda-li to udělat jak to měli z fabriky, nebo jestli to je jen nějaký odfláknutý, že třeba nestíhali vyrábět a tak šetřili kde to šlo. Já bych to prostě celé natřel červenou, jako budu mít na karoserii, ale dělám renovaci takže pokud to k tomu patří, tak se tu nabízí otázka přímo veteranistická a to udělat to poctivě celé červenou, nebo se držet původní technologie? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 10:21
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já mám pionýra 20 z roku 1972 v naprosto origo stavu a tam mi to taky v místě pod pantem sedla přechází v takovou světle šedou.A viděl jsem to i u více pionýrů takže bych řekl že se jedná o úsporu barvy protože jak již napsal dwein dibly,neni to tam vidět
Datum: 28. května 2011 10:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 to že je to v tom místě dvoubarevný je standart. odfláknutý bych neřek, ale asi věděli že to tam neni vidět, tak úspora barvy se taky počítá.... jestli si to ale uděláš poctivě podle sebe, nebo stejně poctivě jako tenkrát, je čistě na tobě. osobně podporuju jednu barvu.
Datum: 28. května 2011 1:52
|



|