Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar dárci, v úterý se jedu dívat na Jawu 592, panelka, 250ccm! CHCI SE ZEPTAT NA CO SEM MÁM DÍVAT A NA CO SI DÁT POZOR? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2011 12:52
 karlos: když toho chceš říct půlku, tak to radši neříkej nic..
Datum: 16. dubna 2011 12:52
 Sharker487: chtěl to vědět, tak to tu má  a já mu neříkal aby to dělal po tom, co motor zatížil
Datum: 16. dubna 2011 0:55
 karlos: smim vědět co tím testuješ? napadá mě jedině vypadávání převodů (budiž) a nastavení karburátoru, který se po přečtení příručky dá udělat doma, nehledě na to že s motorem v nízkejch otáčkách na čtyřku otočit plyn naplno je blbost, protože zvednutím šoupátka prudce klesne podtlak u jehly a motor saje málo benzínu, což má za následek ochuzení směsi, u přehřátého motoru např. po výjezdu kopce takhle můžeš i zadřít..
Datum: 16. dubna 2011 0:14
 motor zkusíš ta, že pojedeš, necháš motorku trochu zpomalit, třeba na 50km/h, přičemž necháš zařazenou 4. a prudce přidáš plyn, motr se nesmí zakuckat, potom opakuješ to stejný, akorát plyn přidáváš pomalu a motorka musí plynule zrychlovat.
Datum: 15. dubna 2011 22:51
 projet kvalty v pořádnym záběru a potom v otáčkách
Datum: 15. dubna 2011 22:46
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jak dobře otestovat motor, teda spíš převodovku? Dát kvalt a přidat ubírat, cuknout spojkou?
Datum: 15. dubna 2011 22:39
 vůle v uložení kyvky, vůle v ložisku řízení, komprese, zvonění, nebo rantlování z motoru, vypadávající kvalty,...
Datum: 15. dubna 2011 19:21
|



|