 Zdar draci,zajímalo by mě,proč se už dneska nedělají velkoobjemový silniční dvoutakty.Přece dvoutaktní motor je jednoduší,takže je menší i cena a hlavně má daleko lepší tah-srovnejte Hondu CBR 125 s Aprilii RS 125...I emise se dají možná srovnávat,když se maže syntetickýma olejema navíc v malým množství....Proč,proč,proč  Schválně mrkněte jak válí tady 25 let stará 2T Yamaha,navíc jen 500 ccm... http://www.youtube.com/watch?v=AZr-PncUjnk&feature=related
Neni to proto,že by to bylo až moc silný a zvedalo by se to na zadek při čtvrt plynu na šestku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:01
 Jawa05: Hajdíku?  Seš to ty?
Datum: 14. března 2011 23:01
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nedělaj se, protože by sis ho pořídil a pak by ses na něm proháněl na poli za Telčí
Datum: 14. března 2011 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel11337
 kdysi jsem vedl na podobné téma docela rozsáhlou diskusi,kde jsem ze dozvěděl mnoho zajímavého,kupříkladu že moderní 2T se vstřikováním paliva+ přimazáváním typu "oilmaster" má o mnoho nižší emise všeho jak současný auta s EURO XXXX normama...oni ani starý humpolácký 2T který čoudili jak dýmovnice měli lepší emise jak všechny tehdejší 4T motory.akorát je tam ten problémek,že je to 2T a dokud je to studený,tak z toho lítaj různý uhlovodany a nevim co všechno......a bohužel jsou to jedovatý látky.... proč se definitivně přechází na 4T?? asi kvuli ekologii....
Datum: 14. března 2011 22:30
 dvoutakt ma nedokonaly plneni i spalovani. cena zas tak nizsi nebude, bo ty motory se rychle opotrebovavaj
Datum: 14. března 2011 22:03
|



|