Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
Posl.aktualizace: 01. března 2011 18:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ďakujem za rady a to na tých ČZ zvykne praskať rám ????
Datum: 01. března 2011 18:48
 je to pojízdný vibrátor..... a nech si shodit nádrž jestli neni křivý rám...
Datum: 01. března 2011 15:52
 moje si vezme cca 3,5litru, ale do 4,5 je to ještě v normě, dost záleží na nastavení karburace a stylu jízdy... jinak jak již bylo zmíněno pode mnou, vyzkoušet a propérovat přední tlumiče, jestli tlumí, pak rám, jestli neni někde bouchlej, hnutej nebo výrazněji narezlej, zkusit vůli v krku řízení a vůli kyvky... na motoru se zaměř na podivný zvuky, např při vypnutý spojce.. taky se podívej pod pravej dekl, blok motoru bejvá často prasklej u pouzdra předlohový hřídele, a taky nejlíp voltmetrem proměř baterku při zapnutym motoru, jestli dobijí, že svítí kontrolka ještě nemusí znamenat že nedobijí, a naopak... a při jízdě si nevšímej vibrací ve vyšších otáčkách, to je naprosto normální u týhle motorky...
Datum: 01. března 2011 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel11250
 zdar,tuhle motorku jsem přímo něměl,ale tak všeobecně ti poradit.... okoukni jak jsou na tom přední a zadní tlumiče,jestli se při jízdě nevlní,jestli necuká,jestli dobijí (dobijeni se tam sere),
drží volnoběh a jestli motor neklepe a extra moc necinká.....ale tak to je klasika co zná každej.......asi každej pozná že se motorka při jízdě divně vlní,houpe a něco rachotí v motoru a na budikách na něj červeně svítí dobijení.......ale jsou to dobrý motorky.....spotřebu atd ti může důvěrně pospat Kolečko,ten má cz 180......
Datum: 01. března 2011 11:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
Datum: 01. března 2011 8:54
|



|