česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar vím že to sem moc nepatří ale nevím kde se jinde zeptat. Je možné že špatně seštelované ventily u škody 105 má za následek propalování ventylu na 3 válci. Nebo čím to je že se vždy propálí 3 válec. diky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2011 22:26
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aspoň já to tak dělám. Sice to klepe, ale po ujetí cca 1000km utáhnu palici a seřídím ventily. Pak už nebyl problém. Ale opravdu bacha: pokud jsi podpálil ventil, tak je nutno nový/jiný ventil dopasovat s hlavou. Pokud nemáš vhodný vecajk, tak je dobré vzít lapovací pastu, namatlat sedlo ventilu, ventil nasadit do hlavy, upnout do ruční vrtačky a za neustálého a hojného mazání dříku a vodítka ventilu (bacha ať se pasta nedostane na dřík!!!) ventil s hlavou spasovat. Je to sice z nouze ctnost, ale funguje to taky, jen to chce trpělivost. Pak už by to nemělo foukat a dál se podpalovat.
 
 
Datum: 24. února 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
takže říkáte že je lepší radši dat o něco větší vůli než menší.
 
 
Datum: 24. února 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo a je dobré na těch prvních tisíc km nechat vůli trochu vetší - protože přes zabroušení či zalapování ventilu se ventil stejně ještě trochu "zaklepe"
 
 
Datum: 24. února 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Když ten ventil na třetím válci měníš, předpokládám, že je to výfukový, máš pořádně zabroušené sedlo zároven s ventilem? Vůle má být za studena 0,2 mm u výfukového ventilu a 0,15 u sacího. Když namontuješ hlavu tak je nutné asi po 500-1000 km dotáhnout hlavu momentovým klíčem a znovu seřídit ventily.
 
 
Datum: 24. února 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím, proč zrovna 3, ale pokud špatně seřídíš vůli (dáš maůlou), tak ho podpálíš - pokud je vůle malá, tak ventil nedovírá a jelikož je chlazený tak, že při zavření dotkne sedla ventilu (hlavy), tak v případě nedovření ho podpálíš.
 
 
Datum: 24. února 2011 20:40
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.04.2025 16:09:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu