Jméno: L
IP: uživatel9582
 Zdravim chci si koupit pionyra a rozhoduji se mezi mustangem nebo klasickym plecháčem 20 21 co by jste si vybrali a kolik byste zaněj dali? chci jej s papirama předem dik za názor
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2011 14:39
 S tím neporadím, na tý motorce je původní úplně všechno, pouze válec, hlava a vejfuk jsou dělaný na zakázku i firmy, která dělá povrchový úpravy pro Bentley, Mercedes... Jinak veškerý lanka, koženka, lak, plasty jsou origo původní.
Datum: 22. února 2011 14:39
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Ondragam: Chcu dělat podobnýho mustanga...jakou máš barvu té červené?
Datum: 22. února 2011 14:22
Jméno: L
IP: uživatel9582
 Děkuji za názory ale taky záleži na tom kdo co nabidne a zakolik... Neporadili by ste na jakym webu shánite pláště na pionyry a babety? já sem toho moc nenašel děda potřebuje na babetu tak mě tim pověřil než mu začne sezona
Datum: 22. února 2011 13:19
 Pro mustanga je jednoznačný plus přístup, je novější, větší nádrž, široká řidítka a vzhled už skoro jako motorka. Vezmi si jen jak se dělají některé běžné úkoly-výměna plynového lanka, zacloumání s hadicí od benzínu, očištění žeber, zalepení zadního kola, čištění karbecu, kontrola filtru. U 20cítky rozebereš půlku motorky, u mustanga jdeš jen po té potřebné části.. Jestli řešíš vzhled, můj mustang může napomoci v rozhodnutí- http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG -. I nedostatek místa na mustangu se dá řešit oproti 20cítce poměrně elegantně.
Datum: 22. února 2011 11:09
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Podle toho, co se ti líbí. Jak říkají ostatní, 23 je dobrá na údržbu, 05,20,21 je stará, dobrá klasika. Já koupil starou 05 za 1000,-. Byla sice v šíleným stavu, ale když tě to baví, tak z toho jde časem udělat super stroj. Jako novej.
Datum: 22. února 2011 10:33
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 ja bych bral 21 cena mezi 3000-4000kč
Datum: 22. února 2011 9:43
 ja som vždy chcel mustanga v origo stavu no nestalo sa mám 21 a som spokojný len niekedy ten prístup je fakt o ničom keď chceš robiť dačo zo zadným kolesom tak treba rozobrať polovicu 21/20 jednoznačne pre údržbu vyhráva mustafa ale mne sa páčia všetky fichtle a som bohu v ďaka že mam tú svoju zelenú komunistickú ninju  aj s papierami
Datum: 22. února 2011 8:54
 bych bral 100% jawu 20, nebo 21 to je na tobě jestli chceš revmaplechy... sice mám mustanga, ale 21 je ohodně pěknější, komfortnější a celkově vyhrává nad mustangem.. pokud chceš ale jednoduchost a lehký přístup k motoru atd tak mustanga.. ale já osobně sem za 20
Datum: 22. února 2011 7:28
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 na mustangu táhne na hnáty....já volím jawa 20... ale pro tebe by možná byl lepší ten mustang, kvůli přístupu k opravám a celkové jednoduchosti.
Datum: 21. února 2011 22:58
Jméno: L
IP: uživatel9582
 tak chtěl bych to na běžny ježděni po silnici chtěl bych ho postupně opravovat udělat tomu nějakou zajimavou barevnou kombinaci zgenerálkovat motor pokud by natom nebyl nejlip... Nějak celkově ho vylepšit ale aby nebyl pak někdy problém na stk libi se mi jak mustang tak 21 takže to je těžky rozhodováni
Datum: 21. února 2011 22:50
 záleží kterej se líbí tobě a na co ho chceš, až na plechy a pár detailů to jsou stejný motorky.. za mě 20, je komfortnější a do každýho počasí díky revmaplechum, nebo 21 Sport, typickej fichtl..
Datum: 21. února 2011 22:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na údržbu je nejlepší mustang , cena do 3 000
Datum: 21. února 2011 22:29
|



|