Jméno: karel
IP: uživatel11190
 zdar kdysi sem viděl jednoho kluka na 350 jak jel docela rychle do prudký zatáčky a když to do tý zatáčky klopil tak si přitom stoupnul je to v něčem lepší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2011 20:41
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 standa: ale ono to vysedavani fakt znat je.... kdyby jsi se nudil jed si zablbnout na parkoviste
Datum: 19. února 2011 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel11192
Datum: 19. února 2011 14:40
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Ani smysl zahřívání pneu to nemá. To kličkování se dělá proto aby odpadaly kamínky co se přilepí na pneu. Aby se na pneumatiku chytali kamínky tak to musí být hodně měkká směs, která se za běžného provozu neužívá.... Většina to dělá proto, že to vidělá v televizi u závodních jezdců aniž by věděli k čemu to je dobrý
Datum: 18. února 2011 21:12
 Tak že je kvůli odstředivý síle je jasný, ale on nejezdil žádný prudký zatáčky, on to dělal na skoro rovné silnic od krajnici k pruhu...To podle mě jinej smysl než maximálně zahříváni pneu nemá, spíš se předváděl...
Datum: 18. února 2011 15:17
 vy jste teda motorkáři  ... asi jste nikdy nejely ostřejší zatáčky pod plynem že.... takhle motorku udržíš na cestě a vyváženou aby tě i s ní odstředivka nehodila no příkopu
Datum: 18. února 2011 14:55
 Že si stoupl nevím k čemu je, ale viděl jsem, že jede někdo po městě, samá klička, vysedává ze sedadla a sedá si na stranu sedadla, takže motorka je nakloněná a on furt rovně. Může to mít nějaký smysl, nebo dělá jen machry?
Datum: 18. února 2011 14:50
|



|