Posl.aktualizace: 09. prosince 2010 15:53
 mozno ze mislis na manet 90 dvojpiest,,ona mala dve piesty za sebou ne vedla seba jeden karburator a vyfuk a spolocny spalovaci priestor na obe piesty,, klukovku mal podobnú ako V2 choppery normalná kluka ale skoro z jedneho bodu dve ojnice
Datum: 09. prosince 2010 15:53
 zaujalo me to  vim ze se snad delali manety myslim ze 125?nekde sem videl motor na prodej..nevim ale jakej to byl typ
Datum: 08. prosince 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel10826
 jednohupy měli hliníkový válce,velkej karburátor a jezdili 6-ti denní
Datum: 08. prosince 2010 19:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a ta spotreba
Datum: 08. prosince 2010 17:35
 a rychleji jde srát středové ložisko
Datum: 07. prosince 2010 21:51
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajic: to ne, sice máš dvakrát větší tlak, ale taky dvakrát větší povrch na kterej působí.. v podstatě se to chová jak jednoválec (včetně těch vibrací)..
Datum: 07. prosince 2010 21:17
 Mělo by to chytnout lepší krouťák odspodu...ale prej to dost vibruje, a ani se nedivim
Datum: 07. prosince 2010 21:11
 to znamena ze to melo vlastne dvojnasobnou kompresi a lepsi tah odspoda?
Datum: 07. prosince 2010 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skus si najsť dačo o "jednohup" jedná sa o pretočenú kľukovku
Datum: 07. prosince 2010 21:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 je to úprava, přelisuje se klika.. ale mam pocit, že na vývozních kejvačkách 350 (snad do Švédska) to bylo originálně, kdyžtak mě opravte..
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 sorry nevsimol som ze je to jednohup
Datum: 07. prosince 2010 21:09
 ako je mozné zápalko z babetty na dovojválec?
Datum: 07. prosince 2010 21:07
|



|