 Hoši ,můžu mazat při záběhu polosintetickým olejem?Mam kliku po GO,nový kluzný ložisko na pístním čepu.Už tady někdo párkrát psal,že neni dobrý mazat plnou sintetikou když je na pístním čepu kluzný ložisko.Můžu polosintetikou?A jakou byste mi popřípadě doporučily?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:26
Datum: 16. února 2009 21:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Ja ti rikam to co pisou.....ale taky dost zalezi na vyrobci...my pereme do cizy 513 plnou syntetiku a vse OK...ba naopak kdyz dostane jinej olej nez cross power tak se u ni propali pist.... Jednoznacne to bylo receny v tom clanku....proste ty racingovy oleje ne pokud ti to netočí 12 000 jak frikulinovy....a by the way on zrovna o techle olejich mluvil
Datum: 14. února 2009 12:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak daleko sem uz nedosel ale z vlastni zkusenosti wim ze polosyntetika pro vysokootackove motory se tez blbe spaluje a dela podobnej bordel jako se tady o nem pise...
Datum: 13. února 2009 21:38
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Stando,podivej se na odkaz,muj pist dopadl uplne stejne jako ten cerne zakarbonovanej pist na obrazku.Jeste oprava,podle toho clanku nejezdim na polosyntetiku ale na syntetiku a bordel v motoru me udelala syntetika hi-tech?????Ja jsem dopadl uplne stejne jak v tom textu popisujou.http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/2t-oleje-a-skutry/
Datum: 13. února 2009 18:41
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Diky Stando za dokonalej vyklad mazani 2t motoru.Samo ze neco o oddelovani kapicek oleje v klice vim,ale ta syntetika me dost prekvapila.Takze se vracim zpet k polosyntetice.Jeste jedna vec,kdyz jsem jel v roce 2007 tt Jinolice u Jicina tak jsem mazal 1/1 Castrol tt 450kc litr a Q8 190kc litr,takze smes syntetiky a polosyntetiky /30 benzinu a bylo to vse v poradku.
Datum: 13. února 2009 18:26
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 na tenhle olej jezdim asi pul roku a good maze nadherne ale newim jak to vipada ve valci  hm tezko rict takhle z hlavy
Datum: 13. února 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel5282
Datum: 13. února 2009 15:50
 Dr. fíku, kde to kupuješ?  Tohle je normální cena za litr.
Datum: 13. února 2009 15:18
 Já sem do teď jezdil na M2T.Ale to už nechci ani vidět.Ten motor potom vypadá.Prostě hrůza,všechno zasraný od nespálenýho oleje.Ale už je taky dost drahej,asi 70Kč/0,5 litru.To si radši připlatim
Datum: 13. února 2009 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel5282
Datum: 13. února 2009 10:51
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 No trochu se pridam,ze svejch zkusenosti bych ti doporucil polosintetiku.Krasne se ten olej spaluje,nekarbonuje a bezvadne maze.Jezdim Q8 racing za 190kc.Ale jsou i jiny oleje,treba Motul,Castrol atd.S mineralnima olejema je to podobne,ale hodne karbonujou.Proc to pisu,chtel jsem dat svemu trochu upravenemu motoru,ktery ma ted 9500ot za minutu,kompresy 10,5 ten nejlepsi sinteticky olej.(drive jezdena polosintetika Q8).A olej se mi odvdecil.Po 1,5 motohodin zavodu v Sobeslavi totalne zakarbonovanej cernej pist a hlava valce.Proste se ten olej nespali.A co by udelal v seriovce?Asi to same.Mozna jeste vic cernyho karbonu.Jeste podotknu,ze svicka mela dokonalou barvu,a valec nwmel ani stopu po drazce a schudek ve valci po opotrebeni.Takze mazal dokonale.Alespon me z toho vypliva,ze serii budu jezdit na mineralni nebo polosinteticky olej,urceny pro scootry,ktery se ve valci spali.A tu sintetiku si necham az na opravdoviho zavodaka co ji dokaze spalit.To ale utece jeste hodne casu,penez a nekteri zdatni radci jako frikulin,zdenekk atd me pripostrcej k cili ,udelat compact bez kapky co POFRCI.Sorac,slavim a tak berte moje prani po vinku s rezerou.
Datum: 13. února 2009 0:18
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Souhlas se Stevem, 1:40 po záběhu je horní hranice pro bronzový futro. 1:50 už je na futro málo. Ten Motul za 185,- se sehnat dá jako stáčenej ze sudu
Datum: 12. února 2009 22:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 oni nejsou vyrobci fichtla...navic je to obchod pro skutry jak si uz rekl...wim ze se dal pomer snizit z 1:33 na 1:50 u babetty pac tam mas valive lozisko na ojnici misto toho futra...ale opravdu 1:40 a min je nebezpecny pro motor, vic ztatis nez ziskas i pri kvalitnim oleji...samozrejme se da jezdit na 1:40 i delsi dobu ale porucha se ozve az za dloouho...ne ze by tam nebyla, ze by zub nic nenakousl jen to proste neni videt...proc riskovat? 1:50 uz je proste hazard, to jen v krajnich pripadech gdyz tam nalijes zbytek z ty lahvicky a jedes si pro novou do obchodu...
Datum: 12. února 2009 20:47
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 S polosyntetikou není problém já dávám Valvoline derablend scooter 2T 1:40.Při záběhu 1:25-1:30. Kupoval sem ho za 195kč litr. A v tý prodejně skůtrů my říkal že 1:50 i když je tam futro ale radši 1:40. Napiš do vyhledávače valvoline a skočí ti tam stránka kde jsou o tom oleji informace.
Datum: 12. února 2009 20:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ten Motul sem za litr videl i za 185 ale zalezi na koho narazis...syntetika je zbytecna, polosyntetika fakt bohate staci...pri zabehu muzes pokud na to (nebo horsi, nigdy ne lepsi) budes jezdit i po zabehu...zabeh - 1:25, po zabehu 1:33, jako vzdycky...newidim duvod proc snizovat pomer gdyz tim pak vic riskujes a nic ti to neprida, akorat mozna usetris trochu toho oleje...ale zas ruku na srdce - stala by trocha oleje jeste v lahvicce za odrovnani krasne zrenovovany kliky? bronzovy futro po zabehu jedine 1:33, ne vic, ne min...
Datum: 12. února 2009 20:09
 Zdar polosyntetikou mazat můžeš. Je dobré zajíždět na to, na jeký olej budeš potom jezdit a je jedno jestli na minerál nebo syntetiku. Mazat v záběhu 1:30, po záběhu 1:40. Dobrá polosyntetika
je MOTUL 510 2T cca 205 kč za 1 L
Datum: 12. února 2009 19:45
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 zdarec ja si s tim hlavu nedelam hned co jsem udelal GO an mustangu se vsim vsudy tak jsem do tho sloupl syntetiku a jezdim uplne bezvadne neim proc by tam ta syntetika nemela bejt mozna melu blbiny ale s tim bych si fakt hlavu nedelal
Datum: 12. února 2009 19:40
|



|