česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Zdar, mám Stadiona S11, ještě ten starší typ...chci se zeptat, jakou má mit teplotu motor? Vždycky startuje dlouho, když chytne tak se z něj chvilku podivně kouří a pak jede v pohodě. Dokud jsem si skládal karbec doma tak všechno OK a motor i na plnej plyn studenej (a kouřilo to jako pravej dvoutakt), ale pak jsem si nechal karbec složit u člověka co tomu opravdu rozumí a...nevim jak je to se spotřebou, ale motor chytá až když se hooodně zahřeje (nová svíčka N14C) a to je ten problém - startování trvá minuty a když motor chytne, tak je strašně horkej (jako u fichtla) - přitom kdysi jsem na něm měl na plnej plyn položenou ruku a byl vlažnej. Směs je 1:25. To zahřívání mi nevadí, jen se bojim aby se to nezadřelo a aby to ten motor vydržel. Ale tak zase to tolik nekouří :-) Ale podivně to střílí do vejfuku (samovznícení?). Jestli někdo víte tak díky za odpovědi. Mimochodem napoprvý když byl novej karbec, tak to mělo výkon jak kráva (ale startování 20 minut), teď jsem to startoval 10 minut a když pominu kopání (pořáááádně ohnutá klika...má to svoje kouzlo), tak je to takový líný :-( A za jízdy to občas cukne (jakoby to chtělo na zadní). Díky za rady co s tím může bejt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2009 1:09
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5218    
Jednoduse se ti v tom vrtal "tabulkovej" ladic a asi vsechno nastavil jak by melo bejt a motor uz na to nemá patrony....to je cely....serid si predstih tak jak ti jede nejlip a to a samy karbec.....
 
 
Datum: 08. února 2009 1:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
strili - velky predstih, to by vysvetlilo tu vysokou teplotu a spatny zapalovani...pokud to jeste saje falesnej tak je to jasny (je to mozny pokud si daval karbec tak muze mit krivy dosedaci plochu a tudy to muze prisavat, zkontroluj)...jinak hustej dym tak to newim ale uz asi po 3x pisu na dotazy ze by to mohl bejt olej z prevodovky, tak neporusim tradici a mas to tu taky...nebo je jeste jedna moznost a tou je ze nez se nahreje tak se olej spatne spaluje, to zalezi na tom cim mazes...a tak dvoutakt, to k tomu proste patri:-)
 
 
Datum: 07. února 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
ještě - to jak se kouří z motoru, je to celkově takovej hustej dým z válce
 
 
Datum: 07. února 2009 19:56
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:54:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu