Jméno: jirka
IP: uživatel1653
 Můzu do fichtla 8,výbrus začít dávat olej stihl červený 1:50? Mam najeto 820km na M2T. Hul9 to a olej te4e z výfuku 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo ale nemaz to jeste 1:50 gdyz je v zabehu...vic zvlaste gdyz prechazis z mineralu na nejakou polosyntetiku(syntetiku ale to uz je zbytecnost na klasicky pouziti)...jinak to m2t dela ze se nespaluje(nebo hodne spatne) a kape z vyfuku nebo z kolena
Datum: 09. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 i pomuze jen je treba si s tim dat praci to vycistit...hlava smirglem, valec hadrem a trochu ho maznout tim novym motorovym, pist zkouknout a taky vycistit...nejlip je taky i zbytek v karbeci, hadicce, nadrzi...navic fichtlik sezere naprosto secko s cimkoliv i tu brusnou pasu m2t a jeho rozpoustedlo ve forme novyho oleja...
Datum: 09. října 2008 19:50
Jméno: david3333
IP: uživatel4215
 ked si to uz zabehol na m2t tak ti uz ani svetena voda nepomoze
Datum: 09. října 2008 19:16
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jo ten stihl tám dát můžešale sundej hlavu vem jemnej šmirgl a trochu oškrab karbon z pístu a hlavy ...ale bacha ať to nepoškrabeš páč b ti to pak netěsnilo...
Datum: 09. října 2008 18:55
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 takze maz 1:33 nemen to... snizis si zivotnost o hafo... a jestli ti to tak hodne cudi 1:33 tak bud neumis michat nebo ti to ke klikovce saje olej z prevodovky
Datum: 09. října 2008 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 doslova tak ....kdyz uz si to zajel na M2T tak na nej jezdi uz furt a nebo to rozeber a vycisti hlavu a pist a pak muzes prejit na ten Stihl....ale pomer zachovej nejmene 1:40,radsi 1:35 ale to je na tobe ...
Datum: 09. října 2008 15:01
 Já bych to neriskoval...Válec hlava i píst už budou mít na sobě karbon...a ten stihl karbon rozpouští...takže tim riskuješ zadření...
Datum: 09. října 2008 14:55
|



|