To se mi stalo po 1. a ted to nic nedela
Datum: 18. srpna 2008 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel3772
vubec to neres,opirej to na levou stranu.fichtla na prevodovce jentak nezadres,mozna kdyz to bude uz dost suchy tak shori spojka....ale to tam budes muset mit uz tak jednu deci.....jeden znamej urazil kus karteru a mesic jezdil na totalne suchej motor nez se to totalne zaraflo,takze neni ceho se bat....ja zde rikali,je to bolest fichtlů...jak se ale dostane na urcitou hladinu(cca pul cm pod rysku) tak to prestane chcat a je klid...motoru to nevadi.....motoru by nevadilo ani kdyby tam byla jen polovina predepsaneho mnozstvi oleje,ale pokud je ho tam hodne malo tak se to strasne hreje...
Datum: 13. srpna 2008 0:09
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
me to v zivote nekaplo ani na jednoom ze 7 fichtlu co i prosel pod rukama
Datum: 12. srpna 2008 22:57
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Když sundáš nakopávačku, tak si všimneš že na vstupu hřídele nakopávačky je takové zvláštní okruží. To je patrný plechový kroužek (nedá se koupit!), který je zalisovaný v kraji díry nakopávačky a drží na svém místě O kroužek, který má za úkol těsnit hřídel nakopávačky proti prolínání oleje. Tedy, ten starý, ztvrdlý a nefunkční těsnící kroužek vyndáš (a to je pěkná pakárna, aby se moc nezdeformoval, páč není za co chyhtit) a vyměníš O kroužek pod ním, plus zpět to plechové víčko. Pokud nemáš příliš vymleté pouzdo vedení nakopávačky (hřídele), tak by to těsnit mohlo. Někdy je ale problém, že razantním startováním se z díry startovací hřídele stane vymletý ovál a tím pádem jde směrem k O kroužku více oleje než je obvyklé a druhak se pohybem hřídele starovací páky v díře O kroužek v krátké době poškodí. Řešením by bylo převložkování díry startovací hřídele, plus výměna O kroužku.
Datum: 12. srpna 2008 22:45
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
me z ni netece ani kapka, mozna to je tim ze je po generalce

a jinak tam ma byt O krouzek, aby to neteklo
Datum: 12. srpna 2008 22:14
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
taky taky mi to dělá akorát mi tam nekape ani žádný flek pod fichtlem jak je nahnutý-jenom tam je poznat že tam je kapku oleje kolem startovací páky
Datum: 12. srpna 2008 22:06
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
jj,to je bolest všech fíku,už to taky neřeším.sem tam to utřu a jede se dál.jak tady píšou,fakt to nemá cenu měnit,párkrát prošlápneš a je to to samí.tak že sem tam zkontrolovat hladinu oleje a nic víc.Fichtlům a všem Jawám zdar
Datum: 12. srpna 2008 21:29
Datum: 12. srpna 2008 21:26
Technickou???

coto je? leda tak leda ze bych si udelal technickou nekde na poli.....

technickou jizdu
Datum: 12. srpna 2008 21:23
nemá cenu si s tim lámat hlavu já mam 05, 20, a dva mustangy u všech to teče a týct bude. než pujdeš na technickou tak to nech vychladnout otři okapaný olej a projdeš mně tam do protokolu sice taky napsal těsnost motoru, ale co hlavně že projdeš kontroluj olej a kašli na to.
Datum: 12. srpna 2008 21:00
Jo to ja sem to taky neresil kdyz to sem tam nekde kaplo ale z nakopavacky? sem cumel jak chleba z tasky.... Ale pak sem to kontroloval a bylo ho tam dost takze v poho.. ted sem to byl provetrat a asi 2 km od baraku sem se koukal a spotek byl suchej... Jen jednou kamos pujcil druhymu fika a on mu za to pujcil babetu a na babete neradis tak v poho.... vymenili si to z pet a chcal z toho volej jak sfin (z fika) pac ten hloupej clovek neumel z ty babety radit a i z kopce jen na jednicku !!!!!!! auviiiii kdyby ste slyseli ten zvuk tak by ste breceli..... Od ty doby co mam fika bych ho pujcil jen jednomu co umi jezdit a jezdi asi vod 10 let... ted mu je 15
Datum: 12. srpna 2008 20:19
Jméno: radim
IP: uživatel1071
je tam takovy těsnící kroužek,ale nema cenu ho měnit,ja ho vyměnil,najel par km a tece to znova,taky mi to dela u obou fiku
Datum: 12. srpna 2008 19:34
Jméno: durmánek
IP: uživatel1210
kámoš po dvou letech co má fichtla kontroloval olej a zjistil že nemá ani kapku-motor sice trošku ko ale fakt se to jen tak nezadře... a fichtla pokládám zásadně na levou stranu a je po problému...
Datum: 12. srpna 2008 19:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Něco podobnýho se mi stávalo u obouch fichtlů. Ale vždycky když sem je zaparkoval tak byli úplně nepatrně nahnutý na pravou stranu a druhej den celá stupačka od oleje
a pod fichtlem celkem velkej flek. Olej sem lil po okraj kontrolního otvoru. Ale jak řikám dělalo mi to u všech motorů
Datum: 12. srpna 2008 18:51
hele já to mám po GO a taky mi to teče....akorát párkrát zkouknu volej a nic víc...neřešim o...myslim si že to jentak nezdařeš...
Datum: 12. srpna 2008 18:49
ja mam na svoji stupačce furt olej... to s tou osou vim co to je..

nevim proc to tam tece esi treba moc oleje ale me to nevadi oleje je tam furt dost tak to neresim a ze mi nekdyy pri nakopavani ukapne kapka co uz
Datum: 12. srpna 2008 18:31