Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 jak zjistím že mi motor saje olej? (krom toho že hodně kouří)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2016 9:08
Jméno: standa
IP: uživatel18849
 Tak to snad bude ok
Datum: 26. září 2016 9:08
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 skládal jsem zrovna motor po generálce na jawu 250/353 dal jsem všude silikon tak jestli to někde saje.. ale včera nic až dneska
Datum: 25. září 2016 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 To poznáš razdva. Zaprvý to hulí (šedobíle),hlavně teplý,napřed málo,potom víc a zadruhý to prd jede,většinou to nedrží volnoběh,ulejvá se to,v otáčkách se to naopak chová,jakoby to bylo chudý a svíčka je černá jak uhel. Některý motory,co maj už stoletý tvrdý gufera a těsnění žerou olej předevšim,když ho doleješ nad maximum,a dokud je ho tam dost tak vesele prolíná guferem do klikový skříně,jak klesne hladina zase pod minimum tak se někdy stane,že to kouřit přestane a nebo jen minimálně,ale furt tam blbne volnoběh a tak... pokud jsi vytáh nějakýho stodoláka co 20 let nejel tak o výměně gufer a těsnění vůbec nepřemýšlej a vyměň ho.
Datum: 25. září 2016 18:13
 Pokud na to chceš jít vědecky, tak navrhuji nalít olej trochu nad kontrolní šroub a trochu to projet, následně na stejném místě, kde si to prve nalil a ve stejné poloze zkontrolovat hladinu oleje na STUDENÉM motoru. Je to trochu věda, je potřeba zapojit mozek a hlavně si uvědomit, že olej se teplem roztahuje! Možná jsou i lepší metody, tohle mě teď jen tak napadlo, každopádně potřebuješ prostě jen zjistit jestli ti enormě ubývá olej, jak to uděláš už je jiná věc...
Datum: 25. září 2016 16:38
|



|