Jméno: 125Vitus
IP: uživatel15681
 Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s použitím methylu (methanolu) a plné syntetiky do závodních strojů? Ricin je prý srajda, syntetika s methylem je prý lepší. Na Internetu jsem se dozvěděl samý špekulace, ale nic konkrétního, v jakým poměru to nalít atp. Prý se dají použít i modeléřské směsi (na rc auta atp.)
Díky za připomínky. Druhá část dotazu: Když ne methyl, zvýšil by výkon 100 oktanový benzín. V jedné studii prý zvýšil o pouhé 2 % u motorů v autech, tak jestli by to na závody fichtla ještě trochu nepopohnalo 
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 9:00
Jméno: arnošt
IP: uživatel16082
 Zdar originalni magneto pal se zapalovaci civkou ktera je bezne ke koupi.
Datum: 26. září 2013 9:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Arnošt, co jezdíš za zaplování?
Datum: 25. září 2013 23:37
Jméno: arnošt
IP: uživatel13128
 zdar jezdím methanol v mopedu na závodech a není potřeba uprava motoru jako zvýšení komprese či tak něco stačí správně natryskovat karburátor.Studené starty jsou sice horší ale dá se to co se týče oleje jezdím ricín a to že se nespaluje tak jako normální olej do benzínu my moc nevadí motor po závodě rozebírám tedy aspon hlavu a válec a čistím a to samý s kolenem a výfukem a není pravda že musís propálit píst stačí zvolit z kraje vetší trysku a postupně změnšovat a jinak při použití čistého methylu se zdvojnásobí spotřeba
Datum: 25. září 2013 22:02
Jméno: marquee
IP: uživatel16185
 a ještě jeden problém, lihová paliva na sebe s úspěchem vážou vodu, tak že směs nelze uchovávat delší dobu, to je další drobnost
Datum: 25. září 2013 17:39
Jméno: Standa
IP: uživatel16183
 Když jsem zjišťoval,jak se vaří směsná nafta z olejů ,tak jsem se dočet,že sehnat metanol není nic složitého. A dokonce je levnej. Jinak přidej na kompresi na úroveň TDI a trysku dej tak 120. Pozor,nechytá to studený a jak bylo zmíňeno,neváže to na sebe klasickej 2T olej...2T olej pro lihová paliva je cenově raketa jako svině. Poměr směsi je spekulace vždy,protože každej přijde na svuj konkrétní poměr na svym konkrétnim motoru až si propálí pár pístů  Osobně jsem o tom taky jen slyšel a nebo čet.
Datum: 25. září 2013 16:15
Jméno: xxx
IP: uživatel16181
 Máš doma přebytky z likérky Drak ?
Datum: 25. září 2013 14:49
Jméno: marquée
IP: uživatel13627
 navíc běžné oleje, i syntetiky se ti v metilu kvalitně nerozpustí, proto se používal ricin. Dnes se popužívají speciální syntetické oleje pro lihová paliva. O tom zda je ricin sračka lze taky s úspěchem pochybovat. Samozřejmně mazat jen ricinem nejde z důvodu zanášení motoru, ale malá příměs ricinu motoru neuškodí, a jeho mazací schopnosti jsou nedocenitelné. Další problém je nastavení motoru. Počítej že než to odladíš tak propálíš pár pístů.
Datum: 25. září 2013 12:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nastuduj, co je to vlastne oktanove cislo. Udava "jen" odolnost paliva vuci detonacim. Pouziva se u vyssich kompresnich pomeru... Na pouziti methylalkoholu nebudes mit ani kompresi ani zapalovani. Methanolu se moc horet nechce, tak potrebujes kurva silnou jiskru. Nehlede na to, ze ma jiny smesovaci pomer se vzduchem nez benzin, takze hratky s karbcem.
Datum: 25. září 2013 11:25
|



|