česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  41  42  43  44  45  46  47  48  49  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel15624    
cau draci potřebuju radu, dnes sem přitáhl babettu (207) a nehází jiskru .. odpojil sem ty dva konektory od indučky (15. 1.) a píchl tam multtimetr a když sem to rostočil tak to ukazuje 7.8 - 7.9V, ale když to napojim na indučku a změřim to tak to neukáže ani tuk .. nejaká rada co s tim ? muže to dělat tiristor ? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15116    
ja bych si spíš ten tiristor od někoho pučil a odzkoušel vim že je drahej a nejni jistota ja sam mám 2 babetky .... vím že to zapojovali i nějak natvrdo bez něj...ale schému nemám... máš všude ok kostry? nejni to orezle ta kostra u nádrže..olešti kolektory aby tam nebyl studenák.... co to skusit roztrkat? nechytne?
 
 
Datum: 30. června 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel15624    
zkoušel sem 3
 
 
Datum: 29. června 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
jinou indučku??
 
 
Datum: 28. června 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
zdar draci moje babetta 210 nějak ztrácí výkon ještě před 2 týdny jezdila 50 a teď zní vytáhnu sotva 40 dneska sem vyčistil celej karburátor trošku to pomohlo ale pořád to není ono. čím to bývá? díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
hele nevim proč to dělá ale mam na babetě a muj kamoš samej problem neni to že by netáhla ale jeden den z ni vytahnu třeba 55km/h a na druhej 45km/h a taky nevim co by sni mohlo byt a ředim poměr 1:50 ale možna to chce vyčistit vyfuk jinak fakt už nevim protože vyfuk sem čistil nedavno
 
 
Datum: 27. června 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co výfuk, svíčka zapalování? a kolik mažeš?1:33? 1:40 ? nebo snad 1:50?
 
 
Datum: 27. června 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
jo mate prevdu byl rozbity automat razeni a ted bych potreboval poradit jak poznam cislo pistu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Honzo prosím odpovídej sem a nezakládej stále nová témata. Jinak výbrusy jsou po 0,25mm. Osobně bych sundal hlavu, očistil píst a podíval se co je tam vyražené...
 
 
Datum: 27. června 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
písty jsou podle výbrusu po 0?2 mm čistej nulovej výbus je vždy 00 první výbrus je válec o pruměru o 0,2mm víc.... na nic jineho se dnes nehraje.... prostě změř valec hned pod hlavou a uvidíš....
 
 
Datum: 27. června 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel15646    
dobry den moc prosim o radu nestartuje my babeta210 ani tuk opravdu už nevim čim to muže byt všechno jsem dukladně zkontroloval vypada už tam všechno v pořadku a přesto to nejde nastartovat ani to trocha nenaskoči fakt už nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
ona venku z valce jiskru davat muže ale jak je tam to forový cdi tak pod tlakem už to směs nezapalí stěžejní je pak podlití... eliminuješ tím ze hry karburaci..a máš o třetinu mín starostí víš že ti na hledání zbyl jen motr a zaplko... zapalko na babetu se moc opravovat nedá jen měnit věci za odskoušene..... pokut zabředneš do elektra u babety je samostatná věc tyristor je drahý proto ti radím ho od někoho pujčit... pak klasika se jde od svíčky takže svíčka fajfka kabel indučka a nezapomenout skouknout kable a oleštit koncovky... no a pak motor ale pokut se to točí moc tomu být nemuže..... jsou tam jen trochu víc namahana gufera protože to pod spojkou nejni v oleji.... takže pod zapalkem je vyměněno za 10 minut a pod spojkou je potřeba mít stahovák...... o karburaci je zde odkaz na stranky o babetě a tam je to popsane docela dobře.... kdyžtak se na ně podívej ... napadá mě skoušel jsi to roztlačit??????
 
 
Datum: 27. června 2013 16:21
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zkontroluj jestli svička dava jiskru, a pak jak řika pepa střikni benal do valce a uvidiš
 
 
Datum: 27. června 2013 14:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15123    
já bych si od nkoho pujčit tiristor je to věc navíc kde muže být problem...jinak klasika skusit štříknou beno do válce a pokut naskočí je to v palivový sostavě jestli neslíbí tak motor elektro..
 
 
Datum: 27. června 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdravim mam takovy probem pulil jsem motor pro vycisteni a kdyz jsem ho dal do hromady tak chci tam dat jednicku tak nejde ale dvoujka jde nevite cim to muze byt? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
pokud máš 1 ku jako neutrál tak si otočil kolečko 18 z kamenama ke karteru
 
 
Datum: 26. června 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel15730    
Dobrý den, nejspíš bude špatný řadící automat.
 
 
Datum: 26. června 2013 13:18
 
 
 
 
Jméno: XX      E-mail:      IP: uživatel15724    
Čus všem.Prosím o radu.Jedná se o mustang.Nastartuji,běží,nechám ohřát a na volnoběh mírně nepravidelný běh,ale točí dobře.Na stojánku se zdá pří řazení a použití všech rychlostí výkon.O.K.Při samotné jízdě nejde vytočit a ztrácí výkon.Prostě to vůbec nejede,na plyn nechce moc přidávat.Musím mu pomoci přes spojku.Nová spojka,výbrus,píst a kroužky,ložiska,gufera,karbec,seřízený předstih,čištěná nádrž,jehla na druhém od vrchu.... Prostě už nevím.Případné odpov.prosím přednostně ně "amerova@cmail.cz"Děkuji,Jarin. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15728    
Zkus sundat víko filtrboxu,pokud to bude ok,tak je to moc uškrcený a přidělej nějaké díry do těla filtrboxu ... BTW: jaká je tryska? 68 ? 72? 72 je u seriovky moc na gumovej chobot mustanga.....
 
 
Datum: 26. června 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
vyčisti si výfuk....teš občas to dělá nedotejkající benzin z kohoutu teče ale ne dostatečne mnoštví aby ho měl motor dost a dal plný výkon... ale vzhledem k tomu že si něco řešil tak skus lauf
 
 
Datum: 25. června 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: orlando      IP: uživatel15646    
dobry den mam takovy dotaz muže byt netěsny pist s vuli pul milimetru ve valci duvod proč my nejde nastartovat babeta210 a nebo když netěsni gufero na kliovce u rotoru za odpovědi předem děkuji přeju pěkny den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Jestli je vůle kolmo na osu čepu, tak to tolik nevadí. Pokud tam nějaký gufero ještě je, tak by motor měl nastartovat
 
 
Datum: 25. června 2013 23:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
máš o výbrus menší píst ..co výbrus cca O2mm rozdíl od válce u tebe to jsou 2 výbrusy...ale slíbyt by to s ním mělo ... to fufero je jasny nemuže ti lítat směs z motoru ven.... za mě narzit nove gufero a raděj dát valec na výbrus....pokut máš peníze ....
 
 
Datum: 25. června 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Pre obydva dôvody to môže byť ....
 
 
Datum: 25. června 2013 19:06
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
JAký je prosím rozdíl mezi Babetta 210 a Babetta 215? vse co o ni vite prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
myslím že jí maš docela zachovalou ....45 bych řek že je solidní výsledek ... ten rychloběch co je jakoby 2 je docela príjemnej .. ale o moc rychlejší to nejni jen že se ti uleví motoru ... a potitově je to dobrý i když t honí nasraně pes ... mu najednou začneš ujíždět a to potěší.... že
 
 
Datum: 25. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
215 mám doma. Na vzhled úplně stejný s 210, jen tam druhá rychlost chybí. Jede tak 45. Nikdy jsem na žádný jiný babetě nejel, ale tohle je fakt jen takový kolo s motorem. :-D
 
 
Datum: 25. června 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
jestli si pamatuju dobře chytrou knížku model 215 je nahrada po jednodužším stroji podbně jako 207 protože klasický 2 stupnový automat měl pověst poruchoveho .... proto aby to napravili udělali jen jednorychlostní verzi pro zakazníky co si to koupily..... prakticky bych to ani nechtěl protože to pojede polovic a motor se musí víc vytáčet....takže zas žadne terno.... je to stroj co vznik na požadavek trhu ale přínosnější by asi bylo koupit si za 1000 207 než 215 byt má rok výroby 93 a víš...babeta je na pořízení a díli docela drahá ....rozhodnutí je na tobě každopadně zachovalá a fungující 210 je na jízdu parada jede to 50 do kopce nemusíš přišlapovat ... jen to chce při nakupu vybírat z víc stroju nebrat první či zbytečně lacine stroje ..... přeč jenom to nemá 3 ozubená kola kola v řadě jak jednorychlostka... jsou tam nějake ti chujoviny navíc a stojí za to ..
 
 
Datum: 25. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
ti říkám 215 nakopávačka A JEDNORYCHLOSTNÍ ..TJ NEMÁ 2 STUPEN...OK?
 
 
Datum: 25. června 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Babetta 225 má nakopávačku, ale nikde nic psan o Babetta 215 není, tak ja kto teda je? :-(
 
 
Datum: 25. června 2013 15:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
vzhledově podbný ale 210 má 2 rychlosti a šlap adla a 215 má nakopávačku ale zas jen 1 rychlost.......
 
 
Datum: 25. června 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, zase se ptám :-( . Mám Mustanga. Nahodim ho je s čistou svíčkou (vyčištěná chvíli předtim). Když ho chci znova nakopnout tak nechytne. Karbec čištěný a palivovej ventil taky. Svíčku sem už zkoušel vyměnit a nepomohlo to. jehla 2 zářez shora. Prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladinu jsem seřídil a nic se nestalo.
 
 
Datum: 27. června 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
zkus poštelovat hladinu na jednom pincku kteryho sem ted dělal byl tenhle problem
 
 
Datum: 24. června 2013 23:30
 
 
 
 
Jméno: dent      IP: uživatel15207    
čus draci chci se zeptat.Na emzetě mam zvohlej ráfek.Tak znáte to jede se rychle šutr a je too:-( Chci se zeptat jestli se to dá nějak vyrovnat ten ráfek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to máš do terénu a nemáš oko z kašparovy kravy tak vem gumovou palicu a pohrej si s tím, pokud to teda není zohlý nějak moc ..
 
 
Datum: 25. června 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14712    
myslím že se budeš muset placnout přez kapsu a sehnat starší ok kolo nebo nechat znovu vyplest na nový ráf...... osobně bych honil po netu jine kolo a doufal že budeš mít štastnou ruku ..mz je dostek za veterána to chtěj jen východní němci ...
 
 
Datum: 25. června 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Koupím Babettu ve zlínským nebo olomouckým kraji, možná i okolo Kyjova. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Tak se koukni na motoinzerci nebo se zeptej u vás ve vesnici.
 
 
Datum: 25. června 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: Mat      IP: uživatel15717    
zdravim potrebuji radu ohledne fichtla studeny vsechno v poho a jak se zahreje tak ma diru v plynu proste se jqkobi pridusi a az pk roztoci. cim to muz byt? svicky jsem zkousel jine, kqrbes vycisten ale to by to delalo i studeny n? je po vybrusu. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: jarda      E-mail:      IP: uživatel15725    
Zkus kondenzátor.
 
 
Datum: 26. června 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
zdar draci, potřebuji poradit ohledně mustanga,, jak je na spojkovym koši ta matka ktera to drží tak byla dost poškozená a musím jí vyměnit jenže u nás v žádne mototechně ji nemají a ani prý mít nebudou. takže se ptám zda by tam šla dát obyčejná matka? vadilo by to? díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Jednoduše. Pošle ti prachy na účet a ty to pošleš obálkou. Klasika...
 
 
Datum: 25. června 2013 14:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel15128    
tu matku tu mám akorád jak to posla aby te to nestalo jak pulka fichtla......
 
 
Datum: 24. června 2013 22:43
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
Jako určitě bys ju tam dostal na tu hřídel, ale přes závit, jelikož je hřídel z kaleného materiálu.. takže bys hřídeli neublížil jen matce :-), ale toto je taková fušérská práce
 
 
Datum: 24. června 2013 19:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15716    
Nešla,má to jemný stoupání závitu. Tak kup novou tady.
 
 
Datum: 24. června 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel9676    
Mám takový dotaz, když jedu na mustangovi v nízkých otáčkách tak jede krásně ale jak se ho pokusím vytočit tak žačne cukat, vynechávat a už jednou mi to střelilo do výfuku a nevím co s tím je měnil sem pohyblivou část kladívka na zapalování, vačku a trysky v karbecu (dal sem originální) Mustang je asi 200km po výbrusu, ale před výbrusem to taky blblo dělalo to to samí. Poraďte kdokoliv cokoliv co pomůže už si nevím rady :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel9676    
kohoutek a gumička všechno nové a čisté ;-) zkusím ten předstih díky :-)
 
 
Datum: 24. června 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Co vycistit nadrz, kohoutek, a gumicku v kohhoutku.
 
 
Datum: 24. června 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid si předstih
 
 
Datum: 24. června 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel13724    
zdarec draci už jednou jsem sem psal ohledně mé babety ale nikdo mi neporadil. mám problém s babetou 210. když ji nastartuji tak je furt pod plynem jenže šroubek volnoběhu je uplně povolenej a lanko je taky akorát. po rozjetí se dostane na rychlost cca 30 km/h ale nechce zařadit dvojku. prosím poradtě odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel13724    
vše je krasně dotaženy a utěsněny. ted začala mít i takovej hodně kovovej zvuk. připadá mi to jako by se vymlelo nějaky ložisko na klice. může ta dvojka vypadávat kvůli těm ložiskům?
 
 
Datum: 24. června 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14686    
ja bych skusil opravit aby to rádně chodilo motricky do spojky bych nezasahoval zatím protože ono je možný jak to bere faleš a netáhne že to tu 2 prostě neveme a spadne tam zpátky 1 jedine při jízdě z prudkeho kopce poznáš že tam je 2... takže si kup stahovák a gufera ..ti u báby nejsou v oleji a dost trpý jak se jim nemažou bříti udělej je jak pod zapalkem tak pod spojkou a uvidíš.....
 
 
Datum: 24. června 2013 11:41
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nebo možna něco se spojkou, rozběhova čelist to bych zkouknul tak ty velke pakny a pravem bubnu, jinak taky i ten falešnej vzduch
 
 
Datum: 23. června 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepřisává ti to někde vzduch to by tomu vysokymu volnoběhu vodpovídalo
 
 
Datum: 23. června 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel15711    
Zdarte fichtláci, začal mě zlobit můj stroj. Můj problém je následující: fichtl po rostlačení nemá žádný volnoběh (musím mít skoro plný plyn), a ani tolik netáhne. Odtrh atd by měl být nastaven dobře (dle mého) . Zkoušel jsem vyměnit: kondenzátor,ind cívku. A dále pak vyčistil komplet celý karburátor. A stále beze změn. Motor se automaticky přehřívá, když ho musím mít stále v otáčkách. Neměl by někdo tip v čem může být problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Stano      IP: uživatel15711    
díky za tip, ale motor byl po GO . Tak jsem nakonec vyměnil cívku v motoru (byla nejspíš proražená) a zdá se to být teď O.K
 
 
Datum: 25. června 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: bubik06      IP: uživatel15712    
gufera na klice jsou na večnosti a přisává to falešnej vzduch.
 
 
Datum: 23. června 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci dá se tahle sada použít pro vidlici J 20 ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_pro_cep_pro_zadni_vidlice_mustang.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Ano
 
 
Datum: 23. června 2013 16:18
 
 
 
 
Jméno: diakon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draci! Ma problem u pincka po delsim projeti cca tak 5 km se zacinal dusit a nechtel jit do otacek proste nechtel jet nevim co stim... vycistil jsem svicku a trysky a benzin tam taky tece krásně poradte prosim.....dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
skuz idučku
 
 
Datum: 23. června 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15704    
Mam problem na mustangovi, jde nakopnut na poprve max na potřetí jak teplej tak studenej. Na neutrál jde vytocit úplně na max, kopnu za jedna ta jde taky do max, kopnu za 2 a hůůů jako by se dusil, kopnu jedna zase jede jak ďas. Maximálně na rovině to taknějak jde ale za tři tak z kopečka. Nevíte prosím náhodou co to může býti??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15151    
malej předstih?
 
 
Datum: 23. června 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15704    
Barvu ma takovou tmavě hnědo červenou. Ještě jedna takova věc je, že se docela přehřivá. Svíčka brisk N15C.
 
 
Datum: 23. června 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15402    
jakou barvu má svíčka?
 
 
Datum: 22. června 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravíčko ! Na mojej J21 som narazil na problém , predné koleso je jako keby trošku uhnuté do lava a ked napriklad je pincek v pohybe a prudko zabrzdím prednou brzdou tak to koleso sa trochu uhne doprava .... Neviete čo by to mohlo robit ? Koleso je dotiahnuté nadoraz .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No asi to budu tie puzdra , osu som totiz dotiahol nadoraz ....
 
 
Datum: 23. června 2013 13:25
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše kolega, dělalo mi to taky, vyměň ty pouzdra a máš klid, a tyk y mi to jednou dělala málo dotažená osa
 
 
Datum: 23. června 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ok dík ....
 
 
Datum: 22. června 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš vymačkaná silonová pouzdra ve vidlici, když je vyměníš tak budeš mít klid ;-)
 
 
Datum: 22. června 2013 11:18
 
<  41  42  43  44  45  46  47  48  49  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 23:57:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu