česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
HOOODNĚ VEEELKEJ FICHTL PROBLÉM!!!Jedu na mustangu jen tak do pul plynu, jak ho dam víc tak se dusí,odmítá ject.vejfuk čistej, koleno taky, trysky,benzín teče, svíčky zkoušeny jiné.Hladina s plovákem,jehla na druhym od shora.Válec dobrej, krouzky dobrý.Na neutrál vytočit do plna jde bez problému. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
okej, tak já uznávám, že 2t motor vlastně nemůže střílet do sání, tím spíš se malý podtlak hůř poznává....
 
 
Datum: 11. července 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
obecně: sání se musí škrtit, musí tam být podtlak, kterým se nasaje nějakej ten benzín! je - li podtlak malý (málo benzínu, chudá směs) tak to střílí do sání, naopak, je-li příliš velký (bohatá směs, ucpaný filtr) pak střílí do výfuku (aspoň pro 4.t motory s karbecem to platí, 2.t to budou mít podobný)
 
 
Datum: 11. července 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neřikam že je to určitě způsobené filtrem, spíše jsem měl na mysli že je píčovina ladit karburátor bez filtru...
 
 
Datum: 11. července 2013 9:20
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
on tam ten filtr není jen tak náhodou
 
 
Datum: 10. července 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
Dobrá, koupím ho a uvidím, snad to bude ono,i když teda se mi to moc nezdá.
 
 
Datum: 10. července 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podtlak to chce! Snad to není problém koupit filtr
 
 
Datum: 10. července 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
Tak jako já tam dám filtr a ono to pojede???Snad ne?!?Dyť to musí ject i bez filtru, vždycky když jsem vyčistil karbec, tak jsem ho namontoval, ale nenandaval jsem na něj ten chobot a jezdilo to jak vítr.
 
 
Datum: 10. července 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko má pravdu
 
 
Datum: 10. července 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
To přece nemůže dělat filtr, to musí ject i bez něj
 
 
Datum: 10. července 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak si tam dej filtr a uvidíš...jednou to tak ve fabrice namontovali a docela dobře to fungovalo...
 
 
Datum: 10. července 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Luděk      IP: uživatel15796    
Ten tam ani nemám mám jen airbox.
 
 
Datum: 10. července 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: maabo      IP: uživatel15774    
ucpanej vzduchovej filtr?
 
 
Datum: 10. července 2013 16:31
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Mohl by mi někdo z vás poradit ,mám problém s výfuky (doutníky) na Jawa 250/353 jeden mi táhne více než druhý. Před vypálením byl levý výfuk opravdu silně zakarbonován ,oproti druhému a netáhl proto jsem oba výfuky vypálil ,taktéž i kolena a vyčistil výfukové kanály ve válci. Po určité době bylo vidět ,že levý výfuk opět méně táhne i po jízdě je při dotyku poznat ,že je o něco chladnější. PS oba výfuky jsou v originálním stavu bez zásahů. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Kdybysis pořádně přečetl co jsem psal tak vidíš ,že jsem psal ,že je mám vyčištěné.
 
 
Datum: 10. července 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
a nemáš zanesený výfukový kanál přímo ve válci?
 
 
Datum: 10. července 2013 10:34
 
 
 
 
Jméno: matěj      IP: uživatel15648    
Mám problém na mém fichtlovi , nejede mi v malejch otáčkách (škytá a podobně) ale ve visokejch už de krásně . Nevíte kde je chyba . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: spojka      IP: uživatel6480    
Zdar chlapi mám prblém se spojkou! nefunguje mi! mě ljsem to rozhozený a páčka nrmálně zabírá, když jí zmáčku! a lamely se zvednou, když zmáčku páčku! ale když nastartuju, tak spojka nefunguje! nevíte čím to? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
budto máš křivý lamely a nebo máš třeba rozdílně opotřebený pružinky a ta spojka se vyklání a vypíná napůl a nebo to jen neumíš nastavit
 
 
Datum: 09. července 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
skus to nějak vychytat tim řroubem v deklu zapalování... nevím jak ti muže nefungovat spojka ale asi ti nevypíná ... tzn víc žašroubovat toho červika....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Zdarec mam babettu 210 a vubec se jí nechce do otáček( dusí se ). Karbec je vyčištěnej a novej jehlovej ventilek a těsnění. Zářezy na jehle sou prozkoušený. Jinak když je zavřená ta přívěra vzduchu tak to celkem de, ale když se otevře je to horší. Poradte diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
babety běhaj nejlíp asi tak na 345 stupnů otáčky= necelá otáčka od úplného dotažení ...
 
 
Datum: 14. července 2013 0:08
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
nastav bohatost směsi tim spodnim šroubem, šroub dotahni a povol o 1,5 otáčky mě babetta nejede když mam třeba jen čtvrt otáčky
 
 
Datum: 09. července 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Snad to pude diky.
 
 
Datum: 09. července 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
dole máš odkaz na stranku o babetách ... je tam i hrube nastavení karburace a prostě skuz ne patně přihnout plováky nahoru... ještě mě napadlo šroub bohatosti směsy ten spodní s pružinou zatoč ho uplně a povol jen o čvrt otáčky....
 
 
Datum: 09. července 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Do karburatoru teče benzin určitě (kohout profouknutej, nový těsnící kolečko) a jak se da teda u ty babetty zvyšit hladina?
 
 
Datum: 09. července 2013 12:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
máš to chudý..asi když ti se sitičem jede ok ...malinko vejš hladinu .... anebo ti nedotýká benzín...vyčistit kohout....
 
 
Datum: 09. července 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Vratislav      IP: uživatel14157    
Skoušel sem jet bez vejfuku ale je to to samý. Mysliš že to ten vejfuk potřebuje? Jinak dik za radu.
 
 
Datum: 09. července 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Ahoj, zkusil jsi vyčistit výfuk? Taky mi to na babettě dělalo stačilo vyčistit vypálit výfuk a jede jak drak ! ;-) :-)
 
 
Datum: 09. července 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel15794    
Zdar draci, vím že to zní blbě! Ale jsem úplně bezradnej! měl jsem rozhozenej motor! a dal jsem ho dokupy a nefunguje mi spojka! Rozhodil jsem ho znova vyměnil jsem lamely! ve spojcee jsem všechno překontroloval! všechno sedí, jak by mělo! ale pohůžel stále nefunguje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
máš tam mezilamelu? a máš otočené správně lamely ? šli echce do řetězu? posouvali se doře na koši ? všechno musí jít lechce.. nesmí být napasovaný do řetězu,musí tam jít volně jinak nepůjdou od sebe i když spoku zmáčkneš.. a musí se hýbat na koši lehce..nový jdou blbě.. musí se upyllovat..
 
 
Datum: 18. července 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj máš mezi krátkou a dlouhou tyčkou kuličku?
 
 
Datum: 09. července 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
napiš jak nefunguje jsou 2 možne stavy spojka unáší i když lameli jsou posunuty..nejde zařadit jde přez zuby.. druhý stav je spojka klouže.. tj stroj se nechce rozjet motor samovolně letí do otáček a nezrychluje.... nic mezi tim pokut je vše na svem místě nejni zvláštní je uplná ztáta funkce a tzn ze pačka je namrtvo volně... někde ti něco chybí anebo se spojkou nejde hnout otočene lameli.... pokut se ti do toho chce schod nad spojkou a pozoruj zda se ti lameli posouvaj.....pokud ano je to už je o nastavení....pokud ne někde nějaký díl chybí.....
 
 
Datum: 08. července 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15793    
Zdravim, je možný mít špatný gufero, když jedu na jedničku úplně do max, pak dam dvojku a do kopečku nic? Už nevím co s tím.Jehlu mám na 3 zářezu od shora,když ji dam na druhej jak má byt tak se vůbec nerozjedu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15796    
Tak gufero pod magnetem vyměněný a problém stále stejný.Co to může podle vás ještě byt?Poraďte už fakt nevím
 
 
Datum: 10. července 2013 13:14
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15796    
Tak jsem koupil novy kladiva, novej kondík nacpu to tam,nastavim předstih a stále to samé.Skusim asi to gufero,jinak už nevím.
 
 
Datum: 09. července 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
a ja bych ti dal za pravdu gufero pod zaplkem muže být ko
 
 
Datum: 08. července 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15791    
Seřiď karbec a zapalování
 
 
Datum: 08. července 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci,vím že jde o inzerát,ale chci se vás zeptat jestli by někdo neměl tyhle díly na jawu 90 (matici na upevnění levého krytu,maticí prochází klíček k tištěnému spoji.Sací kolínko i sitičem, tenhle díl se nachází u karburátoru. Tyhle díly sháním už dlouho, moc by mi tí někdo pomohl,kdyby tyhle díly měl,na ceně mě nezáleží,děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      E-mail:      IP: uživatel13625    
Mozna jeste neco mam napis mi na majla o vejkendu mozna pojedu na chalupu tak ti napisu co jeste mam termixnator@seznam.cz vim urcite ze mam jeste drzak riditek a to kolinko mi taky neco rika ze by jeste mohlo bejt :-)
 
 
Datum: 10. července 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci stal se průser ,dělám go vidlice a na pravé nosné trubce se mi nějak pojebal závit a nemohu tam dostat z5 tu velkou Matici .. závit je pouze zezhora trošku zmáčklý mi to připadá .. stačilo by ho líznout závitníkem a bylo by to .. nechjci měnit nosnou trubku když je po laku a silonech :-( :-D Nevíte tedy jaký je tam závit tam kam se šroubuje tato matice http://www.fichtlkramek.cz/nahled/1422.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Nebo se zkus poptat kolem sebe, jestli někdo nemá pilník na závity. Je to takový čtyřhraný pilník se zubama podle stoupání závitů, já to občas taky používám, je to pohodlnější než tvarování závitu jehlovým pilníkem
 
 
Datum: 08. července 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
poškozené místo trochu vybruš a zkus nasadit rovně...
 
 
Datum: 08. července 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stalo se mi taky... ze začátku jsem jí dal blbec nakřivo a pak to už nešlo vrátit. nakonec to vyřešila hrubá síla. prostě sem šrouboval co to šlo a nakonec si sedla tak jak měl a drží.
 
 
Datum: 08. července 2013 10:04
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel13544    
zdar draci kde najít návod nejlépe s foto jak poskládat převodovku jawa 250 panelka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Zdar draci, čím to je ,že mám po jízdě mokrou svíčku a trochu černou díky za rady prosím o přesný postup opravy jsem mírně pokročilý :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Ale je to uplně stejné svíček jsem už prostřídal X
 
 
Datum: 07. července 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Mám
 
 
Datum: 07. července 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
nemáš na zkoužku brisku nebo palku svíčku???
 
 
Datum: 07. července 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ono to může být i stylem jízdy... jestli jedeš 3km a zastavíš, pak znovu kus jedeš a zase stojíš a honíš to v malejch otáčkách, tak se nediv že se karbon nestačí vypálit
 
 
Datum: 07. července 2013 9:23
 
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel14082    
v karbecu to neni ten mám seštelovanej a vyčištěnej vzducháč mám nový traska 68 volnobehu 38 svíčka bosch w7AC
 
 
Datum: 07. července 2013 8:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
bohatší směs... anebo moc studená svíčka ... tak svíčku N7 po staru brisk 15 nova.. pak než ačneš štelovat karbec tak vyčisti lauf a skoukni vzduchovej filtr.... hlavní trisku abys měl 68 a víc tuhttp://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 07. července 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude tím, že pionýr jezdil... to je normální že po jízdě bývá mokrá a černá... kontroluj jí po delší době
 
 
Datum: 06. července 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Pata      IP: uživatel14082    
Jedná se o fechtla 21
 
 
Datum: 06. července 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, zkus si pohrát s bohatostí směsi, šroubek na karbeci ten co je níž tak dotáhni úplně a pak povol o 1,5 otáčky cca. Svíčku očisti a zkus to projet a po čase na to mrkni zda to bude lepší.
 
 
Datum: 06. července 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: Kozeal      IP: uživatel1859    
ahoj kolegove , mam tu mustanga na opravu, vse mam serizene, valec dorigo bez vybrusu, jen novej pist a kruhy, jehla na 2.z ze zhora, 1,2, v poradku, ale trojka se mi velmi pomalu roztaci, na rovince se to rozjede, ale proste zda se mi, ze se to nemá spodek, v sani mam origo+ papir. filtr, a když mam za 3 a moc to nejede, stahnu chobot od sani a jede trosku lepe, ale ne o moc,, muzete mi prosim poradit, jak zlepsit, aby trojka sla od spodu? mam tam, 12z, vazim 88 kg. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, tak to je dobré, ten týpek co to rozebíral asi nevěděl o čem mluví :-D
 
 
Datum: 06. července 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Masokz: podíval jsem se na to tvé video a 100% ty kolečka přehozený nemáš, ty kvalty na sebe normálně navazují, jak jiných pionýrů ;-)
 
 
Datum: 06. července 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: Kozeal      IP: uživatel1859    
díky všem za odpovědi,, dneska jsem ladil díry v airboxu a už to šlape v pořádku. zdarec
 
 
Datum: 06. července 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Masokz: Podle videa bych řekl, že to nemáš přehozené.
 
 
Datum: 06. července 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to mám prý přehozené, ten kdo ten motor předemnou rozebíral mi to říkal, stav nic moc a není to zas až takový přechod viz. http://www.youtube.com/watch?v=gmMiUKdjNCw
 
 
Datum: 06. července 2013 1:19
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TO by bylo: jednička na rozjezd pomalá, pak dvojka silná a kroutí, a pak prásk jak sviňa na trojku
 
 
Datum: 05. července 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to nevím, osobně jsem se s těma přehozenýma kolečkama nesetkal, tak ani nevím kolik by to tak jelo, snad poradí někdo jiný, ale podle té rychlosti by to mělo být asi v pořádku :-)
 
 
Datum: 05. července 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Maximálka závisí na celkovém stavu motoru. Znám pincka co se v originálu musí do kopce tlačit a znám i pionýra co valí maximálku přes 78
 
 
Datum: 05. července 2013 23:02
 
 
 
 
Jméno: Kozeal      IP: uživatel1859    
a kdyby tam byly přehozený na 2 kola, tak kolik je tak max?se 12z
 
 
Datum: 05. července 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Kozeal      IP: uživatel1859    
tak to bych řekl, že mám asi převodovku v pořádku, protože po vytočení 2 udělám tak těch 42,, kurde :-(.
 
 
Datum: 05. července 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tou rychlostí nevím jestli ti nějak moc pomůžu, ale mám vše origo, 13z kolečko a na dvojku udělám na rovince 50km/h, když se zadaří tak i 55km/h, jedničku jsem neměřil, jaká je max. rychlost
 
 
Datum: 05. července 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: Kozeal      IP: uživatel1859    
ano, vlozku jsem zkontroloval, proto jsem ji nechaal bez vybrusu a sel jsme cestou jen pistu a kruhu, a kolecka na převodovce mam také snad v cajku,, můžete mi napsat vase rychlosti na 1.,2, prevodovy stupeň? v origu a s 12z? abych mel co porovnávat.
 
 
Datum: 05. července 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsou přehozený kolečka v převodovce? To by jsi měl 1 a 2 těsně za sebou a mezi 2 a 3 by byl velkej skok a motor pak nemá sílu tu trojku roztočit ;-)
 
 
Datum: 05. července 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: mmmm,      IP: uživatel15205    
kontroloval si stav vložky ? jestli ma pist ve valci velkou vuli straci to spodek , pro motory co tocej kolem 10 tis. je to dobre , ale pro tyhle pomalobezky ne
 
 
Datum: 05. července 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci jak nejlíp vyčistit nádrž a čim ji pak ve vnitř vybarvit popř. jak se to ve vnitř nádrže barví? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady :-)
 
 
Datum: 07. července 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Citronka taky stačí... ale pokud seženeš fosforečnou, tak může být. Jinak opravdu doporučuju nádrž vylít barvou... to je na věky
 
 
Datum: 07. července 2013 9:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
 
 
Datum: 06. července 2013 23:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok Díky za rady :-)
 
 
Datum: 06. července 2013 6:20
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odrezit kyselinou, odmastit acetonem, a vylejt dvousložkou epoxidem. A je to na věky
 
 
Datum: 05. července 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělat to jak píše kolečko a budeš mít klid, tady je něco o tom popsaný ;-) http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-chemicke-moreni-cisteni-nadrze-hliniku-kovu-kyselina-citronova-fosforecna.html
 
 
Datum: 05. července 2013 22:17
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Nebo vem plnou hrst matek (tak 1 cm průměr). Dej je do nádrže a třepej. Ta rez se všechny omlátí. Stojí to ale hodně úsilí. Bude to chvíli trvat.
 
 
Datum: 05. července 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používam napřed technický benzín, pak to odrezuju za pomoci kyseliny citronové. Nádrže se dají vylít barvou, je na to dobrá dvousložková epoxidová barva.
 
 
Datum: 05. července 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel15781    
zdravím.mám fichtla 21ku .dal jsem nový kladívko protože starý bylo zkrouceny.fichtl nestartuje.jiskru hází .vše šlape ale nenastartuje ani roztlačením.svíčka je mokrá .napadají mě dvě věci.svíčka neházi jiskru pod tlakem,nebo je předstih špatný.nevíte čím by to mohlo jeste být? Nechci se vrtat v předstihu.díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 13:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
jo mášt to zvyklí na starý ojetý kladívka a dal si nový a předstih máš už stejně jinde... zas takovej zazrak to nejni .... postě ti kladívka musí začít OTVÍRAT když je píst 2 mm před horní uvratí.... pokut todle dodržíš nastartuješ a doladíš...
 
 
Datum: 06. července 2013 13:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
proč dělat takové pokusy když nastavení předstihu trvá cca 3 minuty
 
 
Datum: 05. července 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: luky      E-mail:      IP: uživatel14930    
dej vetsi odtrh na kladivku kdyz bude na hore tak aby melo tak cca 2-3 mozna i 4 mm od sebe pak chyti na 100% a kdyz ne tak kdyz jsi sundaval kladivka tak si mohl spatne ty dratky zapoit ma to byt takhe od spoda:sroubek,nejaka ta latka ten ctverecek,pak je tak to kolecko od kovadlinky pak tam dej dalsi ten ctverecek pak civka zapal,kondik,civka inducka a pak maticka PS.nemusi to byt ve tvaru ctverecku muze to byt i v kolecku tam se jedna o to aby tak neprocazel proud ----pak ti musi chytit kdyz jsi menil jen kladivka
 
 
Datum: 05. července 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je předstih ,,a to tě nenapadne když rozvrtáš zapalování ho seřídit??
 
 
Datum: 05. července 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: djzek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau potrebuju poradit mam jawu 21čku prave jsem tam dal novy pist trikrouskovy a kdyz jsem tam daval pistni krousky tak ten prostredni krouzek mi v pulce praskl tak jsem to slozil a kdyz jsem chtel na startovat tak to neslo nevite cim by to mohlo byt? mohlo by to byt tim pistem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam to, co tam patří !!! Nebo raději toho pincka prodej....
 
 
Datum: 06. července 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: djzek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mohl bych tam dat o milimetr mensi krouzek
 
 
Datum: 06. července 2013 11:19
 
 
 
 
Jméno: djzek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten navod se mi nechce zobrazit
 
 
Datum: 06. července 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předně vyměň ten kroužek... pak studuj !!! http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html
 
 
Datum: 05. července 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: djzek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jeste jeden dotaz jak mam nastavit odtrh a predstih
 
 
Datum: 05. července 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Boha jeho... kolik by tu nebylo dotazů tohohle typu kdyby lidi trošku mysleli... složit motor s prasklým kroužkem a ještě to nastartovat...
 
 
Datum: 05. července 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: djzek      IP: uživatel15729    
V pondeli koupim novy pistni krouzek
 
 
Datum: 05. července 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15010    
ti to netěsní jen se 2 a nemá to velkej tlak aby se to utáhlo ... a jestli si hotam dal prasklej hrozí že ti skurví zbytek motoru jedině koupit novej..... a řádně smotovat
 
 
Datum: 05. července 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jako že jsi ten prasklej kroužek dal do motoru?
 
 
Datum: 05. července 2013 17:37
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zdar Draci,Mám problém ze svou čz 175/450....chytá na našlápnutí drží volnoběh a seřízená je správně,Ale jak mile zařadím rychlost za 1 a chci se rozjéc motorka nemá sílu jéc a dusí se ale jak mile dám neutrál tak je to zase OK... přitom je (karburátor vyčištění,benzín teče,výfuk vyčištění,přetěsnění jak u karburátoru tak pod válcem,válec je po výbrusu,zapalování-nový kladívko,baterie,kondenzátor,) Myslel sem si že to bylo válcem že už je utahaný a bohužel né,Tak pokud by někdo aspoň věděl co by stím tak mohlo bejt tak ať to napíše děkuju za každou rádu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
Kámo zkusil sem to bez filtru a pořád nic :/
 
 
Datum: 07. července 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: Toňas      IP: uživatel15784    
Kamaráde já mám 175/470 což má defakto stejný motor. A stalo se mi to co tobě a nakonec to byl hadr v sání. A to sem ladil karbec, seřizoval předstih atd, ale prostě bylo to tim že neměla dostatečný přísun vzduchu. Kamarádova 250 to taky dělala, ale jakmile vyndal vzduchovej filtr tak chodila jako víno. Tak koupil jinej novej a už chodí. Vyndej vzduchovej filtr a zkus ujet kilometr dva bez něj a uvidíš.
 
 
Datum: 07. července 2013 15:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V případě že je teda všechno v pořádku jak píšeš, tak má motorka pouze špatnou náladu a nechce se jí jezdit, nic víc v tom nehledej...Né, teď vážně...už jsem zažil mockrát, že mě někdo přesvědčoval že má na mašině vše v pořádku a stejně nejede. V 100% případů se ukázalo že třeba karburátor nebo zápalko nebylo až tak v pořádku jak mě majitel stroje přesvědčoval...Takže dokud si budeš jist že je na motorce vše OK tak se bohužel s řešenim problému nepohneme...
 
 
Datum: 05. července 2013 15:49
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
karburátor je seštelovaní,filtr je vyčištění.
 
 
Datum: 05. července 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
špinavy nebo ucpany filtr ?
 
 
Datum: 05. července 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co špatně seštelovaný karburátor?
 
 
Datum: 05. července 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel13724    
zdarec draci mám jawu 350 638 a po týdnu ježdění mi vždy nechce nastartovat. musím sundat karbec a celej ho vyčistit ale zasraně nevypadá teprve až potom jde zase nastartovat. nádrž mám čistou dokonce tam mám i palivový filtr nevíte někdo čím to může být?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2013 17:04
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel13724    
bez klíčku.
 
 
Datum: 04. července 2013 17:04
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
A jak jí startuješ ? .. Prošlapáváš jí 3x bez klíčku, aby nasála směs a potom až s klíčkem, nebo dupeš s klíčkem dokuď to jde ?
 
 
Datum: 03. července 2013 19:16
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel14254    
čau, chci se zeptat když jedu na mojí jawě 21 na 3 a plný po rovince nebo do mírného kopečka tak to mám v nejvyžších otáčkách a cítím jak táhne ale pak za chvíli tak na 2 sekundy se motor dostane do trochu ještě vyžších otáček a jakoby netáhne a slyším jakoby primární řetaz mlátil o motor, a za chvíli to jde zase od znova, je možné že bych měl vytahaný primární řetaz? mám ho tam nový cca 1100km zarovno celým motorem. zkrátka když je rychlost motoru a kola stejná tak to přetane na chvíli táhnout. je to špatně? předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: jezda      IP: uživatel14157    
klouže spojka
 
 
Datum: 18. července 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
mam tam ferodo z fichtlkramku
 
 
Datum: 03. července 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15767    
Jestli ti rachtá řetěz,tak si moh před 1100km koupit lamely z měkkýho železa a sou po smrti
 
 
Datum: 03. července 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
nejni spíš možný že se ti protáčí kolečko na klice?
 
 
Datum: 03. července 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Já vím, že se jedná o inzerci, ale neberte to tak prosím. Je to spíš zoufalá situace :-D. Nemá tu někdo na prodej klikovou hřídel na jawu 05 (r.v. 1963 co je uložená na ložiskách 6302 C3) ??? Moc by mi to pomohlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mužu poprosit foto?
 
 
Datum: 03. července 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
zdar já ji mám doma ale je trochu víc orezlá je mi kničem jestli máš zájem napiš mi na email
 
 
Datum: 03. července 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: Pepe      E-mail:      IP: uživatel15670    
Čím může být, že mi mustang v minimálních otáčkách běží, a jakmile to trošičku víc vytočím, tak začne chcípat? Případně musím nohou přidržet sání benzínu. Jsem absolutní amatér v koncích -.- odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-opravy-poruchy-renovace.html Studuj
 
 
Datum: 02. července 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15002    
neseřízená hladina na jawa 50 w cz je návod
 
 
Datum: 02. července 2013 16:31
 
<  39  40  41  42  43  44  45  46  47  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:12:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu