Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 AHOJTE Draci kdyz u 350 je mensi tlak v jednom valci co to muz znamenat poradte diky predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 10:30
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Znamená to, že v jednom válci je větší tlak a ve druhým menší.
Datum: 18. července 2013 10:30
 tzn. že bude asi víc opotřebenej  kdo nás ještě doplní?
Datum: 17. července 2013 22:42
 muze to znamenat to ze je v jednom vlaci nizsi komprese... boze to jdou dotazy
Datum: 17. července 2013 22:01
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/727738-350-638.html Ahoj Draci chci se zeptat ma tahle masina trinactitisicovou hodotu ? dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2013 23:00
 že jsou nejspíš v řiti kroužky, klidně může bejt i výbrus nakonec to stejně skončí GO motoru ...
Datum: 17. července 2013 23:00
 AHOJ Draci Tet jsem mu volal rikal ze v jednom valci je mensi tlak co to znamena poradte ??diky predem za odpoved
Datum: 17. července 2013 17:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 dobrá cena, ber jí
Datum: 17. července 2013 14:47
Jméno: Agyn
IP: uživatel15827
 Dobrá cena. Jdi do toho
Datum: 17. července 2013 14:05
Jméno: Standa
IP: uživatel15826
 Na pohled ve velmi dobrém stavu. Pokud je i motorově a technicky v pořádku,tak je její hodnota až 18 000,- .... za 13 bych to bral určo... navíc má místo kladívek snímač vape...
Datum: 17. července 2013 12:48
Jméno: Dominik
IP: uživatel15825
 Zdravím. Mám dotaz. Bude pasovat zadní ráfek z Jawy 50 Dandy na Jawu 585 Mosquito ? Za odpověď díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2013 0:53
Jméno: radek
IP: uživatel12656
 Mam problem s teplyma startama..nekdy chytne na poprvi ale spis tedka vubec a musim ho rozltlacit.. Studenej chyta na prvni nakopnuti. Mam serizenej predstih,odtrh,svicky jsem zkousel N15C i N14C (obe cihlovy),karbec cistenej,hladina sestelovana,filtr novej. Prijde mi ze je vzdycky prechlastanej i kdyz stojim s vypnutym benzinem,protoze kdyz ho nakopnu a drzim plyn naplno tak se dusi a pak vylitne a slape normalne..nevim co s tim :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:00
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 nastav menší odtrh
Datum: 18. července 2013 23:00
Jméno: radek
IP: uživatel15123
 Ja doufam ze te to uklidni  dik za rady
Datum: 17. července 2013 15:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hádej, co se stane s hladinou v plovákové komoře a následně i s hladinou kolem emulzní trubice když fichtla nakloníš na pravou stranu????????? A co tedy bude výsledkem toho celého???. Zkus se zamyslet, myslím, že na to příjdeš sám.
Datum: 17. července 2013 15:04
Jméno: radek
IP: uživatel15123
 Ajoo  no tak to zkusim  benzin sem vypinal hned po chcipnuti.Stejnak ale by se ten benzin vypinat nemusel ne..mel byby to zavrit plovak. A jakej vyznam hraje to nakloneni?
Datum: 17. července 2013 13:45
 tak než zastavíš motor tak vypni benzín a když ho startuješ za tepla tak se má naklonit na pravo je to napsany i v manuálu
Datum: 17. července 2013 10:22
Jméno: Johny
IP: uživatel14
 Čau draci, potřebuju poradit s fichtlem 20. Chytá na první drc, ale jak zařadím jedničku a chci se rozjet tak zdechne. karbec je vyčištěnej, benzín teče tak nevím. Nemáte s tím nějaký zkušenosti? A ještě mám něco  , když ho nechám zahřát, tak jde slyšet lupání (zvuk jako když přeskakuje jiskra od elektriky) nevím od kama to přesně jde, vypadá to, že z motoru, ale jistej si nejsem. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 16:13
 Jednoznačně kondenzátor. Měl jsem stejný problém.
Datum: 04. září 2013 16:13
Jméno: Johny
IP: uživatel14
 Dik za rady už lítám zas jak drak  ...
Datum: 20. července 2013 9:42
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 překontroluj ten výfuk ještě jednou a pak se koukni jestli ti správně spaluje svíčka... (to že hází,neznamená že jde) zkontroluj kabel od cívky a ještě zkontroluj hladinu plováku,jestli tam nejde málo nebo moc benzínu.
Datum: 18. července 2013 22:57
Jméno: Johny
IP: uživatel14
 Jo výfuk s kolenem jsou čistý měl jsem je dole cca 3týdny zpět... ono to lupání není tak hrozný jen mě to přišlo divný. Spíš mě vrtá hlavou pro se nechce rozjet pře 2týdnama jsem na něm lítal jak šílenec a teď nic  ...
Datum: 17. července 2013 10:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15823
 lupaní je subjektivní pocit..skusil si vyčistit lauf a koleno?
Datum: 16. července 2013 22:19
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, zdědil sem motor po dědovi a chtěl sem si na něm udělat výbrus ale nemůžu sundat 2 matky z toho šroubu jak drží pokopě motor+válec+hlavu, je tam ztrhlý závit a nevim jak to sundat. je to vpravo nahoře a vlevo dole prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2013 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel15209
 Ano,tak bych to udělal já...s tou svářečkou taky dobrý,tak sme sundavali štefty sání na Leonu,byly to imbusy a strhli se hlavy...brácha navařil matice a šlo to ven...
Datum: 16. července 2013 21:43
 zkus zapáčit mezi válec a hlavu a zároven šroubovat
Datum: 16. července 2013 17:41
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jojo tak nějak bych na to taky šel
Datum: 16. července 2013 17:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15823
 vzít elektrodu a svařečku a lechce to hefnout dohromady a vytočit celej svorník šroub? pilku na železo a rozříznout je?...prostě to nějak sprasit
Datum: 16. července 2013 16:07
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Ahoj, zas další problém se spojkou. Když zmáčknu spojku, tak jde hodně ztuha a když ji pustím, vrátí se jenom do půlky, dál jí musím pomoct, dále mám na páčce obrovskou vůli, když lanko nastavím na vůli cca 2mm jak má být, tak dole na motoru je páčka zmáčklá do půlky. Na motoru je nastavená dobře. Může to dělat špatné lako, už má hodně zasebou, tak jestli by to mohla být příčina.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:01
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 může se zadrhávat,může být povolenej šroubek na výku u zapalování a taky může bejt prasklá tyčka která jde odd výka až ke spojce
Datum: 18. července 2013 23:01
Jméno: RiderMann21
IP: uživatel13868
 Budu doufat, že je to tak. Dlouhou dobu stál a teď nejde. Na spojku nikdo nesahal, takže mě to hned napadlo. Skříplé není, tak asi celé nové lanko.
Datum: 16. července 2013 17:14
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 samozřejmě že může, může se zadrhávat
Datum: 16. července 2013 17:10
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, mám problém s tachometrem na Jawě 175. Když jedu konstantní rychlostí tak se ručička pohybuje v rozmezí 20 Km/h. Takže např. když jedu cca 70 Km/h tak ručička lítá mezi 60 a 80 Km/h. A taky když jedu třeba na 1 tak ukazuje 10 Km/h a po zařazení 2 vystřelí na 40 Km/h. Je to normální? Mám novej tachometr i náhon. Díky za reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2013 10:19
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Joo díky, vyzkoušim.
Datum: 16. července 2013 10:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 náhon musíš pořádně promazat a hlavně si zkontroluj jestli nemáš někde moc velký ohyb
Datum: 16. července 2013 6:02
 Zdar draci, jak mám vycentrovat kolo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2013 12:01
 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda někdo neví nebo nemá fotku jak vypadá kapsička na nářadí u babety 207ky a jak je tam přidělaná? díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 22:39
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 Cus lidi mám takovej problém neukazuje mi tachometr a zjistil sem že je to v rychloměru na rozetě je tam vymletej ten čtyřhran jak se do toho dává ten náhon nevíte jak z toho mám vyndat ten šnek ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 18:08
Jméno: pepa
IP: uživatel15093
 hech te šnek vyndat jde na jawa 5 wz cz byl náhon ale proč neveneš pajku a nepřidáš na nahon trochu cínu a neopiluješ to? neš demontovat zadní kolo a šnek.... prostě nějak potřebuješ aby to lanko nabylo..ale je to na tobě...
Datum: 14. července 2013 18:08
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, mám takový problém na 21čce, když jedu na plný (1, 2, nebo 3) tak mi to při tech vysokých otáčkách neco ŘACHTÁ, KLÁPE, BOUCHÁ, CINKÁ. no a když to tak dělá tak to netáhne ale jen udržuje rychlost, jen co trošku zpomalím tak to přestane, a zase to táhne. ozívá se to hlavně když jedu do kopca na 1 a plný. ozývá se to zhruba nekde od spojky motor má asi po GO 1500km tak nevim. prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2013 20:06
 pistni krouzky
Datum: 15. července 2013 20:06
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 aha tož to díky
Datum: 14. července 2013 9:29
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 dal bych novej řetez...
Datum: 14. července 2013 0:00
 nemůžeš mít náhodou povolenej spojkovej koš? nebo vytahanej primární řetěz?
Datum: 13. července 2013 23:29
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Čím mám natřítřít novou barvu na plechoch aby víc vydržela a zakryli se nerovnosti existuje nějaký průhledný lak popřípadě jaké má označení ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2013 15:40
 Sadra: No a k čemu myslíš že je Tempo na nové laky, které jsem tu zmiňoval?
Datum: 14. července 2013 15:40
 tempo bych nebral, pokud je to nová barva tak jenom voskovat
Datum: 14. července 2013 0:37
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Je na ni pár jemných hrudek :X
Datum: 13. července 2013 19:06
 Jestli jsou na nové barvě nerovnosti tak to nezáchráníš ničim, někde se stala chyba už při lakování. A pokud je to kvalitní barva, tak jí nemusíš natírat ničim, pouze po vytvrzení, tzn po několika týdnech bych jí nakonzervoval tempem na nové laky.
Datum: 13. července 2013 18:44
 bojím se že to o čem mluvíš je řešení znovu zbrousit a nastříkat..... oravi laku po oprísknutí jdou dělat ale je to hraní si a ne vše jde opravit.... prostě sehnat stejnou barvu šteček s měkými chloupky a hrád si.....když tak napiš a pošli fotky....proberem to lakírničina je moje hoby
Datum: 13. července 2013 18:21
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Co mám vše seštelovat na motoru aby jel dobře díky už si s tím nevím rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:05
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 odtrh nastav 0,04 , na svíčce 0,08 nebo mín. Jehlu na druhej zářes od zhora a bovden dotáhnout tak aby plyn hned zabíral.. kdyžtak jen s malou vůlí.Plíšek plováku nastav tak,aby se jen malinko dotýkal ventylu,když je sklopenej.Trysky určitě taky zkontroluj.
Datum: 18. července 2013 23:05
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Díky stando netěsní mně to na klice zítra udělám GO motoru
Datum: 14. července 2013 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel15817
 No a smrdí za jízdy jak po spálenejch hranolkách ? Nečoudí do bíla? To muže bejt i netěsnost bloků klikové skříně a nebo gufera pod primárem,žere olej a je černá mokrá svíčka. Muže to bejt i velká tryska,vysoká hladina,vysoko jehla,zahnojená vložka vzduchovýho filtru atd,ale to v případě že nežere převoďák.
Datum: 13. července 2013 17:11
Jméno: Pata
IP: uživatel14082
 Po každé jízdě mám mokrou svíčku a estě nekdy černů :X
Datum: 13. července 2013 16:00
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 a co ten motor dělá když jede špatně ?
Datum: 13. července 2013 15:02
 Zapalování, karburátor, spojku...snad toho neni tolik aby se to muselo vypisovat...
Datum: 13. července 2013 13:58
Jméno: PavelW.
IP: uživatel12168
 Ahojte lidičky, potřeboval bych radu, mám pionýra 05, zapalování mám seštelované od oka, háže jiskru luxuně, když ale chci nakopnout tak to nejde, benzin doslova stříhá ven z karbecu..ze sání, ... svíčka je pořád suchá a jejde to ani roztlačit .. nemate prosim nejaky nápad ? předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:07
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 to že háze jiskru luxusně,neznamená to,že jí to hází ve správnou chvíli.. na kladívkách si nastav 0,04 nebo 0,05 a na svíčce 0,08 nebo mín... a když to startuješ,měj tam filtr -_-
Datum: 18. července 2013 23:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14869
 do začátku stříkni benzín pod svíčku a skus jestli na moment chytí...tak se ujistíž že si ten předstih trefil... pokut nechytí znovu a lepe...
pokut chytí a vzdechne je to v karburaci nepíšeš jestli tam máš karburaci original či puvodní 05 pokut 05 na ní se hlaina nešteluje a je to jen o čistotě
pokut stejnou jako 21 tak je třeba nastavit hladinu a vyčistit.....
Datum: 13. července 2013 10:47
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Zkus kompresi, stačí když vyšroubuješ svíčku dáš tam prst a prošlapneš. Mě to házelo taky benzín ven z karburátoru tak sem tohle udal zjistil sem že nemá kompresi tak sem sundal valec a hnedka sem věděl proč.
Datum: 13. července 2013 10:45
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Pls poraďte muj mustang ve vysokých otáčkách vynechává nevím čím to je, svíčka dobrá, předstih seřízen, nedávno sem měnil indučku a na chvíli to přestalo ale už je to zase to samé ale v menší míře tak už nevím pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2013 12:45
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Už sem to opravil  děkuju za rady  měnil sem karbec a nepomohlo nakonec sem vrátil původní a vyměnil sem jehlu a jede už jak má byla to pouze jehla  děkuju za pomoc
Datum: 20. července 2013 12:45
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 to musí být ty gufera, všechno sem udělal a zjistil sem že když je to studený tak to tolik nedělá ale jak se to zehřeje tak se na tom nedá jet
Datum: 19. července 2013 10:06
Jméno: Jezda
IP: uživatel14157
 podívej se k plováku,jestli benzín prochází ventilem.. pak se koukni jestli máš čistej kohoutek u nádrže a kdyžtak nastav odtrh.. 0,04 ebo 0,05
Datum: 18. července 2013 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel13127
 Tak gufera ...
Datum: 14. července 2013 21:55
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Nepomohlo benzín dotěká úplně nádherně měnil sem zapalovací cívku a kondenzátor a nic nepomohlo už si s tím nevím rady i ten karb sem dneska nastavil karburátor i hladinu a spíš to nejelo tak sem to nastavil zpět a furt ten zmetek nejede jak má  já už fakt nevím
Datum: 13. července 2013 21:52
 Pořádně vyčisti kohout a palivovej ventil,nedotejká ti benzín...na jedničku to nedělá protože jedničku nikdo nadoraz netočí... Mě to taky dělalo...blbej kohout a prostě to nešlo přetočit přes 78... Vždycky v tom nejlepšim pochcíp,pak se po chvíli probral a pak zas jel skoro do těch 80 a pak zase znova... Normálně by mi to nevadilo,protože 75 se s tim dalo jet v klidu,jenže to bylo na motoru co jel +/- 95km/h (podle počasí,fáze měsíce,teploty asfaltu a tak  ) ... U mě to vyřešil kohout na kuželu z j555 ,nová líp vyvážená klika a provrtanej palivovej ventil.... U tebe bude stačit vyčistit to co sem napsal a max ještě seřídit hladinu.
Datum: 13. července 2013 17:57
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Kondenzátor vyměněm nepomohlo to, hladina zvýšena i s jehlou a taky nepohlo  prostě na jedničku se to dáš vytočit ale na dvojku ne dřív to dělalo taky ale jak sem už psal vyměnil sem indučku a problémy přestaly ale teď to zase začlo  pls poraďte nevím si rady
Datum: 13. července 2013 13:51
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Souhlasim s gearem tak zkus dát hladinu vejš a jehlu vejš.
Datum: 13. července 2013 10:48
Jméno: Dan
IP: uživatel15813
 Směs dotíká, to bude asi ten kondenzátor protože tam je jen taková mez ale když se to furt snažím vytočit tak to pochvilce přestane a točí to dál prostě jen v určitých otáčkách to blbne
Datum: 13. července 2013 10:43
 Ve vysokých otáčkách ti nestačí dotýkat směs no... běžný
Datum: 12. července 2013 21:28
Jméno: jawak21
IP: uživatel13922
 ahoj hele tohle mi dělal vždycky kondenzátor, do stovky ho seženeš.rn
Datum: 12. července 2013 21:17
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar,já bych řekl , že tam nestíhá dotékat benzín do karburátoru.
Datum: 12. července 2013 20:10
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 ČUS neví někdo proč mi nejde klakson když mám zaplý světla? KDyž mám tlumený i dálkový tak netroubí ale když je vypnu tak celkem jo pořád se v tom hrabu a pořád na to nemůžu přijít dikec mo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 22:53
 když máš 20 w zapalovaní (pio do roku výroby kolem 72) tak s originál zapojením by ti to se světlama troubit nemělo, ale když maš novější s 3w zapalkem, tak to troubit může i se světlama jen ale mín...
Datum: 11. července 2013 22:53
 mě pionýr troubí i se světlama jen trochu míň
Datum: 11. července 2013 18:47
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 no jo ale tak hlavně že mi to dobře svítí to je to hlavní
Datum: 11. července 2013 15:10
 To je vlastnost pionýra, né závada...
Datum: 11. července 2013 15:08
 SPATNE ZAPOJENE KABLI V SKRINCE
Datum: 11. července 2013 15:04
Jméno: Jarin
IP: uživatel15807
 Zdar kluci, mám problém na své jawě 20 a už nevím co s tím. Vše šlapalo jak má a po týdnu jsem se chtěl projed a byl problém, motorka cukala a nejela, tak jsem zjistil, že špatně dotéká benzín, díky špatnému těsnění v kohoutku. Těsnění jsem vyměnil + vyčistil karburátor. Po namontování nastal problém se kterým si tedy už nevím rady. Motorka chytne, běží 10sekund a chcípne, ale hned opět chytne na první a znova to samé na přidání plynu reaguje až tak za půl plynem a štelování volnoběhu nejde vůbec, pořád stejné otáčky a stejná doba chodu. Zkoušel jsem moto i roztlačovat, chytne, popojede 5m a stojí. Hladina seřízena, benzín dotéká dobře( zkoušel jsem i v momentě, kdy moto chcípne vypnout přívod paliva a zkontroloval hladinu a ta byla ok), trysky jsem zkoušel i nové a stejně pořád to samé. Ještě svíčka: jiskru dává, po poslední jízdě cihlová. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:14
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 Ventil u plováku zkontroluj a nebo potom indučku..podle mě to bude dělat indučka
Datum: 18. července 2013 23:14
 hele a nějakého kamoše s pionýrem který jede dobře bez problémů nemáš? takto jsem to řešíval dřív já, když jsem neměl komplet díly a něvěděl jsem kam bych měl šáhnout. Vzal jsem karbec, na který jezdil jeden pio a dal ho na druhej stroj. Někdy jsem ani nepřepojoval lanko, takže jsem jednoho pionýra turoval na rychlopal u vedle stojícího stroje
Datum: 11. července 2013 22:40
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zkusil bych ventil v plovakovce...
Datum: 11. července 2013 15:12
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zovnobeh
Datum: 11. července 2013 14:02
Jméno: Jarin
IP: uživatel15807
 Právě, že mi to nejde na rozum. Karburátor jsem vyvařoval v octové vodě a následně profukoval, můžu zkusit ještě jednou. S jehlou jsem vůbec nehejbal - druhý zářez ze shora, air box má nový filtr, zkoušeno i bez něj, pořád stejné. Svíčka je nová jetá jen 2km, teď je tedy tmavá, jiskra je krásná. No zkusím ještě ten kondenzátor a ty kladívka, ale vše tohle bylo nové najeto tak 50km. Je mi prostě záhadou, že moto chytne na první, 10sec běží a chcípne, znovu na první chytne, 10sec běží a chcípne, takhle to můžu udělat 10x za sebou, ale jak chci přidat plyn bez reakce až jak jsem psal když dám víc jak půlku.
Datum: 11. července 2013 13:32
 Ahoj, jestli si jsi jistý, že ten karburátor máš opravdu čistý a dobře seřízený tak asi začít zkoušet jiný věci.Metoda pokus-omyl. Dal jsi do správné polohy jehlu? Předpokládám, že svíčku jsi taky měnil. Svíčka je i po tech několika pokusech startování a chípaní stále cihlová? Co vzduchový filtr-tedy spíš air box-.nepřicpal jsi to náhodou někde, když jsi čistil karbec? Možná bych si pak vsadil na pecku na kladívku, či něco dalšího v elektrice- indučka- kondík. Tech chybiček může byt hodně.
Datum: 11. července 2013 12:53
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Nemohl by mi někdo vyfotit na fichtlu jak ma dráty u hlavniho spínače a na světle jak to tam vypadá? KDyby byl někdo tak ochotnej to vyfotit a někam ty fotky dát popřípadně mi je poslat na mail bych bych vděčný . Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2013 22:08
Datum: 10. července 2013 22:08
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 copak schema je moc složité ?  v klidu si k tomu sedni a zkus to ...
Datum: 10. července 2013 21:51
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar neví někdo jaká má být žárovka na mustangu na obrysobé světlo? to je ta menší žárovka pod tou velkou na přednim světle. tak jestli někdo neví co tam patří za žárovkuu a jak má byt zapojená diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2013 10:28
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 pincek když svítí netroubí... nejednoduší je prostě prasklé vlákno žarovky,,,,anebo přerušenej kabel.....od přepínače v řidítkách
Datum: 11. července 2013 10:28
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Kolečko nevíš čím by mohlo být že mi světla svítí jen když mám spínačna řidítkách v dolní poloze? KDyž je dole tak to svítí ale netroubí a jak přecvaknu do horní polohy tak nesvítí ale troubí . ani za boha nemůžu přijít co by to mohlo být všechno sem prochházel zda je to dobře zapojený a nic. mělo by se to snad přepínat mezi tlumenými a dálkovými ne?
Datum: 10. července 2013 19:59
 Fichtl má homologaci bez obrysovky, žádná tam není. Technika o tom poučit...
Datum: 10. července 2013 19:53
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Já byl dnes na technické a prošel sem ale chlápek mě na to upozornoval že to tam hodně lidí nemá a že by to tam mělo být. Nemohl by mi někdo vyfotit jak má zapojenej hlavni spínač a jak to má zapojený u předního světla? Potřeboval bych to. Dík moc
Datum: 10. července 2013 19:38
 Já teda nevím jestli tam nějaká vůbec byla vím že tam je na ní dírka ale myslím že tam nebyla
Datum: 10. července 2013 19:34
|



|