Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Fichtl se postavil na hlavu! Když chci vyjet kopec, přirozeně začnu "přidávat plyn" a zahltí se---> musím jet na půl plynu, taže mě to uveze jenom na jedničku. Závadu nejde odstranit téměř ničím- jakékoliv seřízení karburátoru( nebo výměna), zapalování... jede jen když sundám kompletně filtr- ale bez filtru jezdit nemůžu, to je risk... filtr vypadá takto: na gumovou hadici na mustanga je napasovaná klasická vložka na Pionýra- čistá, nová- logicky to musí sát lépe než orig. bakelit. airbox--- a i přesto to nestačí??? spotovní filtry z číny jsou zlo, to nemá cenu utrácet- nebo snad by se mi to vyplatilo? Nějaké zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 12:52
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 A právě pro ten případ, kdy ani s airboxem to nechodí, je tam nejlepší dát klasické sluníčko s pilinami- potíž je v tom, že sluníček s průměrem odpovídajícím karburátoru na j 20-23 je strašně málo a nikdo ho neprodá
Datum: 31. srpna 2013 12:52
Jméno: lukis
IP: uživatel12231
 airbox nasazen jelo to líp ale furt tam lehký přidušení bylo . po krátce projíždce my začali z ničeho nic padat kvalt 3 . tak se asi vratim k Babetě  a mojí MZ 150 tam tohle neřeším  tak hodně zdaru
Datum: 30. srpna 2013 23:10
 Takže se to nezlepšilo, tohle řešení s izolepou nikam nevede. Budu vděčný každému, kdo by mi mohl jeden použitelný airbox prodat. Děkuji
Datum: 30. srpna 2013 11:34
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 já si stím pohraju, vezmu izolepu a zkusím vyrobit ten odpor uměle olepením okolo vložky.. třeba se to zlepší...
Datum: 30. srpna 2013 10:10
Jméno: lukis
IP: uživatel12231
 prohrabu nahradní díly mám 2 bedny  tak uvidím snad najdu kdyžtak dám vědět co a jak tak zatím a hodně zdaru .
Datum: 29. srpna 2013 22:54
 jj na fichtl karbec leda originál filtr jinak to nebude správně fungovat
Datum: 29. srpna 2013 21:10
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Shrek: výfuk je kompletně vyčištěný. A zápalko kondice 100%. Jinak v klidu, Lukis má stejný problém, takže to evidentně není náhoda. Buď seženu sluníčko, nebo origo airbox, a mělo by se to zlepšit. Tak jak to bylo původně vymyšlený, by to mělo fungovat bez problémů. Akorát škoda, že se to dneska tak špatně shání....
Datum: 29. srpna 2013 21:10
Jméno: lukis
IP: uživatel12231
 Ahoj mám stejní problém motor má kompresi hezkou to všechno předstih dobrej . ale furt mi to fluše benzín airbox na fichtlu nebyl byla tam hadice napíchla do vložky z filtru a ta černá schránka tam nebyla asi předchozí majitel  taky se dusí vše vyčišteno . co stím skusit sehnat airbox ? a pohrát si s ucpávkama na něm ?
Datum: 29. srpna 2013 20:34
 to že to fluše benzín ven může způsobovat chybějící odpor sání, kterého docílíš airboxem, btw: nemáš ucpanej výfuk že se ti to dusí?
Datum: 29. srpna 2013 20:11
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 Dobrá, děkuji za rady, seženu originální airbox. (Ten starý tam nemůžu dát, jelikož spodní trubice co přisedá na karburátor je prasklá a saje falešný vzduch- asi dědictví po předchozím majiteli...kdyby byl ok, už tam dávno je) To ale pořád nevyřeší tu skutečnost, že karbec zepředu ze sání fouká benzín. Kamarád má na j21 místo airboxu orig. pasující sluníčko- a to má na spodu dírku, kterou ten vyfouklý benzin může odkapat. V airboxu žádná dírka není, pak se to vrací a zalejvá to trysky. Z tohoto pohledu bylo lepší to sluníčko. PS: guferama to není
Datum: 29. srpna 2013 19:50
Jméno: Bear
IP: uživatel7552
 Bacha, na airbox je fichtl opravdu velmi citlivej! Dej ho do origo stavu včetně origo manžety a pak si pohraj s dírama na airboxu (přidat, ubrat) a musí to jet!
Datum: 29. srpna 2013 18:44
 dej tam airbox tak jak má být...
Datum: 29. srpna 2013 18:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a co gufero pod zapalkem anebo pod primarem? mrkni na ně  viděl bych problém v tomto, jinak měl sem ten samy problém
Datum: 29. srpna 2013 17:22
 takovou tu krabičku černou plastovou a to že tam bude víc vzduchu nezmanená lepší přísun vzduchu do motoru
Datum: 29. srpna 2013 16:16
 dej tam filtr originál a pojede to dobře
Datum: 29. srpna 2013 16:15
Jméno: Dan
IP: uživatel13644
 A z jakýho důvodu tam nemáš airbox ? .. Myslíš, že to jako konstruktéři vymysleli špatně a když se jako sundá, tak se to začne stavět na zadní, protože to bude mít lepší přísun vzduchu ? .. Šel bych právě po tom boxu ..
Datum: 29. srpna 2013 15:55
Jméno: julecek
IP: uživatel15981
 to by bylo prosté řešení, ale věnuju se tomu asi dva tři dny a celá palivová soustava je vyčištěná a benzin dotéká krásně. Též hladina plovákovky je all right. Spíš potřebuju vědět, jestli to může být v délce filtru( hadice na Mustanga) Je to ale velmi záhadné, když to na jinejch motorkách funguje v pohodě...
Datum: 29. srpna 2013 15:42
Jméno: Honza
IP: uživatel16041
 nejspíš ti nedotéká benzín do karburátoru
Datum: 29. srpna 2013 15:36
Jméno: Dan
IP: uživatel14833
 Zdar, mam dotaz, mam jawa 50 dandy, hazi jiskru, benzin tam jde, ale proste nechytne, ani pri roztlaceni, svicek jsem uz vyzkousel nekolik, proste nejede, nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 14:04
 seřid si předstih a odtrh
Datum: 29. srpna 2013 14:04
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:54
Jméno: fichtlmage
IP: uživatel15917
 seber stare lanko roztrep ho a tim vycisti koleno..vyfuk vypal
Datum: 29. srpna 2013 12:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nebo hledej, řešilo se to tu naposled myslím v pondělí a před tím asi milionkrát, k..va lidi nebuďte líný hledat a neptejte se furt dokola na pí....ny
Datum: 29. srpna 2013 7:57
 Přečti si návod k obsluze...
Datum: 28. srpna 2013 23:03
 čau, prosim poradte mi s 21čkou. za studena mi chytne tak na 5 šlápnutí ale za tepla musím roztláčet nebo startovat s plným plynem, dále,když jedu pustím plyn na 10 metru a pak zase přidám tak se to na chvíli zadusí ale pak rozjede, při nízké rychlosti i chcipne, potom, nedrží volnoběh ten šroubek mám na doraz a pořád to tak po 6 vteřinách chcípne a nezachrání to ani přidání plynu,prosim pomozte mi, jsem v koncích, karbec čistý, svíčka cihlová, s tímhle mám problem už měsíc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:55
Jméno: Standa
IP: uživatel16044
 Ulitý
Datum: 29. srpna 2013 20:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 nebo máš v háji gufera na klice
Datum: 28. srpna 2013 21:37
Jméno: pepin
IP: uživatel16036
 ahoj, ti skřítci si dělají co chtějí  asi bych zkontroloval předstih, ten motor moc koní nemá a když polovina pochcípá vlivem špatnýho nastavení předstihu...
Datum: 28. srpna 2013 21:32
 Zdravím draci,poradil byste mi někdo prosím? Mám ČZ 175/477 chytne pomalu na 1 našlápnutí na volnoběh taky jde,jakmile jde do vyšších otáček tak mi chcípne. Čím to muže bejt a co se stim dá dělat? Dík za odpověd Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 22:37
Jméno: Anton
IP: uživatel16038
 Vyměn kondik
Datum: 28. srpna 2013 22:37
 Už to běží Děkuju,karbecbyl trošku horší a šlo tam málo paliva.
Datum: 28. srpna 2013 21:36
Jméno: roman
IP: uživatel15968
 Skus vičistit celém karbec potom by to melo jít
Datum: 28. srpna 2013 18:57
 A zkoušel si s tim něco dělat?
Datum: 28. srpna 2013 18:48
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Neví někdo jak nastavím spojku na čz 150 ? je to ta co ma 6 vystupku na lamelách prostě ani za boha nejde naladit, dnes to přestalo fungovat uplně jedu se projet a po chvíli nešlo řadit se spojkou, prostě zmáčknu spojku chcci zastavit a moto pořád jede . kdyb někdo věděl byl bych rad kdyby poradil diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16043
 no bez spojky je docela vražda řadit u týdle motorky nemá poloautomatická řazeníjako zbytek modelu čz a včechny poválečný jawy...
spojka ti pořád tedy unáši štelování je ve spodě na motoru a štelovák bys měl vyšrobovat k přednímu kolu,,,,
když si měnil lameli neměl na sobě koš otlaky od toho jak zabíraj?
Datum: 29. srpna 2013 20:14
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Jak rozpoznam čz 150c a čz 150T,B ? Motorově! Mám jen motor. DIky a Origo lamely s 6 výstupky se dělali korkové nebo laminátové? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:32
Jméno: pepa
IP: uživatel16034
 150 byla jen motor c po válce se dělali jen 125 c t b verze 125c byla jen s jiným vrtáním valce pístu a hlavou... a ano 150 je silnejší ale ten motor je tahoun který dokáže natřít i udělaný pionír...ale jizda na zetce je krasná zvuk zatah posed ....
lameli měli tyto čz vždy ferodové i dnes jsou k dostání za cca 700 korkove jsou repliky co tam z výroby nebyli a převzali je až 175 .....podle velkych jaw...
prostě 125 byli první s ruznými modifikacemi rámu motor měl karburaci venku a byl inspirován nsu zdokonalení přinesl až model c který byl nabýzen i se 150 ccm motorem spojka byla v TCB stejná a vždy ferodo....
Datum: 28. srpna 2013 13:32
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 čus draci, jak co nejvic snížím spotřebu na mustangu? Mám něco přes 4 L /100km . Co závisí na spotřebe? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 23:54
Jméno: víťa
IP: uživatel11601
 jen předávám radu měho dědy ( fichtlař historie ) v karbci máš jehlu nastav pozici v tom plíšku
Datum: 27. srpna 2013 23:54
Jméno: pejsek
IP: uživatel15971
 lukas: to má vliv spíš na tah (a to velký)  jinak spotřebe to moc nepřidá.. respektive neubere
Datum: 27. srpna 2013 23:13
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 a hlavne váha řidiče
Datum: 27. srpna 2013 23:08
Jméno: pejsek
IP: uživatel15971
 a pěkně cihlová svíce 
(správná směs)
Datum: 27. srpna 2013 22:39
 čisté palivové ústrojí, dobře seřízená elektrovýzbroj, nafouknout gumy, čistý výfuk a taky zkušenosti... a hlavně za to netahat za 3plná (nevytáčet) - to to pak žere - najdi si optimální rychlost (bude v manuálu).
P.S.: ptal si se Co závisí na spotřebe? - na spotřebě závisí velikost hotovosti ve tvojí peněžence... asi si se chtěl zeptat na čem závisí spotřeba. lidi, formulujte dotazy aspoň trochu kloudně
Datum: 27. srpna 2013 22:31
Jméno: Edie
IP: uživatel12231
 Ahoj mám takoví problém z mím mustangem motor vždicky chodil krásně nebylo do něj šáhnuto jen spojka kroužky . originál stav . ale z ničeho nic nejde do otáček nemá výkon. jen na volnoběh běží jak přidám zadusí se karbec čistej vejfuk vypálenej svíčka nová myslíte že předstih odtrh když ucpu prstem sání tak se trochu chytne do otáček a drží . tak sem myslel malá bohatost dal jsem na 2 zářez zlepšení se nesotavilo takhle sem se dostal až na 4 zářez a nic co to muže být myslíte motor v háji ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 7:21
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 tryska
Datum: 29. srpna 2013 7:21
 Zdar draci čím to je že fichtl den ze dne přestal táhnout jako by se dusil ? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 12:02
 a nebo rapidně zabordelaněnej airbox a karburace
Datum: 28. srpna 2013 12:02
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Vejfuk, tryska, předstih, odtrh
Datum: 28. srpna 2013 8:27
Jméno: Ja
IP: uživatel14236
 Vyčisti výfuk.
Datum: 27. srpna 2013 0:21
 bordel v karburatoru?
Datum: 26. srpna 2013 21:55
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 zdarec, mam dotaz.. mam doma jawu 250/353 dlouho dobu stála momentálně nemám nabíječku abych nabil baterku co jsem nedávno koupil šlo by to nějak nastartovat? a ještě co je dobré udělat když dlouhou dobu stála? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 11:15
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
Datum: 27. srpna 2013 11:15
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jestli má v pořádku dobijení tak by mohla, prvně zkontroluj relátko na dynamu
Datum: 26. srpna 2013 23:43
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 A půjde normálně roztlačit když tam nebude baterka? Nemusí se tam nic propojovat?
Datum: 26. srpna 2013 20:44
 Kazdopadne roztlacit pujde,ale je treba ji dat novy benzin a vymenit olej,pokud stala delsi dobu,jak pul roku.
Datum: 26. srpna 2013 20:00
Jméno: jawa 05 je šrot :D
IP: uživatel15847
 jeste jsem to neskoušel ale mnela by jít roztlacit. a kdys stala tak urcite noví benzín a olej do převodovky promazat lanka vyleštit chromy a pak uz je to o tom jak dlouho stála a kde stála.
Datum: 26. srpna 2013 15:57
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
 Čau. Mam mustanga a jedu tak 5km a začne se mi z válce strašně kouřit (bílej kouř). Musim to chvíli nechat a pak to zas jde, ale proč to kouří a přestane to jet? Jinak se mi pořád karbuje/pálí svíčka a nevím proč. Ředím benzín s MOGUL TSF 1:33. Díky za rady.Musím vyměňovat kvůli tomu svíčku 2x-3x za měsíc a to najedu max. 5-10km...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 23:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 s ojnicí na jehlách bych se nebál ani 1:50, pro bronzové pouzdro je 1:33 maximum
Datum: 26. srpna 2013 23:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 každej svého štěstí strůjce, aneb kvalitou kvantitu u jawy nenahradíš... ať jde o sebelepší olej, nad 1:33 bych nešel...
Datum: 26. srpna 2013 17:21
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 Co jinýho, než seřídit směs a zapalko..
jinak TSF je dobrej olej, ředím do fíka 1:40 a ríkám si, že toho tam stejnak dávám zbytečne moc
Datum: 25. srpna 2013 22:23
Jméno: Hafis
IP: uživatel16019
 Svíčka má barvu černou. A kámoš mi seřizoval předstih. Šlo to, ale teď to už tak 2měsíce nenakopnu. Takže koupit plíšky a seřídit jo?
Datum: 25. srpna 2013 21:46
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Ta svíčka má jakou barvu když ji vyhazuješ? Tohle vypadá na moc velký předstih + chudou směs a z těchto důvodů se ti válec přehřívá a zadíráš!
Datum: 25. srpna 2013 21:28
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 zdravím potřeboval bych poradit ohledně jawy 175 356. nejde mi nastartovat. benzín tam mám, trysky jsou čisty, svíčka venku jiskru hází, nejde mi prostě nastartovat. prosím poraďte. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 15:00
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 svíčku jsem měnil. dobíjení je v pořádku a s předstihem jsem nešteloval ale ten je spravně nastaven
Datum: 27. srpna 2013 15:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a v jakym stavu je baterka a dobíjení? Zkoušel jsi měnit svíčku? Předstih si nastavoval jak?
Datum: 27. srpna 2013 9:51
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 ale je černá
Datum: 26. srpna 2013 21:23
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 svíčka je mokrá, i když tak stříknu benál tak nic zkoušel jsem ji roztlačit vždy jen trochu brkla ale nechytla uplně. drát od elektriky nikde není natržen ani roztržen
Datum: 26. srpna 2013 21:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jak vypadá svíčka po neúspěšnym startování? Zkus pod ní stříknout trochu benzínu, když blafne, bude chyba někde v palivu, když ne, tak nejspíš někde v elektrice... nic jinýho v tom vpodstatě neni...
Datum: 26. srpna 2013 19:56
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 odtrh mam 0,4mm a předstih 3,2mm.
Datum: 26. srpna 2013 15:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co odtrh/předstih? KOlik mm máš?
Datum: 25. srpna 2013 18:39
 Zdar draci! Chci se zeptat, koupil sem věnec rozety 55zubů na pincka a nevim jestli ho mam na rozetu nejtovat, nebo jestli stačí normalně přišroubovat šroubama. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 jo v podstatě jo..2 x jsem takhle tlačil domů
Datum: 25. srpna 2013 20:31
 Prej když se to přišroubuje tak se šrouby tahem ustřihnou je to pravda?
Datum: 25. srpna 2013 14:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Šrouby jsou prasečina...
Datum: 25. srpna 2013 14:13
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 zapoměn na šrouby! tohle mě jednou pěkně vypeklo
Datum: 25. srpna 2013 14:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16016
 stací přišroubovat
Datum: 25. srpna 2013 13:54
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, potřebuji najít na nějakých stránkách katalog náhradních dílů a nebo dielensků príručku na Jawu 90, kdyby jste někdo věděl kde to najít, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 21:58
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar Trochy, mockrát dík za odpověd, moc mi to pomohlo, potřeboval jsem zistit rozměry jehlového válečku (jehly).
Datum: 25. srpna 2013 21:58
Datum: 25. srpna 2013 20:17
Jméno: xrc4
IP: uživatel12078
 čau lidi .. mám jawu péráka.. tak rok stál .. jiskru hází ale není mokrá svíčka tak že to nechce naskočit .. karburátor jsem vyčistl .. před necelým rokem jel :/ nevíte někdo co to může dělat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 10:09
 jestli rok stál tak bude potřeba vyčistit nádrž, kohoutek jestli není zacpanej rzí ale až zas budeš odstavovat motorku na delší dobu tak je dobrý nalejt nádrž plnou benzínu aby nerezavěla
Datum: 25. srpna 2013 10:09
Jméno: Jarda
IP: uživatel16010
 Ahoj draci mám babetu 210 a nejde mi otocit motorem dozadu když potrebuju couvnou při parkování tak mi to nejede do zadu a když sem vypustil olej tak tam byl hodne hlinikovej prasek prosim poradte co by to mohlo byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 22:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Čus draci . Mám taký problém , kamarád mi dal kartry s prevodovkou a klukou s 20 , ale že nech mu vytiahnem štefty a tie mu s toho dám . Ale jeden šteft bol vykrivený a keď som sa ho snažil aspoň trošku narovnať tak som ho samozrejme odje*** . Toť problém , jak ho vytiahnut aby som nezničil závit ? A počítajte s tým že mám trošku slabišie vybavenie  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 0:22
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 OK dík
Datum: 24. srpna 2013 0:22
 Pistole je klasická horkovzdušná, zvýšená teplota slouží jako katalyzátor chemické reakce mezi kyselinou dusičnou a železnym šroubem. Sehnal jsem jí řekněme z vlastních zásob  Mrkni na net a zjisti si kde se v tvym okolí prodávaji chemikálie a dam bys mohl nějakou sehnat...
Datum: 23. srpna 2013 19:27
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Hustý !! Ešte také dotazy , to čo bolo za pištol ? To si nahrieval ? A kde zohnat tu kyselinu ?  Dík
Datum: 23. srpna 2013 19:12
 Kyselina dusičná
Datum: 23. srpna 2013 14:06
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj kolečko jakou si tam použil tu kapalinu?
Datum: 23. srpna 2013 14:00
Datum: 23. srpna 2013 11:59
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, poptej se po kamarádech jestli někdo nemá vytahováky zalomených šroubů. Zalomený šroub zapiluješ do roviny a důlčíkem si uděláš důlek a pak vyvrtáš asi 3jkou vrtákem díru. Pak zašroubuješ vytahovák
zalomených šroubů a vyšroubuješ šroubek ven. A nebo zajdi do jakékoli dílny kde dělají motory a oni ti to udělají. Kdejaké automechanik by si stím měl poradit. Šteft vyrobíš ze šroubku kterému uřízneš hlavu a
zapiluješ. Ať se ti daří
Datum: 23. srpna 2013 11:45
 Zdravim. Mam jawu 05 , motor je po GO , no nakopnut sa da len studeny a ked sa zohreje tak sam zdochne a nejde nastarovat. Pri roztlaceni nie je ziaden problem, chytne hned aj zohriaty a da sa v pohode jazdit no pri volnobehu zdochne. Nie ze by mi to nejak extra vadilo, ved hlavne ze to ide, ale neviete niekto poradit co s tym ? dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 21:52
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau nevite co muze byt s babetou ona totiz na volnebech po kratke dobe vzdechne a nechce chytit proste se jí uleje svicka ale kdyz jede a vytahne se po jizde je krasne cihlove barvy
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 1:04
 možná je to hodně bohatá volnoběžná směs - šroub regulace volnoběžný směsi by měl být 1,5 otáčky od dorazu
Datum: 25. srpna 2013 1:04
|



|