česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Fichtl se postavil na hlavu! Když chci vyjet kopec, přirozeně začnu "přidávat plyn" a zahltí se---> musím jet na půl plynu, taže mě to uveze jenom na jedničku. Závadu nejde odstranit téměř ničím- jakékoliv seřízení karburátoru( nebo výměna), zapalování... jede jen když sundám kompletně filtr- ale bez filtru jezdit nemůžu, to je risk... filtr vypadá takto: na gumovou hadici na mustanga je napasovaná klasická vložka na Pionýra- čistá, nová- logicky to musí sát lépe než orig. bakelit. airbox--- a i přesto to nestačí??? spotovní filtry z číny jsou zlo, to nemá cenu utrácet- nebo snad by se mi to vyplatilo? Nějaké zkušenosti? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
A právě pro ten případ, kdy ani s airboxem to nechodí, je tam nejlepší dát klasické sluníčko s pilinami- potíž je v tom, že sluníček s průměrem odpovídajícím karburátoru na j 20-23 je strašně málo a nikdo ho neprodá:-)
 
 
Datum: 31. srpna 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: lukis      IP: uživatel12231    
airbox nasazen jelo to líp ale furt tam lehký přidušení bylo . po krátce projíždce my začali z ničeho nic padat kvalt 3 . tak se asi vratim k Babetě :-) a mojí MZ 150 tam tohle neřeším :-) tak hodně zdaru
 
 
Datum: 30. srpna 2013 23:10
 
 
 
 
Jméno: julecek      E-mail:      IP: uživatel15981    
Takže se to nezlepšilo, tohle řešení s izolepou nikam nevede. Budu vděčný každému, kdo by mi mohl jeden použitelný airbox prodat. Děkuji
 
 
Datum: 30. srpna 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
já si stím pohraju, vezmu izolepu a zkusím vyrobit ten odpor uměle olepením okolo vložky.. třeba se to zlepší...
 
 
Datum: 30. srpna 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: lukis      IP: uživatel12231    
prohrabu nahradní díly mám 2 bedny :-) tak uvidím snad najdu kdyžtak dám vědět co a jak tak zatím a hodně zdaru .
 
 
Datum: 29. srpna 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj na fichtl karbec leda originál filtr jinak to nebude správně fungovat
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Shrek: výfuk je kompletně vyčištěný. A zápalko kondice 100%. Jinak v klidu, Lukis má stejný problém, takže to evidentně není náhoda. Buď seženu sluníčko, nebo origo airbox, a mělo by se to zlepšit. Tak jak to bylo původně vymyšlený, by to mělo fungovat bez problémů. Akorát škoda, že se to dneska tak špatně shání....
 
 
Datum: 29. srpna 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: lukis      IP: uživatel12231    
Ahoj mám stejní problém motor má kompresi hezkou to všechno předstih dobrej . ale furt mi to fluše benzín airbox na fichtlu nebyl byla tam hadice napíchla do vložky z filtru a ta černá schránka tam nebyla asi předchozí majitel :-( taky se dusí vše vyčišteno . co stím skusit sehnat airbox ? a pohrát si s ucpávkama na něm ?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že to fluše benzín ven může způsobovat chybějící odpor sání, kterého docílíš airboxem, btw: nemáš ucpanej výfuk že se ti to dusí?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
Dobrá, děkuji za rady, seženu originální airbox. (Ten starý tam nemůžu dát, jelikož spodní trubice co přisedá na karburátor je prasklá a saje falešný vzduch- asi dědictví po předchozím majiteli...kdyby byl ok, už tam dávno je) To ale pořád nevyřeší tu skutečnost, že karbec zepředu ze sání fouká benzín. Kamarád má na j21 místo airboxu orig. pasující sluníčko- a to má na spodu dírku, kterou ten vyfouklý benzin může odkapat. V airboxu žádná dírka není, pak se to vrací a zalejvá to trysky. Z tohoto pohledu bylo lepší to sluníčko. PS: guferama to není:-)
 
 
Datum: 29. srpna 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel7552    
Bacha, na airbox je fichtl opravdu velmi citlivej! Dej ho do origo stavu včetně origo manžety a pak si pohraj s dírama na airboxu (přidat, ubrat) a musí to jet!
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam airbox tak jak má být...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a co gufero pod zapalkem anebo pod primarem? mrkni na ně :-) viděl bych problém v tomto, jinak měl sem ten samy problém
 
 
Datum: 29. srpna 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takovou tu krabičku černou plastovou a to že tam bude víc vzduchu nezmanená lepší přísun vzduchu do motoru
 
 
Datum: 29. srpna 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam filtr originál a pojede to dobře
 
 
Datum: 29. srpna 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel13644    
A z jakýho důvodu tam nemáš airbox ? .. Myslíš, že to jako konstruktéři vymysleli špatně a když se jako sundá, tak se to začne stavět na zadní, protože to bude mít lepší přísun vzduchu ? .. Šel bych právě po tom boxu ..
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: julecek      IP: uživatel15981    
to by bylo prosté řešení, ale věnuju se tomu asi dva tři dny a celá palivová soustava je vyčištěná a benzin dotéká krásně. Též hladina plovákovky je all right. Spíš potřebuju vědět, jestli to může být v délce filtru( hadice na Mustanga) Je to ale velmi záhadné, když to na jinejch motorkách funguje v pohodě...
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16041    
nejspíš ti nedotéká benzín do karburátoru
 
 
Datum: 29. srpna 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel14833    
Zdar, mam dotaz, mam jawa 50 dandy, hazi jiskru, benzin tam jde, ale proste nechytne, ani pri roztlaceni, svicek jsem uz vyzkousel nekolik, proste nejede, nevite cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřid si předstih a odtrh
 
 
Datum: 29. srpna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak nejlíp vyčistit výfuk ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: fichtlmage      IP: uživatel15917    
seber stare lanko roztrep ho a tim vycisti koleno..vyfuk vypal
 
 
Datum: 29. srpna 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nebo hledej, řešilo se to tu naposled myslím v pondělí a před tím asi milionkrát, k..va lidi nebuďte líný hledat a neptejte se furt dokola na pí....ny
 
 
Datum: 29. srpna 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečti si návod k obsluze...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 23:03
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, prosim poradte mi s 21čkou. za studena mi chytne tak na 5 šlápnutí ale za tepla musím roztláčet nebo startovat s plným plynem, dále,když jedu pustím plyn na 10 metru a pak zase přidám tak se to na chvíli zadusí ale pak rozjede, při nízké rychlosti i chcipne, potom, nedrží volnoběh ten šroubek mám na doraz a pořád to tak po 6 vteřinách chcípne a nezachrání to ani přidání plynu,prosim pomozte mi, jsem v koncích, karbec čistý, svíčka cihlová, s tímhle mám problem už měsíc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16044    
Ulitý
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
nebo máš v háji gufera na klice
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: pepin      IP: uživatel16036    
ahoj, ti skřítci si dělají co chtějí :-) asi bych zkontroloval předstih, ten motor moc koní nemá a když polovina pochcípá vlivem špatnýho nastavení předstihu...
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: Pavel Bartoš      E-mail:      IP: uživatel14530    
Zdravím draci,poradil byste mi někdo prosím? Mám ČZ 175/477 chytne pomalu na 1 našlápnutí na volnoběh taky jde,jakmile jde do vyšších otáček tak mi chcípne. Čím to muže bejt a co se stim dá dělat? Dík za odpověd Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Anton      IP: uživatel16038    
Vyměn kondik
 
 
Datum: 28. srpna 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: Pavel Bartoš      E-mail:      IP: uživatel14530    
Už to běží Děkuju,karbecbyl trošku horší a šlo tam málo paliva.
 
 
Datum: 28. srpna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel15968    
Skus vičistit celém karbec potom by to melo jít
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zkoušel si s tim něco dělat?
 
 
Datum: 28. srpna 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Neví někdo jak nastavím spojku na čz 150 ? je to ta co ma 6 vystupku na lamelách prostě ani za boha nejde naladit, dnes to přestalo fungovat uplně jedu se projet a po chvíli nešlo řadit se spojkou, prostě zmáčknu spojku chcci zastavit a moto pořád jede . kdyb někdo věděl byl bych rad kdyby poradil diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16043    
no bez spojky je docela vražda řadit u týdle motorky nemá poloautomatická řazeníjako zbytek modelu čz a včechny poválečný jawy... spojka ti pořád tedy unáši štelování je ve spodě na motoru a štelovák bys měl vyšrobovat k přednímu kolu,,,, když si měnil lameli neměl na sobě koš otlaky od toho jak zabíraj?
 
 
Datum: 29. srpna 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: Hanes      IP: uživatel14719    
Jak rozpoznam čz 150c a čz 150T,B ? Motorově! Mám jen motor. DIky a Origo lamely s 6 výstupky se dělali korkové nebo laminátové? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16034    
150 byla jen motor c po válce se dělali jen 125 c t b verze 125c byla jen s jiným vrtáním valce pístu a hlavou... a ano 150 je silnejší ale ten motor je tahoun který dokáže natřít i udělaný pionír...ale jizda na zetce je krasná zvuk zatah posed .... lameli měli tyto čz vždy ferodové i dnes jsou k dostání za cca 700 korkove jsou repliky co tam z výroby nebyli a převzali je až 175 .....podle velkych jaw... prostě 125 byli první s ruznými modifikacemi rámu motor měl karburaci venku a byl inspirován nsu zdokonalení přinesl až model c který byl nabýzen i se 150 ccm motorem spojka byla v TCB stejná a vždy ferodo....
 
 
Datum: 28. srpna 2013 13:32
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
čus draci, jak co nejvic snížím spotřebu na mustangu? Mám něco přes 4 L /100km . Co závisí na spotřebe? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: víťa      IP: uživatel11601    
jen předávám radu měho dědy ( fichtlař historie ) v karbci máš jehlu nastav pozici v tom plíšku
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15971    
lukas: to má vliv spíš na tah (a to velký) :-D jinak spotřebe to moc nepřidá.. respektive neubere :-)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:13
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
a hlavne váha řidiče :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel15971    
a pěkně cihlová svíce :-D (správná směs)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čisté palivové ústrojí, dobře seřízená elektrovýzbroj, nafouknout gumy, čistý výfuk a taky zkušenosti... a hlavně za to netahat za 3plná (nevytáčet) - to to pak žere - najdi si optimální rychlost (bude v manuálu). P.S.: ptal si se Co závisí na spotřebe? - na spotřebě závisí velikost hotovosti ve tvojí peněžence... asi si se chtěl zeptat na čem závisí spotřeba. lidi, formulujte dotazy aspoň trochu kloudně ;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: Edie      IP: uživatel12231    
Ahoj mám takoví problém z mím mustangem motor vždicky chodil krásně nebylo do něj šáhnuto jen spojka kroužky . originál stav . ale z ničeho nic nejde do otáček nemá výkon. jen na volnoběh běží jak přidám zadusí se karbec čistej vejfuk vypálenej svíčka nová myslíte že předstih odtrh když ucpu prstem sání tak se trochu chytne do otáček a drží . tak sem myslel malá bohatost dal jsem na 2 zářez zlepšení se nesotavilo takhle sem se dostal až na 4 zářez a nic co to muže být myslíte motor v háji ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2013 7:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
tryska
 
 
Datum: 29. srpna 2013 7:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci čím to je že fichtl den ze dne přestal táhnout jako by se dusil ? Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo rapidně zabordelaněnej airbox a karburace :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
Vejfuk, tryska, předstih, odtrh :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2013 8:27
 
 
 
 
Jméno: Ja      IP: uživatel14236    
Vyčisti výfuk.
 
 
Datum: 27. srpna 2013 0:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bordel v karburatoru?
 
 
Datum: 26. srpna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
zdarec, mam dotaz.. mam doma jawu 250/353 dlouho dobu stála momentálně nemám nabíječku abych nabil baterku co jsem nedávno koupil šlo by to nějak nastartovat? a ještě co je dobré udělat když dlouhou dobu stála? diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: Scorpio      IP: uživatel12405    
:-D "jawa 05 je šrot :-D" - Ty jsi borec fakt :-D Jakej maji vliv chromy na funkci motoru? :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jestli má v pořádku dobijení tak by mohla, prvně zkontroluj relátko na dynamu
 
 
Datum: 26. srpna 2013 23:43
 
 
 
 
Jméno: Honza15      IP: uživatel14719    
A půjde normálně roztlačit když tam nebude baterka? Nemusí se tam nic propojovat?
 
 
Datum: 26. srpna 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Jarda      E-mail:      IP: uživatel16027    
Kazdopadne roztlacit pujde,ale je treba ji dat novy benzin a vymenit olej,pokud stala delsi dobu,jak pul roku.
 
 
Datum: 26. srpna 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawa 05 je šrot :D      IP: uživatel15847    
jeste jsem to neskoušel ale mnela by jít roztlacit. a kdys stala tak urcite noví benzín a olej do převodovky promazat lanka vyleštit chromy a pak uz je to o tom jak dlouho stála a kde stála.
 
 
Datum: 26. srpna 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16019    
Čau. Mam mustanga a jedu tak 5km a začne se mi z válce strašně kouřit (bílej kouř). Musim to chvíli nechat a pak to zas jde, ale proč to kouří a přestane to jet? Jinak se mi pořád karbuje/pálí svíčka a nevím proč. Ředím benzín s MOGUL TSF 1:33. Díky za rady.Musím vyměňovat kvůli tomu svíčku 2x-3x za měsíc a to najedu max. 5-10km... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 23:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
s ojnicí na jehlách bych se nebál ani 1:50, pro bronzové pouzdro je 1:33 maximum
 
 
Datum: 26. srpna 2013 23:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
každej svého štěstí strůjce, aneb kvalitou kvantitu u jawy nenahradíš... ať jde o sebelepší olej, nad 1:33 bych nešel...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
Co jinýho, než seřídit směs a zapalko.. jinak TSF je dobrej olej, ředím do fíka 1:40 a ríkám si, že toho tam stejnak dávám zbytečne moc :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16019    
Svíčka má barvu černou. A kámoš mi seřizoval předstih. Šlo to, ale teď to už tak 2měsíce nenakopnu. Takže koupit plíšky a seřídit jo?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Ta svíčka má jakou barvu když ji vyhazuješ? Tohle vypadá na moc velký předstih + chudou směs a z těchto důvodů se ti válec přehřívá a zadíráš!
 
 
Datum: 25. srpna 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
zdravím potřeboval bych poradit ohledně jawy 175 356. nejde mi nastartovat. benzín tam mám, trysky jsou čisty, svíčka venku jiskru hází, nejde mi prostě nastartovat. prosím poraďte. dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
svíčku jsem měnil. dobíjení je v pořádku a s předstihem jsem nešteloval ale ten je spravně nastaven
 
 
Datum: 27. srpna 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a v jakym stavu je baterka a dobíjení? Zkoušel jsi měnit svíčku? Předstih si nastavoval jak?
 
 
Datum: 27. srpna 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
ale je černá
 
 
Datum: 26. srpna 2013 21:23
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
svíčka je mokrá, i když tak stříknu benál tak nic zkoušel jsem ji roztlačit vždy jen trochu brkla ale nechytla uplně. drát od elektriky nikde není natržen ani roztržen
 
 
Datum: 26. srpna 2013 21:22
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jak vypadá svíčka po neúspěšnym startování? Zkus pod ní stříknout trochu benzínu, když blafne, bude chyba někde v palivu, když ne, tak nejspíš někde v elektrice... nic jinýho v tom vpodstatě neni...
 
 
Datum: 26. srpna 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
odtrh mam 0,4mm a předstih 3,2mm.
 
 
Datum: 26. srpna 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a co odtrh/předstih? KOlik mm máš?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Chci se zeptat, koupil sem věnec rozety 55zubů na pincka a nevim jestli ho mam na rozetu nejtovat, nebo jestli stačí normalně přišroubovat šroubama. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
jo v podstatě jo..2 x jsem takhle tlačil domů
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: vendamarek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prej když se to přišroubuje tak se šrouby tahem ustřihnou je to pravda?
 
 
Datum: 25. srpna 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Šrouby jsou prasečina...
 
 
Datum: 25. srpna 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
zapoměn na šrouby! tohle mě jednou pěkně vypeklo
 
 
Datum: 25. srpna 2013 14:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16016    
stací přišroubovat
 
 
Datum: 25. srpna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarec draci, potřebuji najít na nějakých stránkách katalog náhradních dílů a nebo dielensků príručku na Jawu 90, kdyby jste někdo věděl kde to najít, za odpovědi dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar Trochy, mockrát dík za odpověd, moc mi to pomohlo, potřeboval jsem zistit rozměry jehlového válečku (jehly).
 
 
Datum: 25. srpna 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady to máš a taky by ti neuškodilo trochu zapátrat sám http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
 
 
Datum: 25. srpna 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: xrc4      IP: uživatel12078    
čau lidi .. mám jawu péráka.. tak rok stál .. jiskru hází ale není mokrá svíčka tak že to nechce naskočit .. karburátor jsem vyčistl .. před necelým rokem jel :/ nevíte někdo co to může dělat ?? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli rok stál tak bude potřeba vyčistit nádrž, kohoutek jestli není zacpanej rzí ale až zas budeš odstavovat motorku na delší dobu tak je dobrý nalejt nádrž plnou benzínu aby nerezavěla
 
 
Datum: 25. srpna 2013 10:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16010    
Ahoj draci mám babetu 210 a nejde mi otocit motorem dozadu když potrebuju couvnou při parkování tak mi to nejede do zadu a když sem vypustil olej tak tam byl hodne hlinikovej prasek prosim poradte co by to mohlo byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Čus draci . Mám taký problém , kamarád mi dal kartry s prevodovkou a klukou s 20 , ale že nech mu vytiahnem štefty a tie mu s toho dám . Ale jeden šteft bol vykrivený a keď som sa ho snažil aspoň trošku narovnať tak som ho samozrejme odje*** . Toť problém , jak ho vytiahnut aby som nezničil závit ? A počítajte s tým že mám trošku slabišie vybavenie :-D Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 0:22
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
OK dík
 
 
Datum: 24. srpna 2013 0:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pistole je klasická horkovzdušná, zvýšená teplota slouží jako katalyzátor chemické reakce mezi kyselinou dusičnou a železnym šroubem. Sehnal jsem jí řekněme z vlastních zásob :-) Mrkni na net a zjisti si kde se v tvym okolí prodávaji chemikálie a dam bys mohl nějakou sehnat...
 
 
Datum: 23. srpna 2013 19:27
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Hustý !! Ešte také dotazy , to čo bolo za pištol ? To si nahrieval ? A kde zohnat tu kyselinu ? :-D Dík
 
 
Datum: 23. srpna 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kyselina dusičná
 
 
Datum: 23. srpna 2013 14:06
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
Ahoj kolečko jakou si tam použil tu kapalinu?
 
 
Datum: 23. srpna 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo eventuelně použít kouzla a čáry. Tady jsem nafotil přibližný postup... http://kolecko10.rajce.idnes.cz/2012-05-16_zalomeny_sroub/
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, poptej se po kamarádech jestli někdo nemá vytahováky zalomených šroubů. Zalomený šroub zapiluješ do roviny a důlčíkem si uděláš důlek a pak vyvrtáš asi 3jkou vrtákem díru. Pak zašroubuješ vytahovák zalomených šroubů a vyšroubuješ šroubek ven. A nebo zajdi do jakékoli dílny kde dělají motory a oni ti to udělají. Kdejaké automechanik by si stím měl poradit. Šteft vyrobíš ze šroubku kterému uřízneš hlavu a zapiluješ. Ať se ti daří
 
 
Datum: 23. srpna 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: jawka05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim. Mam jawu 05 , motor je po GO , no nakopnut sa da len studeny a ked sa zohreje tak sam zdochne a nejde nastarovat. Pri roztlaceni nie je ziaden problem, chytne hned aj zohriaty a da sa v pohode jazdit no pri volnobehu zdochne. Nie ze by mi to nejak extra vadilo, ved hlavne ze to ide, ale neviete niekto poradit co s tym ? dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau nevite co muze byt s babetou ona totiz na volnebech po kratke dobe vzdechne a nechce chytit proste se jí uleje svicka ale kdyz jede a vytahne se po jizde je krasne cihlove barvy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 1:04
 
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná je to hodně bohatá volnoběžná směs - šroub regulace volnoběžný směsi by měl být 1,5 otáčky od dorazu
 
 
Datum: 25. srpna 2013 1:04
 
<  33  34  35  36  37  38  39  40  41  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:12:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu