Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, dneska jsem vzal svého Stadiona S22 na projížďku, bohužel neměla dlouhého trvání, jelikož po 30minutách jízdy chcípl a už jsem ho nenastartoval, mám podezření na to, že mám moc studenou svíčku, jelikož když jsem jí vyndal, tak byla mokrá a černá. Jehla na 2. zářezu a svíčka BRISK N14C. Nevíte čím to je? Bude stačit koupit jen teplejší svíčku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2013 16:34
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Ahoj draci, tak díky za rady, až se dostanu do garáže, tak to vyzkouším a dám vám vědět, zatím díky.
Datum: 18. listopadu 2013 16:34
 A pak koukni, jestli ti to dává jiskru
Datum: 18. listopadu 2013 7:02
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 koukni jestli tam nějakej tuner nedal větší trisku z pionýra (má tam bejt 60) a pak taky koukni jestli zavírá plovák
Datum: 17. listopadu 2013 11:05
Jméno: combust
IP: uživatel16432
 Zkusit to můžeš ale jestli to před tím běhalo s jehlou na druhým tak bych hledal jinde - čistič vzduchu, plovák atd.
Datum: 17. listopadu 2013 9:55
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 A co gufera? jehla má být správně na 2 zářezu ale zkus ještě na první zářez
Datum: 17. listopadu 2013 9:31
Jméno: Michal
IP: uživatel15808
 Takže myslíš, že když dám na třetí zářez tak by to mělo být lepší?
Datum: 16. listopadu 2013 23:45
Jméno: combust
IP: uživatel16430
 patří tam sice N15C ale jen tím to nebude, evidentně je to moc bohatá směs
Datum: 16. listopadu 2013 23:34
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci mám takový problém u mého mustanga se starou rozetou a sekundárkem jsem jel 1,2 dobrý ale jakmile jsem zařadil trojku a moc jsem ani nedal plynu hned to začalo cukat a tokový jako divný zvuky jakoby od rozety pak jsem se za jízdy díval a řetěz přesto trochu skákal. Myslel jsem si že to bude tím sjetým sekundárem koupil jsem nový 13z. nic stále to dělá skusil jsem dát pincka na stojan a přes trojku to prohnat kolo jede v pohodě jen sednu hned to přes 3. skáče a cuká. taky jsem si myslel že to bude věncem rozety (byl už taky hodně sjetý) dnes jsem koupil 60z. věnec a zase to přeskakuje a cuká atd.. Myslíte si že to bude tím že je vytahaný řetěz??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 12:29
 to by mě opravdu chtěl vidět kde má pincek zuby na 3 rychlosti
Datum: 23. listopadu 2013 12:29
 to tě napadlo opravdu brzo jasně že to bude v převodovce když to dělá jen na 3 já bych to tipnul na ulomenej zub na 3 rychlosti u předlohový hřídele a nebo předlohovku z 05 ta je totiž menší hodně štěstí
Datum: 23. listopadu 2013 9:04
 Jo a ještě mě napadlo jestli by nemohlo být něco v převodovce nebo něco s předlohovou hřídelí??
Datum: 18. listopadu 2013 19:27
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Tak hoši dnes jsem koupil nový řetěz, sekundáro věnec rozety a stále mi to dělá to samé ale už trochu míň jako cuká to stejně ale není u toho takový řev jako předtím
Datum: 18. listopadu 2013 17:21
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 šmarjá pano ... je snad každýmy jasný že kolečko nebo rozeta se asi jen tak nevytahá a už vůbec né nezmenší!! maximálně se sjedou zuby. pokud tedy nesedí řetěz na zuby, je tedy jediná možnost a tou je vytahanej řetěz. takže ho prostě vyměň a máš pokoj.... jinak je třeba taky občas kouknout na ty vnitřní válečky, oni občas prasknou a pak to, obzvláště na sekundáru, cuká, škube atp.
Datum: 18. listopadu 2013 13:36
Jméno: dnepr
IP: uživatel15188
 Tak tak jak píše kolečko dělá mi to jenom u trojky protože to má takovou sílu a rychlost že jsem se podával dozadu na rozetu a řetěz přes to přeskakoval a furt to cuká..
Datum: 18. listopadu 2013 13:06
 rank: Píše že je vidět jak řetěz přeskakuje. Dál píše že řetěz nesedí na rozetě. Na trojku se řetěz otáčí rychleji než na jedničku či dvojku, a nestíhá správně zapadat do zubů. Takže já bych určitě začal komplet novou řetězovkou která se evidentně musí vyměnit tak či tak...
Datum: 18. listopadu 2013 5:24
Jméno: rank
IP: uživatel16435
 Kazdopadne jestli je to opravu řetězem jak tu vsichni tvrdíte....tak by to mělo dělat i u jedničky a dvojky...a co správně čtu tak dnepr píše že mu to dělá akorát když zařadí 3....takze řetezem to opravdu nebude
Datum: 17. listopadu 2013 23:03
 Tak to je ten řetěz buď takhle brutálně vytahaný, nebo je to řetěz s jinou roztečí  Kup novej...
Datum: 17. listopadu 2013 10:58
 Řetězovku doporučuju měnit vždy jako celek. Tzn. obě kola a řetěz. Na fichtla to stojí pár korun, takže v tom nevidim takový problém. Vůli bych doporučoval nastavovat větší - manuál říká 1-2cm. Já se přikláním spíš k těm 2cm. Řetěz se pak nebude zbytečně namáhat a to samé platí o ložiskách rozety/výstupu.
Datum: 17. listopadu 2013 10:56
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 No ten řetěz ani na té rozetě nesedí jak kdyby byl o půl článku větší.
Datum: 17. listopadu 2013 10:55
 rětěz jsem měl našponovanej tak že vždycky když sem s ním uprostřed pohnul dolu a nahoru tak neměl vuli vetší jak 0,5cm tak jestli to máš takhle tak to je špatnej retěz
Datum: 17. listopadu 2013 9:52
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 no mám tan mapínáky kolo v rovině řetěz tak akorát né moc uplí né moc volný takže teda nový řetěz
Datum: 16. listopadu 2013 23:18
 jestli máš srovnaný kolo a máš tam napínáky, aby se to nepovolovalo tak to bude tím řetězem
Datum: 16. listopadu 2013 23:04
 Zdarek draci,chtel bych se zeptat, sehnal sem si starou motorku,je to spise vlastní vyroba a když sem sundaval zadni kolo, musel jsem přeříznout zadni osu, ted mam motorku v rychtiku a chybi mi ta osa a nemuzu ji sehnat  potreboval bych poradit co to je za osicku. Delka 21,5 cm(i se zavitem) Tloustka 0,5 cm. A Konecek to ma ten valecek s dírkou,Takze si ymslim ze je to z cezety,ale nevim z jaky, nevite někdo??? Hledal jsem na fichtl kramku tam sou,ale nevim jakej je ten prumer a delka. Poradne někdo prosim. Diky předem s pozdravem Ciza
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 22:01
 Už to tam maš
Datum: 16. listopadu 2013 22:01
 Nejak mi to nejde odeslat, je ten Email spravne? - L.radvan@seznam.cz
Datum: 16. listopadu 2013 21:52
 L.radvan@seznam.cz
Datum: 16. listopadu 2013 21:41
 Ja si to jen myslim že ta osa je z ČZ. Mam Foto, Když mi posleš email, poslu ti fotku té osy když budeš chtít i motorky.
Datum: 16. listopadu 2013 21:40
 Se trochu děsim v jakých jednotkách to bylo měřené  Nemáš foto? Nevybavuju si, že by se na nějaký číze nebo tak používala takhle silná osa.
Datum: 16. listopadu 2013 21:35
Jméno: Ciza
IP: uživatel16429
 Cego,srry meril jsem to v jinech jednotkách, je to 2,5 cm
Datum: 16. listopadu 2013 21:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 to mě chceš říct že scháníš osu zadního kola s průměrem 5 mm??
Datum: 16. listopadu 2013 20:24
Jméno: pepa
IP: uživatel11657
 čau draci dneska jsem projíždel pionýra za studena jsem ho přeplavil a chytl na prvni slapnuti za tepla jsem ho chcípl a už jsem ho nenakopl roztláčet můžu jak chci ale nechytne.Nevíte proč todle dělá ?  měl jsem radost že chytá a ono hovno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 21:12
 taky sem psal ať nejdřív vyzkouší všechno ostatní
Datum: 17. listopadu 2013 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel16431
 Vy cívkové,většinou to máte tak bohatý že to svíčka nezapálí
Datum: 17. listopadu 2013 9:08
 mě to dělala uklepaná cívka, myslim tu velkou co od ní vede velkej kabel ke svíci, jak se od motoru klepe rám tak se v ní udělá studeňák, nebo taky samotná svíčka, jinak nejdřív bych udělal odtrh předstih a hladinu a pak začal řešit dál,,, jinak když vychlad tak zas chytil? to by hrálo na tu cívku
Datum: 16. listopadu 2013 18:58
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Zdar, včera jsem rozdělával přední vidlice na 175/356, protože tam je strašná vůle. A mám pár dotazů. Na každý straně mám 3 pouzdra. 2 jsou napevno a nad nima je ještě třetí, o něco delší, pohyblivý. Má to tak být? A ještě když to skládáte, jak tam dáváte ty kluzáky, aby byla ta matice dotažená. Mě to nešlo jinak než dát napřed tu tyč s pružinou a krytem do brejlí, pak ze shora tlumič a přišroubovat a potom až sem tam dával kluzáky, který sem tam natočil jako na fichtlovi, ale v určitym momentu bylo slyšet jak se ten kluzák točí i s tou matkou? Dělám to dobře? Děkuji za cenné rady a připomínky..  PS: měla by se sem přidat kategorie podvozek, poněvadž už se mi nemálokrát stalo, že sem nevěděl kam zařadt. :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 7:39
 Zdar draci mám takovej problém , mám mustanga normálně pustím benzín nacupuju a drc a jede ale pak najedenou ve viších otáčkách když přidám plnej začne vynechávat ale na pul plynu jede vyborně a dělá to hlavně i do kopce když jedu za jedna dám plnej tak to najednou začne dávít až to skoro zdechne a nemáže to byt bublinkou z filtru na benzin že by tam vjela bublinka a přestalo to jet? Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 16:24
 zitra ju oddělám a vyčistím matkama a vyšterchám
Datum: 16. listopadu 2013 16:24
 Tak jestly máš bordel v nádrži tak to je špatně přez zimu ji sundej dej do vnitř kamínky a vyklepej všechen ten bordel a pak ty kamínky vysyp
Datum: 16. listopadu 2013 13:47
 jo vyzkouším jehlu ale ten filtr zkoušet oddělávat nebbudu protože by se mě ucpal karbec a pak by to nejelo vubec protže je v nádrži bordel a vyška plovákovky už je taky vyřešená akorát
Datum: 16. listopadu 2013 11:38
 Skontroluj výšku jehly  má být na druhém zářezu ze zhora skus si s tím pohrát jak to pojede nejlíp.
Datum: 16. listopadu 2013 9:04
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Zkus jak to pojede bez toho filtru. Popřípadě si sešteluj hladinu v plovákovce.
Datum: 16. listopadu 2013 7:31
 čau chlapi, chtěl bych se vás zeptat jestli se dá zrenovovat motor na 21čku, v příručce je nakresleno hodně speciálního nářadí tak nevim jestli by šlo třeba stáhnout primární kolečko v amatérských podmínkách, spíš porebuju vyměnit jen ložiska na klice tak jestli to mám zavest do servisu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2013 10:20
 http://www.youtube.com/watch?v=44K7wVdZL8c tak v 4:30 je vidět velký stahovák mám ho taky je asi dobrej
Datum: 16. listopadu 2013 10:20
 Lidem kterým stačí na motor kladivo a šroubovák bych toto nářadí narval do zadní části těla
Datum: 15. listopadu 2013 18:53
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 15. listopadu 2013 16:21
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jde to doma v pohodě , když jsem neměl žádný rozlisováky , udělal jsem si dřevěný klíny a ty kartery nepolámou
Datum: 15. listopadu 2013 12:39
 Myslím to tak, že snese i trošku horší zacházení.. Pokud teda nejsi extrahovado a nerozděláváš to několika dobře mířenými ranami kladivem do čepu kliky
Datum: 15. listopadu 2013 10:35
 Blbuvzdornej jak se to vezme. Počtem dílů určitě...
Datum: 15. listopadu 2013 10:18
 Servus. Já si myslím, že fichtlovej motor je docela blbuvzdornej a jde zgenerálkovat i před barákem v blátě.. Jen ta spojka...
Datum: 15. listopadu 2013 8:53
Jméno: €
IP: uživatel16425
 Můžu Ti tem motor opravit, odkud jsi?
Datum: 15. listopadu 2013 6:09
 Prosím, moc prosím, nezkurvi ten motor! Raději si prvně všechno nastuduj, sežeň, ale udělej to tak jak se má, nebo to v ideálním případě někomu přenech
Datum: 14. listopadu 2013 21:44
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jde to základním nářadím pak si půjčit stahovák na primár a půlit motor jde šroubovákem je to sice prasárna ale jde to je to strkej do části kde je držák motoru a ne na plochu která těsní ale pokud to budeš dělat prvně tak nevím zda to dokážeš složit a natočit nakopávačku napiš odkud jsi možná to někdo píchne
Datum: 14. listopadu 2013 21:17
Datum: 14. listopadu 2013 21:16
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, na jawě 555 má být baterka pod sedlem? Pokud ano k čemu má být zapojena ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 18:14
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Ok díky
Datum: 14. listopadu 2013 18:14
Jméno: combust
IP: uživatel14185
 na 555 není, na 550 se dávaly dvě plochý pod sedlo, živilo to klakson
Datum: 14. listopadu 2013 13:09
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 baterka není
Datum: 14. listopadu 2013 12:35
 Zdar. Pokud se nepletu, tak na 550, 555, 05, 20, 21 a ani na 23 žádná baterka není.
Datum: 14. listopadu 2013 11:49
 zdaravím,potřbuju poratit s jawa 50/21 .na jdeničku táhne uplně skvěle ale jak dám dvojku tak strácí otáčky a dusíse.mám všechno vačištěno udelal jsem praktycky vše co mě napadlo ale nic nepomáhá.Díky i zajakou kolyv radu . (pokud vás napadne více veci co udelat tak je napyšte )
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 19:04
Jméno: sel66
IP: uživatel16420
 Díkes ,Skusimto .Jen pro péro žiju v česku teprve 1rok a moc ji neumym  (sem z Německa )
Datum: 14. listopadu 2013 19:04
Datum: 13. listopadu 2013 15:33
 Ha! Jirka si hraje na slušného  . Ale skus s tím plíškem štelovat a nebo s jehlou jinak to může taky být tím že ti asi profukuje hlava nebo válec a možná že i svíčka
Datum: 13. listopadu 2013 15:06
Jméno: jirka
IP: uživatel16398
 Máš pravdu teď jsem si toho také všiml, je to ostuda. omlouvám se.
Datum: 13. listopadu 2013 6:46
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nejdřív si dej lekci češtiny
Datum: 12. listopadu 2013 23:21
 čau, hele měl jsem to sami na 21 a potom jsem vyčistil trisky a vyšteloval jsem plíšek v plovákovce a bylo to v pohodě a ještě můžeš zkusit vyčistit nádrž. Snad to pomůže.
Datum: 12. listopadu 2013 21:30
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 dnes mi praskl sroub v zavitu jak mate zapalovani simsona jak jsou ty klinky co drzi zapalko vůbec nevim co mam ted delat můžete mi někdo poradit??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2013 20:40
Datum: 13. listopadu 2013 20:40
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 mohl bysmi ten navod najit ja nevim kde?
Datum: 13. listopadu 2013 20:25
 O pár příspěvků výše jsem dával návod jak vyleptat zalomený šroub.
Datum: 13. listopadu 2013 17:52
Jméno: honza
IP: uživatel16412
 jo v karteru a kdyz zavitnik nemam muzu to udelat treba vrtakem ten sroub by cislo 8
Datum: 13. listopadu 2013 10:46
 Zdar. To jsi zalomil šroub v karteru nebo jak?
Datum: 12. listopadu 2013 19:12
Jméno: mara
IP: uživatel14082
 Že by vyvrtat o číslo větší závit ?
Datum: 12. listopadu 2013 19:09
Jméno: Mara
IP: uživatel14082
 Zdar draci, čím to je když mi pionýr občas cukne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 21:02
 svíčka,odtrh nebo kondik
Datum: 10. listopadu 2013 21:02
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 zdravim mam simson když nastartuju tak mi při vyssich otáčka zacne strilet z vyfuku nevim co mam uz delat tyristor jsem uz menil a furt to same
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 takze simson uz bezi ale nemá zadny vykon
Datum: 11. listopadu 2013 13:09
Jméno: honza
IP: uživatel15729
 ji dik dneska to zkusim když tak napisu jak jsem dopad
Datum: 11. listopadu 2013 7:47
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 predstih mel jsem to taky povol zapalovani a hybej ze strany na stranu melo by to byt priblizne kolem te risky co tam je na leve strane lukas
Datum: 10. listopadu 2013 21:41
Jméno: fichtlik
IP: uživatel12689
 čus, chtěl jsem se zeptat jestli je dobré fichtly a stadion přikrýt na zimu igelitovou plachtou jestli to něčemu nevadí? chromy jsem natřelolejem PP90 co liju do fehtla (nevyjetým) děkujiza odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 14:02
Jméno: fichtlik
IP: uživatel12689
 OK děkuji, igelitemto přikrývat nebudu
Datum: 10. listopadu 2013 14:02
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jj, v kůlně je nejlepší prostěradlo, nebo deka, pod igelitem to vlhne
Datum: 10. listopadu 2013 8:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a z jakýho důvodu to chceš přikrejvat?? jestli ti jde o prach, je ideální starý prostěradlo... taky to tak dělám, motorky stojej v suchý nevytápěný dřevěný kolně...
Datum: 09. listopadu 2013 22:45
 Tak záleží kde to stojí že...ale obecně igelit nedoporučuju, je to neprodyšné a kondenzuje pod tim voda...
Datum: 09. listopadu 2013 19:35
 čau chlapi. moja jawa 21 mátakový problem. za studena chytne v pohodě, a drží volnoběh, jen co se zahřeje tak nedrží a když jedu z kopca bez plynu tak potom co ho zpět přidám tak se to zadusí ale pak zase rozjede (za studena v poho) a ještě mi to ve vysokých otáčkách na 3 tarokuje (vynechává) a ne vižší točky se to nedostane a jedu jen tak 45-50 km/h. a na 2 se to do těch vysokých toček dostane ale stejně to tarokuje+v tom klápe, tož nevim. svíčka cihlová, zapalko seřízené, karbec čistý tož nevim, prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 17:15
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Ještě bych dodal.. předstihodtrh je opravdu ok? Každej píše jak to má vyštelovaný a pak se zjistí že to má blbě .... Chce to s tím točit po kouskách a zkoušet jízdou. Pak mne ještě napadá nastavit vzdálenost elektrod na svíčce na 0,4mm.
Datum: 07. listopadu 2013 17:15
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Ahoj, takže za 1. po přidání z kopce - vždycky se zadusí s tím nic neuděláš. Za 2. tarokování - bude to směsí, řekl bych že to máš moc bohaté (vysoká hladina, velká tryska, ucpaný filtr nebo málo direk na airboxu).
Datum: 07. listopadu 2013 17:13
Jméno: Honza16
IP: uživatel14719
 čus mam fithchtla, a mam problem .. jak je na karburátoru odkapovací miska tak drží na jednom šroubu ten se zašroubuje to toho karburýátoru no a já mam strhlej ten závit na karburátoru je to takovy vymletý. Stalo se to už taky někomu? CO by se stím tak dalo udělat? Poradí někdo?? Jinak díky moc a přeji všem hodně KM bez nehod a poruch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 20:44
 zkus lepidlo na šrouby, nebo epoxid
Datum: 06. listopadu 2013 20:44
Jméno: dgh
IP: uživatel4563
 Miska tam bejt nemusi
Datum: 06. listopadu 2013 19:20
Jméno: Brezovak
IP: uživatel16373
 Zdravim, chtel bych se zeptat nevi nekdo zda by na motor z čz 175/501 sel dat valec z čz 175/477? vim ze na jawu 175/356 to jde...mam to vyzkouseno a ta jawa je v podstatne ten samy motor jako to prasatko az na minimalni zmenu v karteru kvuli ventilatoru tudiz ma s tim nekdo zkusenosti a zkousel nekdo dat na čz 175/501 hlavu z valcem z čz 175/477? a poprosil bych aby zde psali lide jenom kteri to vi jiste na 100% a zkouseli to ci videli opravdu funkcni... nepotrebuji odpovedi typu: asi to nepujde nebo melo by to jit... to si mohu rict sam potrebuji vedet jestli to jde nebo ne  diky vsem za pomoc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2014 7:58
 Ahoj, opravdu máš vyzkousene že válec z 356 pasuje na skútr? Já sem něco slyšel že to má jiný dosedaci plochy kolen výfuků,díky za odpověď
Datum: 17. ledna 2014 7:58
Jméno: Brezovak
IP: uživatel16410
 No je to čz 157/501 s dvěma vyfuky a ventilátorem měl by to byt stejný motor jako z jawy 175/356 takže by to mělo pasovat.. Jenomže to sám nevím jistě, proto se zde ptám či to někdo zkoušel.
Datum: 12. listopadu 2013 18:38
Jméno: Standa
IP: uživatel16401
 Jestli je to prase dvoulauf,tak je v tom defakto motor z j356(už s ventilátorem?),takže by tam ten válec měl jít. Sorry,víc nevim. Na jednoulauf je myslím menší problém s délkou válce,je kratší či delší.
Datum: 11. listopadu 2013 16:45
Jméno: Mustang
IP: uživatel9676
 Mám na vás dotaz bratranec dostal mustanga a bylo to takové no špinavé tak jsme to očistili spravili přední tlumiče a dali řídítka níž protože byli moc vysoko ale pak jak sme byli jezdit tak mustang odpálil svíčku tak jsme dali druhou použitou tu po chvíli ježdění taky odpálil tak jsem dal novou a mám strach jestli ju to taky neodpálí, dřív to nedělal na tu svíčku najel hodně km. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 15:59
 Karbec nebo gufera
Datum: 06. listopadu 2013 15:59
Jméno: pepa
IP: uživatel16364
 tvuj problem je že setinedukladně spaluje smě nespalený benzín zasere svíčku aždojde k tzv proražení izolace asvíčka pak nefunguje aje tonanovou....bud mašmalou kvalitu jiskry...asije červená a nevírazná anebo moc bohatou směs ......uchcavá se ti to
Datum: 05. listopadu 2013 16:23
 Zdar draci, co je lepší na fechtla ferodo nebo korek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 16:02
 Ok Pedro
Datum: 05. listopadu 2013 16:02
 Radime kup ferodo
Datum: 05. listopadu 2013 15:35
 Jak říká Bakoun... já měl se speciálem obdobný problémy, gumokorek to vyřešil...
Datum: 04. listopadu 2013 22:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Korek má větší koeficient tření, ale víc se opotřebovává... do sériáka ferodo, je to bezúdržbový. Ale ve speciálu mi feroda už klouzaly, teď jsem přešel na gumokorek, tak se uvidí.
Datum: 04. listopadu 2013 22:17
 Nemusí být nutně delší záleží na stylu jízdy a nastavení spojky žejo ?
Datum: 04. listopadu 2013 20:06
 ta životnost..
Datum: 04. listopadu 2013 19:58
 S čím by ses hádal ?
Datum: 04. listopadu 2013 19:52
 tak to bych se hádal..
Datum: 04. listopadu 2013 19:02
 Ferodo má to větší životnost a přilnavost ale na seriovku stačí korky je to tvoje volba
Datum: 04. listopadu 2013 18:57
Jméno: jezek
IP: uživatel13544
 zdar draci jak povolit matici u kliky na jawa 250 353 jak to zablokovat předem dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2013 19:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 no to snad ne - použij blokaci primárního převodu!
Datum: 04. listopadu 2013 19:42
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zkus to zašprajcovat kusem dřeva nebo to podrž hasákem
Datum: 03. listopadu 2013 22:47
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi mám jawu 21 cuká a nedrží volnobech ale vitočit jde kde mám hledat chybu ? zapalování,karbec nebo neco jineho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 18:06
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 řekl bych že tam jde moc paliva protože jak čepnu tak se to hned zadusí
Datum: 02. listopadu 2013 18:06
 Přesně tak. Zapalování, karbec, nebo něco jiného...
Datum: 01. listopadu 2013 17:49
|



|