česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hans175      IP: uživatel15653    
Ahojte prtaskl mi držák světla z horní strany co je přišubovaný k tlumiči jde o čz 175 487 bud vybracemi nebo sem někde narazil jel sem trochu po horší cestě trošičku se třepe dá se stím jezdit poradte je to velká závada mám to opravit hned nebo až přez zimu jinak je to skvělá motorka ještě mně nikde nenechala :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2014 0:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
co na to říct, ty sám snad vidíš jak velká závada to je, motorka tě kvůli tomu nikde nenechá, maximálně ti upadne světlo.. nebo to dej někomu šikovnýmu zavařit a máš klid..
 
 
Datum: 07. dubna 2014 0:01
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
mam problem u jawy 21 rozlozil jsem zadni kolo a kdyz ho slozim neco tam dre o sebe ma to kolo rozperky nebo ne?ja si totiz myslim ze mne tam neco vypadlo nebo jinak nevim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
uz sem na to prisel ja mam totiz polovysypany lozisko u brzdy jediny co nevim jak to mohlo jezdit
 
 
Datum: 05. dubna 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
mezi kolo a buben dej podložku a bude to cajk
 
 
Datum: 05. dubna 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, když jedu z kopce na neutrál tak mi fechtl nějak chřastí viz video http://youtu.be/7x52jaESetY . Dál bych se chtěl zeptat jestly někdo nepozná co to chrastí tady : https://www.youtube.com/watch?v=RmvS7vJItOI&feature=youtu.be díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře skusím to . a do válce se mrknu v tejdnu (nemám trobkovou 10 )
 
 
Datum: 06. dubna 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17031    
No já video neposlouchal,jen sem reagoval na ten primár,chybně. Tohle cvakání lze snadno odstranit. Lehounce povol řadící automat na motoru a prašť na něj od strany řadičky aby zajel co nejvíc dozadu k sekundárnímu kolečku a pak utahni na krev. Oni už maj někdy ohlodanou aretační packu co zapadá do karteru a kartery v tom zářezu taky už mívaj vakl a když se to tam dá šejdrem víc k primáru tak pak rachtaj neutrály a někdy i vyskakuje trojka a když se do toho takle bací tak to odskočí dozadu a je to v poho. Ale časem se to uvolní a bude to na novo.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 8:34
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když sem natáčel video tak ten řetěz nebyl došponovaný po došponování to dělalo to samý
 
 
Datum: 05. dubna 2014 23:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi to tlačil na neutrál, tak se primár nehýbal, ale jen převodovka a sekundár, tipl bych to na ten "náboj" sekundárního kolečka, jsou tam ok ložiska a nemáš přepnutý řetěz ? u toho druhýho videa těžko řict, takovej rezonující zvuk, jako kdyby něco bylo volného .. teď nevím jak je to s teorií, ale nemůžou zvonit žebra? na simsonech a dvácách bývají ti "antirezonanční" gumy ..
 
 
Datum: 05. dubna 2014 21:29
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To chrastění v převodovce sem myslel to jak je sylšel asi od 0:09 to právě chrastí víc a pak to cvakne a zas stichne
 
 
Datum: 05. dubna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to chrastění když to tlačíš podle mě jde z převodovky,je bud přiohlá nebo obroušená vidlička (řetěz to těžko bude když se motor netočí) a to druhý chrastění bude pístní čep
 
 
Datum: 05. dubna 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
mě to dělalo v převodovce dal jsem jiný kolečko to 18 zubý a hned to v neutrálu mezi jednočkou a dvoukou taky chrastilo i když jsem to nastartoval ale jak jsem zmáčkl spojku hned to chrastit přesdtalo ale pak toho nechalo
 
 
Datum: 05. dubna 2014 12:32
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře dobře , díky borci :-) hlavně sem se ptal abych se tak ujistil aby třeba to třeba nebylo něco v převodovce a nebo klika
 
 
Datum: 04. dubna 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17031    
Odpověď dostaneš až to rozebereš ;-) neunáhloval bych se..
 
 
Datum: 04. dubna 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lamely jsou ferodo nový od minulého léta ale spojka de docela stuha to bude ono ? :-) takže to bude chtít nový lamely ?
 
 
Datum: 04. dubna 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17028    
To se spíš vymačkali zuby na lamelách - to se děje u všech novodobých replik lamel,řetězem to nebude.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 21:14
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky ale ten primár sem měnil asi před 3 rokama je možný že by se tak rychle vytahal ? je možný kdyby tam bylo mín oleje než má bejt že by to takhle chrastilo ? (olej mi uniká kolem startpáky)
 
 
Datum: 04. dubna 2014 20:37
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Moc poznat to není, ale to první bych typnul na vytahanej primární řetěz (pokud to chrastí od levého víka). Druhé řinčení je pro dachla typický, ale videjko zkresluje.
 
 
Datum: 04. dubna 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zdar draci mám promlém koupil jsem si pionýra 20 když ho roztláčím občas blafne tak +- jednou za 20 m svíčka nová a mokrá když jí vytáhnu kladívka čistý akorát si nejsem jist tou jiskrou furt se my sdá že by měla mít jinou barvu a že by mohla bejt větší čímto může bejt ??? díky za odpovědi zkoušel jsem snad už všechno =D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
nastav předstich + odtrh + karbec a pöjede ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2014 17:57
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Mám problém na Pionýrovi .. Když nastartuju motor a jezdim tak krásně pořád táhne, nevynechává nic. Ale když se motor ohřeje cca po nějakém 1km, tak Pionýr začne cukat.. možná bych řekl i vynechávat.. ale spíš začne cukat.. Tak jsem vyměnil svíčku (Brisk N15YC) očistil kladívko. A dělá to pořád. Nevím si rady. Myslel jsem že tam asi nedotejká benzín, ale s tim jsem nic nedělal a Pionýr ještě tak před 14 dny jezdil krásně! A ještě že mi to lehce zasírá kladívko.. Čím se zase tohle děje? Prosím poraďte.. třeba jste se s tím taky někdo setkal :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo .. zatím drží tak až odejde tak tam dám klasiku N15C .. ono já jsem ji chtěl koupit .. ale na pumpě u nás měli zase jenom tuhle :/ .. Předstih, odtrh je nastvanevej hodně pěkně.. Pionýr chytá na jedno našlápnutí i za studena vždycky prostě.. Jinak zápalko jsem měl taky 2x sundaný a žádná jakovy tužka tam není :-D Plus jsem se na to záápalko ještě dneska koukal a ničeho jsem si nevšimnul :-) .. Nicméně, jak mi to tuhle nejelo (měnil sem kladívko a neodizoloval jsem ho) tak jsem byl bezradnej a první co jsem tam dal nějakej starší asi vadnej kondik.. tak potom jak jsem kladívko teda odizoloval tak jsem kondik nějak neřešil a napadlo mě to až dneska a tak jsem tam dal ten novej kondik co tam byl a Pincek jede jak drak.. :-) Takže asi vyřešeno bylo to vadným gondíkem :-D Díky moc draku, tobě taky přeju :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
kámo YC hoď rovnou do pr**** ta mi na fíkovy vidržela max 14 dní a druhej den buď neházela nebo házela ale v tom tlaku nehodila dej tam brisk n15c-17c jestli ti to nepojede i přes tyhle svíčky tak hledej vadu v zapalování víš koli věcí dokáže kladívko? takovej odrtch je o 3 chlupy menší nebo větší a nejde to nastartovat nebo de ale musí se jedině roztlačit zkus i indučku nebo něco z karbecem. jo a to kladívko musí mít i s kontaktem pochromovaný jiskřicí plochy jinak se budou tvořit pecky apalovatr se kup je tam rovnou nový. asi je to blbost ale jednou jsem zaslechl od kamaráda že je prej v tom pařezáckým zapalování schovaná taková civeška tlustá asi jako tužka a když s ní neco je tak to prej špatně startuje asi je to blbost to zapoalko jsem měl jenom jednou v živote a nijak jsem to nezkoumal skus se tam mrknou ale hlavně dej tu svíčku jinou a kladívko .// Ať to jezdí :-)
 
 
Datum: 31. března 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě abych doplnil je to Jawa 555!
 
 
Datum: 31. března 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Kalík      IP: uživatel16630    
Zdarec draci potřebuju pomoct. když nastavím volnoběh a to mam řiditka rovně když je otočim doleva tak se přidá plyn a naopak doprava mi to chcipne tak co je za problem? fakt nevim asi spatny lanovod anebo poslete fotku jak ma lanovod plynu jit díky :-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je verze pionýra na NASCAR :-D , musíš přestat ladit volnoběh lankem, to má štelovák jen kvůli akorátové vůli :-) volnoběh se nastavuje šroubkem mezi tryskami
 
 
Datum: 30. března 2014 21:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš moc napnutý lanko. Plyn musí mít nějakou vůli, aby se ti právě nedělo to co se ti děje. Na karbecu je na víčku od šoupátka stavitelný šroub, tak ho trochu zašroubuj dovnitř, tím se zvětší vůle lanka a měl by jsi mít po problému ;-)
 
 
Datum: 30. března 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co bys řekl?
 
 
Datum: 30. března 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: Kalík      IP: uživatel16629    
A co stim mam delat?
 
 
Datum: 30. března 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
máš moc napnuté lanko
 
 
Datum: 30. března 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel15967    
Cus draci mam problem z dvou rychlostní babetou nechce mi naskočit a jak už naskočí tak za chvilku zdechne. svíčka hází jiskru karburátor jsem vyčistil a kohoutek taky a benzín do karburátoru teče. nevite čím by to mohlo ještě být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všude.. Máš nastavenej karbec a zapalko? Jiskra je jaká? Modrá, bílá? Co benzín? Nemáš tam deset let starou mrchu? Ucpanej vejfuk? Přisává to falešnej vzduch........ Přečti si příručku, vzadu je toho napsanýho docela dost..
 
 
Datum: 28. března 2014 14:16
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel14264    
Ahoj, mám pionýra, jde normálně nastartovat, ale jakmile přidám na neutrál plyn začne se jakoby dusit a ani na jedničku nejede :-(... nemáte nějaké tipy nebo návrhy čím by to mohlo být ? Měnil jsem tam i karbec i jsem všechno pročistil, nastavoval předstih a odtrh a stejně nejede. Svíčky jsem tam zkoušel 3 a ani na jednu to nešlo. Prosím pomoc! Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2014 23:55
 
 
 
 
Jméno: Zetko      IP: uživatel16992    
mne to skôr pripada ako predzapal alebo kontakty a kondik skus ocistit kladivko alebo lepsie vymen ho radsej ;-) a bacha aby si dal dobre izolatory aby ti to neslo do kostry !!! dalej skus pre istotu pozret tesnenia od karburatoru a tiez pod valcom ;-) a prekontroluj pre istotu tie gufera a aj od spojkovej strany :-) a pre istotu skus dat novu fajku a premeraj kabel fajkovy lebo aj to ti môze robit bordel .... a premeraj kablovacku od svetla k motoru ci ti nebije do kostry .... a ten predstih mno najpresnejsie sa to da spravit takto .... odmontuj hlavu valca, pomocou šublery si nastav predstih cca 1,7mm ak mas nejaku presviecovacku alebo pipac na kable alebo staci aj Ohm meter sundaj od kladivka vsetky droty aj od kondiku pripoj o kostru jeden a druhy na kladivko piest nechaj v polohe 1,7 a toc statorom kym ti neprestane svietit alebo pipat podla toho cim to nastavujes pre istotu skontroluj ci sa ti piest neposunul ak nie dotiahni sroby a este raz to vyskusaj odtrh si daj podla cigaretoveho papierika a zasrobuj a zase preskusaj .... pokial to spravis dobre lebo nepoznam tvoje schopnosti alebo ci pochopis ako som ti to vysvetlil .... hned to musi fachat jako hodinky ;-) ale samozrejme tiez ked budes mat vymeneny kondik alebo ocistene kontakty a somozrejme dobru fajku a vsetko ostatne musi byt OK pretoze toto casto roby zle nastaveny predzapal a samozrejme daj dole vyfukove koleno a aj filter na skusku ;-) http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html alebo ak si znaly v elektrike postav si toto a zo zapalovanim uz problemy viac mat nebudes ;-) vyjde ta to do 10 eur alebo 250 Kč suciastky aj s trafom a mas klud ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2014 23:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16996    
A pokud se jedná o staré zapalování z j555/05 a lítá tam takovej skoro žlutomodrej plamen mezi kladívkama tak je v hajzlu stator zapalování/vinutí.
 
 
Datum: 27. března 2014 14:13
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti mezi kontaktama kladívka lítá jiskra tak je špatnej kondík ;-)
 
 
Datum: 27. března 2014 11:35
 
 
 
 
Jméno: Erik      E-mail:      IP: uživatel16997    
Gufera mám měněné teď nedávno.. No chtěl bych se zeptat u kladívka to má nebo nemá házet jiskru? Jelikož kamarádi mají taky pionýra a jeden říká že má a jeden že nemá tak se proto ptám tady. :-)..
 
 
Datum: 27. března 2014 10:35
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesaje ti to někde falešnej vzduch? třeba máš někde mezi válcem a kolínkem netěsnost nebo ti odešlo gufero u magneta . . .
 
 
Datum: 26. března 2014 23:37
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel14264    
Ano výfuk jsem vypaloval, ale není to přímo dušení.. nevím jak to vysvětlit prostě podržím na chvíli plyn a ono to skáče.. chvíli to zařve pak se to zadusí a takhle do kola .. snad ještě zkusím vyměnit indukční cívku jestli to nepomůže. :-(
 
 
Datum: 26. března 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Vyfuk máš čistý?
 
 
Datum: 26. března 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: cz477      IP: uživatel16994    
Typ gufera ve předních vydlicích u Čezety 476/7 ? Potřeboval bych poradit, v katologu ND to je popsané jenom jako těsnění... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: Kulich175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
32×39×8
 
 
Datum: 26. března 2014 19:46
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.. sem naštvanej.. dneska jsem rozdělal motor a vyměnil píst a válec .. dal jsem tam ten 40mm válec a teď abych se dostal k tomu co mě naštvalo! Pionýr klasicky chytne, paráda při volnoběhu šlape, krása prostě, ale když dám jedničku a chci se rozjet nemá skoro žádnou sílu, prostě začně chcípat.. Jsem bezradnej .. nevim čím by to mohlo bejt.. Myslítee že by to mohlo bejt tím že by tam nedotejkal benzín? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlava je upravena na 40mm válec .. výfuk tak ten zkontroluji .. karburátor je novej čistej profouknutej .. :-)
 
 
Datum: 23. března 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ukrouhlou hlavu? neklepe ti do ní píst?.
 
 
Datum: 23. března 2014 12:09
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel16773    
Nejspíš zasviněnej, ucpanej výfuk.
 
 
Datum: 22. března 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co zasraná hlavní tryska?
 
 
Datum: 21. března 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, mám dotaz, co má být u 175/477 mezi rozetou a tou chromovou pokličkou , mě totiž dře právě o rozetu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: dracek      IP: uživatel15188    
ty si ale drak
 
 
Datum: 20. března 2014 10:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, Chci se zeptat, kdyz jedu do kopce, mam plny plyn tak najednou prestane jet jak kdybych dal chcipak. Staci podradit na 2ku a jede to dal dalsich treba 50km. Ne ze bych to na trojku nejak dusil a prosteto ztrati vykon. Mate napad co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak palivová soustava je čistá. je to po celkové opravě motorky. Ale zkusím tu hladinu v plovákové komoře. Dám vědět.
 
 
Datum: 19. března 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionýr má sklon tohle dělat do větších kopců když už máš skoro prázdnou nádrž, ale pokud to dělá furt tak vyčisti celou palivovou soustavu
 
 
Datum: 19. března 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, teče ti tam málo benzínu jestli nevíš jak to seštelovat přečti tohle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 19. března 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: vcolik      IP: uživatel16538    
cau, mam problem s pionierom, pri štartovani za studena vobec nechce nastartovat a ked nastartuje tak nechce sa mu do otacok, ked sa zahreje tak ide pekne, aj pekne startuje problem je ze musim roztlacať, neviete cim to moze byť? hladina ok sviecka cihlova n15c skusal som aj n17 prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16969    
Sklepej trochu svíčku. A zkontroluj jestli neni ucpana VT.
 
 
Datum: 19. března 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: vcolik      IP: uživatel16538    
mesiac to šlo krasne až po mesiaci sa to zacalo drbat tak hladam problem
 
 
Datum: 19. března 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, seřiď karburátor komplet, zapalko a musí to jet, taky jsem měl takový problém.
 
 
Datum: 18. března 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: tremat@seznam.cz      IP: uživatel16842    
Čau hele já bych to neřešil bud rád že je to tak kdyby to bylo naopak to by byl problém (za studena paráda a za tepla by se dusil =D ) takže skoušet můžeš předstih atd. ale nemá to cenu
 
 
Datum: 18. března 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, tak jak se vede? Kdo dokáže poradit? Popíšu situaci: Udělal jsem GO motoru, kromě výměny pístu a kroužku a výbrusu. I přes dělání všeho dle návodů se mi po pár prošlápnutích nechtěla vracet našlapávačka. Ze začátku to jelo jak kdy, co se týká jedničky tak ta táhla a někdy se dusila ale dvojka a trojka max z kopce. Tak jsem vyčistil výfuk, a pustil se do předstihu a když jsem myslel, že je nastaven tak šla těžce prošlápnout nakopávačka, zjistil jsem, že je to pouze když je v hlavě svíčka, jinak to šlo v pořádku. A od té doby už ani ´tuk. Tak jsem se dnes nasral a rozpůlil motor a kupodivu všechno uvnitř v pořádku. až na pružinu, která byla trošku ohnutá, ale hlavně nadělala pěknej bordel viz obrázek http://howtorob10.rajce.idnes.cz/Pio#20140318_153906.jpg zkusí mi někdo poradit jestli ta skříň je ještě k použití a jestli už se někomu nestalo to co mě? A ještě to házelo divnou malou jiskru i u nové svíčky, ale jak poznám, že jsou rotor nebo stator naprd? Děkuji za jakékoliv odpovědi které pomohou. Díky kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
kartery dle mího OK jen bych tu díru srovnal vrtákem a dal novou pružinu jinak ta jiskra může bejt třeba i indučka
 
 
Datum: 19. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci potrebuju pomoct na své čz 175/470 sundal sem pravý kryt od motoru kde je starovací segment a nemohu ho vratit zpět nějaký rady nebo nejaka stranak díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
když mluví o krytu a startovacím segmentu, tak bych si tipnul, že sundal víko spojky bez řadičky otočený na startování a vypadla mu řadící hřídel se segmentem, ale ten pravej kryt tam moc nesedí..
 
 
Datum: 17. března 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Uplně nechápu, na co se vlastně ptáš. Jaké víko motoru to je, pravé nebo levé? Píšeš, že nemůžeš zpátky vrátit kryt, tam snad ale ani problém být nemůže, nebo ano?
 
 
Datum: 17. března 2014 16:08
 
 
 
 
Jméno: cz477      IP: uživatel16953    
Zdravím, potřebuju poradit jaké patří gufero do předních vidlí u ČZ 477, pořípadně jak to rozdělat. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2014 18:34
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Nevíte někdo jak se opravuje náhon tachometru když špatně ukazuje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no prvně bych se podíval proč ukazuje špatně a pak ti možná někdo řekne jak danou závadu spravit :-) to sou dotazy :-D
 
 
Datum: 16. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16951    
promazat řídkým olejem?? jestli je zlomenej viměnit
 
 
Datum: 16. března 2014 13:16
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Mám dotaz na jawu mustang, když mi vibruje od motoru celý fechtl jako i řídítka atd... může to dělat ložisko pod spojkou ? Klika ok ložiska na klice taky , spojkový koš taky. Dělá to, to ložisko ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
Kliku jsem měnil, takže ta to být nemůže a spojkový koš taky na , protože když dáš kvalt a zmáčkneš spojku tak se ti netoči ani koš ani přítlačák , takže podle mě to muže dělat jen primární kolečkoa primární řetaz
 
 
Datum: 17. března 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč by to nemohla dělat klika, když zmáčkneš spojku? To jako když zmáčkeš spojku, tak se ten motor přestane točit?
 
 
Datum: 17. března 2014 9:37
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel9676    
motor je na fest , začlo to dělat po výměně spojky , a klika to neni protože když dám kvalt a mám zmáčklou spojku tak to vibruje furt , tudíž to můžou dělat už asi jen dvě věci , podle mě to je primární kolečko nebo ten řetaz
 
 
Datum: 16. března 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16949    
Blbě utaženej motor v rámu - to nejspíš. Dále to muže dělat i blbá/rozhozená/nevyvážená klika a nebo zle šmajdající spojkovej koš. To že si myslíš,že je to ok,neznamená že to skutečně ok je ... sám sobě jsem si to už nejednou potvrdil ...
 
 
Datum: 16. března 2014 9:00
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se jakym způsobem je motor přidělanej k rámu :-) ještě nějaký otázky ohledně vibrací? :-D
 
 
Datum: 15. března 2014 19:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
zdravim mam problem s pionyrem kdyz jedu zaradim 1,2,a kdyz tam zaradim za 3 tak motorka zacne chcipat muzete mi nekdo poradit dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
ok zitra skusim
 
 
Datum: 14. března 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ošmirglovat kladívka :-D tomu řikám kvalitní rada :-D
 
 
Datum: 14. března 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: dfgds      IP: uživatel5546    
nedotika benzin, vycisti karbec a kohoutek nebo zkus treba osmirglovat kladivka
 
 
Datum: 14. března 2014 19:40
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16942    
Zdravim draci,rnrnneviem či to tu patrí , ale skusim.. Asi mesiac dozadu sme robili s kamaratom komplet GO na simsonovi, tzn. vybrus, ložiska, tesnenia, gufera, dokonca novy karburator ale ked sme to zložili a naštartovali tak strašne dymí. Mysleli sme si či to náhodou neťaha olej z prevodovky tak sme olej vypustili ale žiadna zmena... Chcel by som sa spýtať na Váš názor.. čo by ste poradili skontrolovať.. mam podozrenie na ten ,,novy,, neoriginál karburátor. Už fakt neviem. rnrnVopred ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2014 19:40
 
<  20  21  22  23  24  25  26  27  28  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 19:51:56 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu