česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel15555    
Čau, můj fichtl mi vůbec nechce jet. Strávil jsem u něj 10 hodin a na nic. Jenom předstih jsem šteloval 2h a nic. Prostě jde o to, že se nepřidává plyn -> to tlačím a podle toho jak běžíte tak vám to vrčí. (jako kdybyste měli neutrál a trochu vás brzdil a podle rychlosti byly otáčky větší)................Profoukl jsem karburátor, vyčistil trysky, filtr je OK, předstih nastavený, výměnil jsem několik svíček, plováková komora je OK, benzín teče, jiskru to hází a plyn je taky nastavený OK a mám to na dobrém zářezu v plovákový komoře.............Prosím, víte, co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 13:31
 
 
 
 
Jméno: Hafis      E-mail:      IP: uživatel17390    
A má je tu sesa? Nikde to tu nevidím
 
 
Datum: 07. července 2014 13:31
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
prd ve válci.............v nádrži
 
 
Datum: 05. července 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: hafis      IP: uživatel15555    
jako ve valci?
 
 
Datum: 05. července 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Tohle dělá fichtl "bez kroužků" ...
 
 
Datum: 05. července 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarec děda má mf 70 nechce jet startu je pěkně ale strašně se dusí a nemá tach nová svíčka 10 min jede zčerná a nejede podle mně špatně nastavený karbec může byt to něco jinýho děda mi nevěřil že je to karbec furt že cívka ale jiskru to mělo hezkou tak ji odvezl do jednoho servisu tam u nás měli to tam týden velice mu vyměnili gufera a dali novou cívku a chtěli za to 3 900 hajzli a ani se neráčili utřít z ní prach a mastnotu vlastně podle mě na ni ani nesáhli prosím poradte :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
No tak to žere olej z převodovky ... rozpůlit,přetěsnit,vyměnit gufera...
 
 
Datum: 05. července 2014 13:19
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Kouří to jako vyhoněný nafták spotřeba velká svíček sme použili 5
 
 
Datum: 05. července 2014 13:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17383    
Muže to být v karburátoru,ale moc tomu nevěřím. Jestli ta fréza jezdila 30-40let na to a samé nastavení,tak nevidim důvod,proč by v roce 2014 najednou chtěla chudší směs. Jakou barvu má kouř z výfuku? Neni modrobílý a takový štiplavý? Kouří se vůbec z výfuku? Není ucpaný? Svíčka je ok? Zkoušeli jste jinou?
 
 
Datum: 05. července 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel17098    
Jede to furt stejně cívka byla v pořádku jiskrřa jak zvon chytalo to perfekně i před servisem jenom se to dusilo :-(
 
 
Datum: 05. července 2014 8:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17380    
A nedořek si jak to dopadlo po servisu?? Já bych taky vyměnil gufera a cívku...
 
 
Datum: 04. července 2014 22:03
 
 
 
 
Jméno: jawa21      E-mail:      IP: uživatel6809    
Zdarec ,dneska sem na fíkovy prolítl pěknou díru ,okamžitě chcípl asi po 15 minutách hraní s nim chytil ale nějak stratil výkon při jízdě občas škytne a jede o dost pomaleji. Koukal sem na hlavu a na válec ale nezdá se mi žebych to nějak poškodil. Nevíte někdo co se mohlo zničit popřípadě na co se mám kouknou.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: jawa21      E-mail:      IP: uživatel6809    
Díky už to maká jak má.
 
 
Datum: 07. července 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau podívej se na eletriku
 
 
Datum: 07. července 2014 6:33
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17379    
Čau draci, mám menší problém. Teda vlastně celkem velkej :-D včera jsem jezdil na fichtlu (vše cajkec) přijdu dnes ráno a nic. Svíčku jsem vyměnil za novou, předstih je seřízeny na mm přesně, kondenzátor novej, všechny kontakty a drátky očištěné, karburator vylesteny líp jak z výroby,kladívka očištěná. Ale dává to malinkou jiskru,opravdu jen malou, takže se ve válci s benzínem ta jiskra utopí... nevíte někdo co s tím ještě může být? Už vážně nevím :-( celkem to pospícha děkuju za všechny nápady :-) budu za ně vděčný :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
muj dachtlík mi jezdil jak na 3mm předstih tak na 1mm předstih takže tim to nebude když to má na mm
 
 
Datum: 07. července 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Přestih na mm přesně? Takže 1mm nebo 2mm. :-D :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih a odtrh nemusí být u každýho fichtlu stejnej, takže nejlepší hodnoty je dobrý si najít sám
 
 
Datum: 04. července 2014 11:42
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel16842    
Zkus novou indukčku na 99% to bude tím :-D
 
 
Datum: 04. července 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci, už mám zase problém se svým staďákem. Když zařadím rychlost, motorka se okamžitě udusí a zdechne. Volnoběh běží krásně a dá se i vytočit do otáček, ale okamžitě, jak tam dám kvalt, tak to můžu možná tak tlačit z kopce. Výfuk je čistý, nový. Děkuji za radu, díky GOGO20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: GOGO20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super díky, vyzkouším hned jak bude možnost, už jsem se bál, že se někde kously kola nebo tak. :-)
 
 
Datum: 02. července 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
simerinky na klice... měl jsem stejný problém u pionýra.. na volnoběh šel. šel i vytáčet ale to zařazení kvaltu se zadusil....
 
 
Datum: 02. července 2014 21:36
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj kolegové! Tak už to nešlo jinak, sám to nezvládnu. Koupili jsme před časem krasavce, už je i přepsanej, jezdil, jen nedržel volnoběh (vždycky lehce pod plynem) a trochu žral svíčky (svíčka černá, mokřejší). No. Takže jsem seřídil odtrh, vyčistil trysky, seřídil plovák a koupil novou svíčku. Na nakopnutí stále nereaguje na roztlačení se chytne, musím ho držet pod plynem víc a víc a pak prostě chcípne. Je asi něco špatnýho s tím, že tam jde moc benzínu nebo to nestíhá spalovat, svíčka háže (mi přijde) jen občas.. No a tak bych prosil. Je tu někdo z Phy, kdo by měl chuť a čas se na to placeně mrknouti? Jsem už dost utahanej a rád bych jezdil a budu k ruce. Děkuju moc! Díky! Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem dneska skoro dvě hodiny šteloval ten předstih a nic. I když povolím magneto, tak s tím nejde plynule točit, je to nějaký zakousnutý. Vyřešilo by to bezkontaktní zapalování VAPE? Nevím, jestli ho mám objednávat. Jak jsem psal, jsme z toho unavenej, a nevím, na koho se obrátit o pomoc.. :-( Díky!
 
 
Datum: 04. července 2014 18:21
 
 
 
 
Jméno: Pette ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih jsem neseřizoval. Na to jsem se neodvážil. Mrknu jak na to. Mohlo by to být tím? Už jsem z toho byl takovej unavenej. Tak možná jsem něco přehlédl, atp. Díky!
 
 
Datum: 04. července 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, když už jsi seřizoval odtrh, seřídil jsi i předstih?
 
 
Datum: 03. července 2014 6:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17372    
Zdarec, opravuji BABETTU 210 po 8 letech stani. Vymenil jsem rozbehove celisti (1,6 mm) uz prokluzovaly, a nakonec jsem,ji,zprovoznil. Mam dva problemy:rn1: Na volnobeh se na stojonu toci stale zadni kolo, a to i po nastaveni volnkbehu na minimum az to chcipe.rn2. Po zahrati a po nastartovani se zvedaji samy otacky. Musim odpojit fajfku od svoce, a brzdit i nohama. Takhle rychle jsem pravotocivou zatacku jeste nikdy neprojel :-). rnrnSvici mam N15C, a asi to je dobry, plynovy lanko je vymeneny, a z kopce nevyrazuje na neutral (furt se roztaci motor, ale ani nevim, jestli ta moznost vyrazeni vubec je) rnrnDiky chlapi za rady, jinak jela fakt suprove :-) at vam to jezdi!hrn jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. 1. a 2. bych tipnul gurefa na klice.. Prostě to přisává, volnoběh neseřídíš a po zahřátí (a roztažení) vyletí do otáček). A to s tím neutrálem.. Nevím no, prostě ten automat není tak chytrej aby poznal, že zrovna jedeš z kopce a chceš vyřadit.. Už z principu jede na volnoběh jen když stojí zadní kolo, nezabírá řadící spojka a funguje volnoběžka..
 
 
Datum: 03. července 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
Zdravím zkušenější, na kamarádově Jawě 585 Mosquito a za boha nejde nastartovat. Jiskru hází, svíčka mokrá a já mám nervy v kýblu. Když už se po půl dni podařilo tak byla naprosto bez výkonu. 5 v ten okamžik zbytečný kvalt, na ni to nejelo vůbec. Mimo to přestali fungovat blinkry ale to je vedlejší. Poradíte zkušenější??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: Jindra B.      IP: uživatel17530    
Zdarec.Před lety jsem řešil stejný problém u úplně nového stroje,čerstvě koupeného.Ty samé příznaky,přesně jak popisuješ.Jediné,co nakonec pomohlo,bylo rozpůlení motoru a výměna gufer na klice a celý motor (karter) přetěsnit.Od těch dob OK. Moc jsem tě asi nepotěšil?!?
 
 
Datum: 21. srpna 2014 14:38
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel14109    
Teď jsem došel z dílny, 12 hodin jsem se s tím mordoval, karbec rozhozenej asi 100, baterka dobytá kontakty prolítlé jisrku hází, pokopala mě několikrát, a ne a ne naskočit, jiank svíčka morká a vyzkoušel jsem ji několik, jde do servisu a bude...
 
 
Datum: 01. července 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17368    
elektrikou to nejni jak to jde spustit......
 
 
Datum: 01. července 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
ok, zkusím teda ještě kouknout na plovák. Jinak co se týče elektriky- mohla by to dělat třeba špatně zvolený tip svíčky nebo vada na elektrice? Jiskry to háže kvalitní a párkrát mě to kvalitně nakoplo :-D
 
 
Datum: 30. června 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17366    
proste se ti to muže uchcavat a to se presne chová jak píšeš druhej přiznak je že z karburace furt kape či teče palivo..jinak pokud vím melo to karburaci podobnou simsonu a 638 jave .....proste se podivej nač tam ten plovak je a skus to nejak donuti k provozu
 
 
Datum: 30. června 2014 12:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17366    
s kamaradem sme v 17 moskyto převrtali na 70 ale už tomu bude 11 let tak jedu z matne paměti
 
 
Datum: 30. června 2014 12:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17366    
nemusí být ok muže ti nezavirat benzin demontuj karrbec a pri pracovní poloze musí jít pusou foukniút do trubičky pro hadičku ale jak karbec otočíš vzhuru nohama profouknout to jít nesmí......pak eště je totazka aby byla seřízená na spravnou víšku .....
 
 
Datum: 30. června 2014 11:59
 
 
 
 
Jméno: jack      E-mail:      IP: uživatel14109    
No jelikož je svíčka mokrá tak předpokládám že by hladina měla být OK. Jinak máte někdo k tomuto stroji nějaký manuál? Stačilo by mě aspoň hrubé nastavení karburátoru.
 
 
Datum: 30. června 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17365    
olejem ta zavada nenastala jde o to kdyby se to ochudilo moc aby se to neraflo ...jinak se mi zda že plovák nejak včas nedovírá benzin a je to spíš uchc...
 
 
Datum: 30. června 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17365    
co hladina
 
 
Datum: 30. června 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel14109    
No do motorky dáváme mogul TSF v poměru od výrobce. Zkoušel jsem to bez hrdla a plive benzín do sání. Jinak motorka jinak než s plným knedlem nejede. Stalo se to však ze dne na den.Předtím to prý u kohosi měl a bylo mu vyměněn rotor. Prý starý byl vyosený a ryl do karteru. Svíčka černá, mokrá zkoušel jsem však i jiné a stále nic.
 
 
Datum: 30. června 2014 0:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17363    
pokut pomitu vyčochtan motor a vadna gufera je to jen nevhodná směs pro daný motor ....skusit odpojit airbox jestli to není bohatý...pokut se to nezmení ani pak možná spíš nedotýka benzín na dalku těško soudit ...jakou barvu ma svíčka?skuste ji trošku potejrat at se vybarvi a radej dejte dost oleje do benzinu
 
 
Datum: 30. června 2014 0:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17062    
cau je lakobenzin odmastovac, budu strikat plechy obrousim to odmastim a nastrikam. dekuji martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na odmašťování se používá technický benzín...
 
 
Datum: 29. června 2014 16:30
 
 
 
 
Jméno: sumec      IP: uživatel14454    
vždy to nejprv ostříknu acetonem a otřu
 
 
Datum: 29. června 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17362    
za me obrousit umejt horkou vodou odmastit kde co vijiš nitrem pak zaklad pak kit znovu zaklad a pak až vrch......ale delej jak umíš
 
 
Datum: 29. června 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17362    
benzínem neeeee je sam o sobe mastnej ..bud nitro ředidlem anebo lihem benzin ti udelam mastne mapy a je to pak na písek
 
 
Datum: 29. června 2014 15:54
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17062    
cus chlapi mam dotaz na jawu 555 ohledne prednich tlumicu , hybam s kolem ye strany na stranu cim to je co mam koupit tlumice jsem skousel dotahnou na hore a porad to samy dekuji martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2014 16:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17362    
těsko soudit co stim je ale pokut vule nejni v naboji a jeho ložiscích tak zas tolik toho tam nejni.....http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.htm
 
 
Datum: 29. června 2014 16:04
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Prosím o radu nestartuje mi fichtl po Go ani na roztlaceni kdyz jsem ho poskladal tak jel v phoode a druhy den uz nejel je mozny ze jsem neak spatne utahl zapalko a ono se tak o centimetr protocilo ale skosuel jsme ho nastavovat znova a nic kondik kladivko i kontakt mam novej skosel jsem menit inducku i zapalovaci civku nevite cim by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
aha tak ted už to vím dík brzo sem přidám videjko až to bude zajetý trochu ale to nepochopite :-D
 
 
Datum: 28. června 2014 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíš proč? už se to tu psalo Xkrát.. pozoce zapalovací cívky je závislá na tom jaký rotor je použitý (jestli 20W a nebo 30W) .. ony totiž mají jinak poskládané magnety a proto je správná pozice cívky důležitá... když je cívka jinde než má být je jiskra slabá a bud to jede mizerně a nebo vubec
 
 
Datum: 27. června 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Nevím proč ale když jsem dal zapalovaci pol na jine misto tak uz to jelo
 
 
Datum: 27. června 2014 12:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak máš odizolované kladívko?.. jinou svíčku jsi zkoušel?
 
 
Datum: 26. června 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
prestih je nastaven cca 1,6 odtrh 0,45 jiskru to prave nedava to resim ze je problem nejspis v elektrice bo tak neco jo a kdyz tam dam svicku a parkrat nakopku pak ji vytahnu tka je mokra
 
 
Datum: 26. června 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky by se hodilo vědět, jestli je svíčka mokrá nebo suchá:-)
 
 
Datum: 26. června 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17355    
Samozřejmně že se muže zapalování pootočit,ale tak to poznáš snad okamžitě jak se na to podiváš ...
 
 
Datum: 26. června 2014 14:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskru do dává? jaký je předstih? myslím hodnotu a né "v pohodě"
 
 
Datum: 26. června 2014 14:04
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel16008    
Zdar draci, už delší čas mám problém s dvacítkou, konkrétně Jawa 50/20 1967, při startu na nakopnutí chytne, protůruji, poté se zadusí a i s mnohokrát přeplaveným karbecem nejde nakopnout ani roztlačit, nakonec po dlouhém roztlačování střílí z vejfuku a poté se začne chytat, ale cuká, poté již motor běží ale ve vyšších otáčkách stále vynechává a cuká, i po pár kilometrech problém stále trvá, myslel jsem že je to hlavou, konkrétně servaným zavitem, hlavu jsem dal novou, svíček jsem odzkoušel mraky, karbec i sání je stoprocentně vyčištěný předstih by měl bejt taky v pohodě, ale problém furt trvá. Nevím si už rady. rnDíky za odpověď ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: vaclav      IP: uživatel16008    
Díky za rady borci. Mrknu na to.... možná tam hapruje tech 5 desetin...
 
 
Datum: 26. června 2014 16:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17355    
Malej odtrh na kladívkách. Máš tam v HU 4 desetiny? Nebo chybně jako spousta borců 5 setin ? Jak jsi nastavoval zapalování?
 
 
Datum: 26. června 2014 14:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nebo ti to saje faleš u karbce nebo gufero zápalka.
 
 
Datum: 26. června 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jestli střílí, tak je to špatnej předstih. ;-)
 
 
Datum: 26. června 2014 8:52
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel16008    
že je vyladěn tak jak má být v mezi 1,6 - 1,9 mm
 
 
Datum: 25. června 2014 21:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to znamená že předstih je v pohodě?
 
 
Datum: 25. června 2014 20:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel10514    
Dobrý den, vlastním už delší dobu jawu 20, moc sem na ní nejezdil, ale jak se oteplilo, tak jsem s ní chtěl vyjet, ale nepodařilo se mi ji nastartovat. Už mě nenapadá, čím by to mohlo být. Svíčka je nová n15c, jiskra je, svíčka je mokrá, Motorka delší dobu stála ztoho usuzuji, že předstih i odtrh je ok. Benzinový kohout jsem dal pro jistotu nový, benzín s olejem v poměru 33:1, nový filtr, karburátor jsem několikrát čistil. Vždycky když chvíli stojí tak se jí povede na pár sekund nastartovat, ale hned zase chcípne, nebo když sundám karburátor a dám ho tam znova, potom už nenastartuje, zase ho musím chvíli nechat stát.. prosím poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vyměnit svíčku.
 
 
Datum: 24. června 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel10514    
zdar draci, mam problém, pincek nejde nastartovat, teda vlastně jde ale vždycky po pár sekundách chcípne, pak to chce několik průšlapů a zase na chvíli chytne, ale nikdy to neudrží. co by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může to být uplně všechno. Začni tím, že vytáhneš svíčku a koukneš zda je suchá a nedostává to benzín. Třeba můžeš mít ucpané trysky, vzduch filtr, hadičku, málo paliva.
 
 
Datum: 23. června 2014 22:19
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím co má největší podíl na tom aby pionýr chodil na nakopnutí vím že hlavně předstih ale co dál už ne. Mám motor po go ze začátku chodil na nakopnutí ale teď de sotva na roztlačení. Neměl jste někdo podobnej defekt?? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
hlavne hned nekupuj civky :-D uz se mi parkrat stalo ze motor po GO se po chvilce rozsteloval
 
 
Datum: 23. června 2014 21:57
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Děkuju za odpovědi jinak pionýr je po kompletní renovaci nádrž i karbec jsou čisté no zkusím to zítra poštelovat ;-)
 
 
Datum: 23. června 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč mám pocit, že uživatel15188 trpí schizofrenií? Jinak za mě ta jiskra :-) A nebo máš bordel v karbu (a nádrži) :-)
 
 
Datum: 23. června 2014 13:23
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel15188    
jako první zkus koupit indukční cívku a zapalovací cívku a od toho hledej dalčí problémy karbec, kladívko, magneto, kondík..
 
 
Datum: 23. června 2014 12:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17342    
Začal bych tim,že bych si nastavil zapalování baj oko aby byl odtrh nějak mezi 0,3-0,5mm a předstih okolo 1,5mm a na svíčce aby byl takovej odtrh aby lítala dostatečně silná jiskra (přesnej předstih nehraje až takovou roli) a hlavně bych vyšteloval karbec,tam je 90% problémů se startovánim,volnoběhem,nízkejma otáčkama atd....
 
 
Datum: 23. června 2014 10:52
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat x-věcí. Začal bych předstihem, kontrolou zapalování - kondík, kladívka, cívky, kabeláž, indukčka, svíčka. Pak jít třebas dál - karburátor (hladina, zanesení), nebo ještě dál - horší komprese. Pořád do kola :-)
 
 
Datum: 23. června 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: Hanes 17777      IP: uživatel14719    
Zdarec, chtěl bych se zeptat jaké byly z výroby sekundární kolečka na Mustangách ? a Jaké na 21 ?? 12 nebo 13 ? Díky moc za odpověďi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dwein: Já myslím, že volitelné kolečko bylo pouze předmětem vášnivých debat v anarchistických kroužcích. :-D
 
 
Datum: 22. června 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17340    
zákazník si tenkrát určitě nemohl vybrat jaký mu tam daj ve výrobě kolečko, to byl bohužel jen sen kterej se jim zdál o západních imperialistickejch zemích. zákazník byl v tý době rád, že nějakej ten stroj vůbec byl k dostání a když už byl tak zákazník, aby si ho odvezl domů, musel překousnout třeba poškrábanej lak atp. tím ale nepopírám že kolečka nebyli, akorát to bylo asi takhle: na pařezy a 05 se dávali nejspíše 12z, neb měli hovno co výkon. pak když výkon u 20,21,23 stoupl začlo se dávat zřejmě standartně 13z. to ale nic nemění na tom, že ten 12z byl bez problémů k dostání jako nd, protože jich museli mít na skladě hafo hrozně moc do foroty.
 
 
Datum: 22. června 2014 14:17
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oboje, zákazník si mohl vybrat buď 12z, nebo 13z.
 
 
Datum: 22. června 2014 11:58
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17118    
Zdravím,mám problém s mojí dvourychlostní babetou když se rozjíždím a ona přeřazuje z 1 na 2 tak divně "cvaká,cinká",muže to nějak něco poškodit nebo semmuže jezdit dále,popř. jak se to dá opravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2014 14:22
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel17346    
Zdravím Pájo, když to cvaká a cinká tak je to špatný (ještě že to nechrastí) mám pro tebe radu z jedničky nepřeřazuj na dvojku ale rovnou na trojku tím by se to mělo vyřešit. Rád pomůže méně znalím drakům, dračicím a dráčatům :-) TAK DOUFÁM ŽE MITO NĚJAKEJ DEBILNÍ MODERÁTOR ZAS RYCHLE SMAŽE -_-
 
 
Datum: 24. června 2014 14:22
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mam problem s jiskrou kdyz pootocim s rotorem tak mezi kladivkama je malinka jiskra ale kdyz tam pripojim inducku tak uz tam neni a nehazi jiskru ani svicka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jednoduché...z logiky věci musí být pevný kontakt odizolován od pohyblivého, a kondík, cívka, a kabel k indukčce musí být připojeny na pohyblivý kontakt.
 
 
Datum: 20. června 2014 11:38
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
jo a jak poznam ze mam to kladivko spravne odizolovany je jakoby spojeny s kondenzatorem pod nim je ten plisek na pripojeni inducky pak je izolace pak zapalovaci pol a podtim je kladivko
 
 
Datum: 20. června 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
svicka je dobra inducka taky menil jsem to i skousel na druhym fichtlu myslim si ze to bude asi spatnej kabel co vede od inducky do zapalka a doufam v to jinak uz fakt nevim
 
 
Datum: 20. června 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16094    
špatná kabeaž k indutce špatna svíčka fajfka kabel.....při poruše zapalka je lepší měnit ne od zapalka ale od svíčky íp se ti určuje prvek co odešel
 
 
Datum: 20. června 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mezi kladívkem to jiskřit nemá.... tvuj problém že bud 1) špatně odizolované kladívko 2) špatná indučka 3) špatný kondík
 
 
Datum: 19. června 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel17328    
Dobrej, mam problém s pinckem. Po cca pěti kilometrech najednou ovadne, že musím podřadit až na jedničku a chvíli na ní jet než se to rozjede. A když ho naklopím na pravou stranu, tak se zvedne volnoběh. Válec, píst, předstih v pořadku, karbec přetěsněnej. Napadla mě blbá hladina nebo gufera na klice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2014 1:14
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel16847    
Jj, to vse je ok, to bylo prvni co jsem vymenil.
 
 
Datum: 21. června 2014 1:14
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Máš správný těsnění mezi válcem a karburátorem ?
 
 
Datum: 21. června 2014 1:05
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel17332    
Valec je teplejsi nez obvykle, to je pravda. Karbec sem cistil nekolikrat, elektrika je v pohode. I jsem zkouse ruzny hodnoty predstihu a je to porad stejny. Jinak triska origo 68, jehla na druhem zarezu od zhora. Sorry, ze pisu bez hacku a carek, ale na mobilu jr to tak rychlejsi. :-D
 
 
Datum: 18. června 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17330    
Ucpanej špunt v bandě ... a nebo kohout ...
 
 
Datum: 18. června 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15877    
od chudý směsi bych přešel na kontrolu čistoty výfuku
 
 
Datum: 18. června 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel17328    
Valec je teplejsi nez obvykle, to je pravda. Karbec sem cistil nekolikrat, elektrika je v pohode. I jsem zkouse ruzny hodnoty predstihu a je to porad stejny. Jinak triska origo 68, jehla na druhem zarezu od zhora. Sorry, ze pisu bez hacku a carek, ale na mobilu jr to tak rychlejsi. :-D
 
 
Datum: 18. června 2014 19:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel15640    
Nazdar Draci, mám dosti ošemetný problém, scháním zadní plech na pincka, ale pouze tip bez ozdobných lišt a prolisů (u nádrže má vyřízlou pouze půlku plechu). Nemáte někdo info o nějakém ve slušném stavu na prodej? Díky za případné info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17344    
Hele ten modrej je presne on. Pokud mas nejakej volnej muzes zasli mi na mail podrobny fotky a cenu. Diky
 
 
Datum: 23. června 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: ludek-olaf      IP: uživatel14898    
Mám tyhle, ale bohužel jsou v komaxitu. Takže při broušení bubys byl asi kyselej. Ale nechalo by se to snad vyleptat v nějaký louhový lázni či co. http://ludek-olaf.rajce.idnes.cz/Jawa_21_Olaf/
 
 
Datum: 23. června 2014 19:27
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel17037    
ja hodim odkaz ale presne sem mepochopil ktery myslis
 
 
Datum: 20. června 2014 11:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15640    
A byly by fotky?
 
 
Datum: 19. června 2014 23:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jedny mě takové doma leží ale jsou v dezolátním stavu, ale Co2 svářečka by si stím poradila
 
 
Datum: 19. června 2014 20:07
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15877    
já nemám, tak se nezlob.
 
 
Datum: 18. června 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Tedy      IP: uživatel17050    
 
 
Datum: 18. června 2014 16:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel15640    
Podle kvality... kdyby byl v dobry stavu, tak se určitě dohodnem, páč ho už schánim dost dlouho
 
 
Datum: 17. června 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolovratek      IP: uživatel16838    
kolik by jsi za ten plech dal?
 
 
Datum: 17. června 2014 17:02
 
<  15  16  17  18  19  20  21  22  23  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 16:32:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu