Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím potřeboval bych radu mam jawettu a chci ji nanovo obout bo mam kompletně vyrezlé ráfky a dráty atd jinak celkem v dobrém stavu vše bych chtěl mít původní a stříbřenku neberu takže nové ráfky v příruččce píšou 23x2´´ a pneumatiky 23x2.00 ale to jsem vyzjistil že je staré značení nové ráfky jsem našel v rozměrech 19X1,20 ,, 19x1,25 ,, a ještě na stadiona 23 ,, 19x1,35 ale to je asi pouze stadion 23. Takže jaky?? nevim jak se změnil ten druhý rozměr na FK mají 19x1,20 potřebuju ráfek který se nejvíce podobá originálu a napasuji na něj mitasku 2,00x19 a jestli by mi někdo vysvětlil co ty zatracený čísla znamenají hlavně ten druhý rozměr 19Xxx? moc díky draci...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2015 16:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jenom tak pro info, mám tu teď nový ráfky na jawetu s rozměrem 19x1,35 a celková šířka ráfku je cca 48mm a šířka v patě cca 34mm, tzn. stejný rozměry jako jsou zde na FK udávány u ráfku 19x1,20... ještě jsem změřil origo a tam jsou ty rozměry 40mm a cca 28mm... to jen tak pro info, pneu 19x2.00 jsem na ně ještě obout nezkoušel...
Datum: 02. ledna 2015 16:34
Jméno: Deivid
IP: uživatel16842
 Ok moc díky !
Datum: 31. prosince 2014 13:41
 to 23 značí pr,měr pneumatiky po největším obvodu myslím, zkrátka a jednoduše na pláště 23x 2.00 můžeš nahradit pláštěma 19x2.00 - je to stejný, jen je to měřený na jiných místech... a ráfek taky kup 19x1,20 ,,,,to 1,20 je šířka ráfku v placích a na tu pneumatiku 2,00" těch 1,2" odpovídá
Datum: 30. prosince 2014 23:52
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Nevíte jak vylisovat ložiska z kol na pio ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 2:26
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já vemu svářečku a tam kde má jít osa to trošku naboduju a pak to vytluču ven nějakou tyčkou.
Datum: 05. ledna 2015 2:26
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
Datum: 30. prosince 2014 21:51
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 Použij rozpěrnou trubku-kdysi jsem použil železnou hmoždinu o patřičném průměru vsunutou do ložiska, tu jsem roztahl utažením matice a tyčkou skrze střed kola ložisko vyklepl ven.
Datum: 30. prosince 2014 21:35
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdar draci, mám dotaz... Mám babettu 210 když se chci rozjet tak občas babetta zlobí a to tak že motor se sice točí ale nepřenese se pohyb na zadní kolo.. tím pádem přidám třeba plnej plyn a po chvilce v babettě celkem hodně škubne a zase jede. ČÍM to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2014 19:24
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Tu volnoběžku musíš dát jednoznačně novou opravit to nejde.
Datum: 29. prosince 2014 19:24
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Takže musím dát novou celou tu hřídel(volnoběžku) ?? Dá se to nějak opravit nebo musím koupit novou? Díky
Datum: 29. prosince 2014 9:31
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
Datum: 28. prosince 2014 21:38
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 A v jakem stavu je ozubený řemínek na spojkách? Napadá mě taty toto a ještě chyba v převodovce
Datum: 28. prosince 2014 21:24
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Rozběhová spojka je zánovní, vše odmaštěné. Zdá se mi že to dělá v motoru.
Datum: 28. prosince 2014 19:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Sedřená rozběhová spojka. Rozběhové čelisti nemají žádné obložení nebo je to zamazané. Podiv sa jestli tam máš olej v převodovce.
Datum: 28. prosince 2014 19:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím dneska jsem přišel ke své škodě 100 abych jí zazimoval ale nemohl jsem jí otevřít , zámek odemknu a po zmáčknutí páčky to jakoby cvakne ale dveře se otevřou tak 2mm a víc ani prd. nemáte někdo nějakej fígl jak se do tohodle auta dostat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2015 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 mám starší typ klik , ale stejně i po tom pootevření tam ten drát nedostanu
Datum: 04. ledna 2015 20:31
Jméno: Jirka AJS
IP: uživatel17754
 Mám dotaz na Jiri-cz,to jsem ještě neslyšel o tom tenisaku,můžeš mi prozradit na jakem principu to otevře ty dveře? To když fouknes tlakový vzduch do zámku dírou pro klíč? Těžko se řadí někomu kdo nezná konstrukci zámku a neví za kter táhlo ma zahaknout drát.Pokud se ti pootevrou dveře o dva milimetry vem silnější pevný drát a prostc ho mezi rámem dveří a karoserii-musis ho dostatecne natvarovat zahakni za packu vnitřního otevírání a takto to otevři.Nevim zda mas Bomora nebo starší typ klik.
Datum: 04. ledna 2015 10:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 v tom je ten problém , mám to auto zaparkovaný u zdi v garáži , takže s ním ani nevyjedu  a dveře u spolujezdce neotevřu
Datum: 03. ledna 2015 20:10
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Čau, obendi auto ke spolujezdci a starým způsobem. Drát, udělat háček a bočním okénkem se tam vloupat, když to nepude tak odělej těsnění u okna kolmo strč drát, háčkem zachyť táhlo zatáhni směrem na horu a je otevřeno. A když to Ti nepude ořízni tenisák tak, že vznikne ořez ve velikosti 10koruny přilož na zámek bouhni do tenisáku a je to. Musí tenisák těsnit. Kurva co já to tady radím. Máš prasklou pružinku v zámku. Ať Škoda 100 slouží nejlepší auto co jsem měl, kromě dalších 105. Odvezlo 10m terasky na jednou.
Datum: 28. prosince 2014 9:42
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj. Bouchaj kolem zámku a po celých dveřách pěstma a mělo by to jít. Nejdou ti otevřít ani jedny dveře? Kdyžtak tam kde je těsnění kolem těch dvěří tak tam nafíkaj rozmrazovač
Datum: 27. prosince 2014 21:02
Jméno: tomasiiino
IP: uživatel17739
 čau draci chci se zeptat jak je možný že mám ve výfuku vodu kdyš s fechtlem nejezdím 1den tak tam mam Vodu nebo to aspon jak voda vypada fichtl je v suchu v dílně.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2014 23:00
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj ten výfuk odmontuj a tu vodu vylej. Nejspíš to sů jenom sražené páry které jsou přeměněné na vodu.
Datum: 26. prosince 2014 23:00
Jméno: deil
IP: uživatel9927
 ciest..mam dotaz..fichtl jede jako drak 20 minut pod plnym ho honim a po 20 minutách vždy ztratí úplně výkon a nechce ject..do otáček to vytočim ale jede jak kdybych tam neměl kroužky na pístu.co to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2014 21:02
 nový výbrus:každý material při zahřátí se roztáhne a jestli na to pístní kroužky nestačí tak jednoduše netěsní
Datum: 26. prosince 2014 21:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17734
 A co to ze to proste prehrejes??
Datum: 23. prosince 2014 18:35
 a jsou tam ty kroužky?  jestli tam není něco co kroužky kdysi dávno připomínalo  jinak můžeš mít špatnou telenou hodnotu svíčky-blbě nastavené zapalování= přehřívá se to a vadne to... nebo je to bohatý
Datum: 23. prosince 2014 0:27
 Prvně se podiv jestly je dotažená hlava, svíčka, popřípadě jak je na tom těsnění pod válcem
Datum: 22. prosince 2014 21:27
 Zdravím .Začal jsem si dávat do kupy Jawu Čz 175/356 . Jsou na ní vylágrované přední vidlice . Chtěl bych udělat Go .Prosím co všechno mám přesně koupit a když tak nějakej postup nebo radu na co si dát při demontáži pozor. Děkuji a ať to frčí.A kdyžtak popřípadě bych to vzal jedním vrzem i se zadníma tlumičema . Takže taky co do nich a jak na to .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2015 14:51
 roztočíš ty velký matky(cca 30 klíč) na vidlicích nahoře(vrch brejlí), když ty vidlice následně zmáčkneš tak by do těch matic mělo být zašroubované táhlo od tlumiče ve spodní části, je na něm zářez na klíč(cca 10mm), takže matku následně sundáš z toho táhla. povolíš si ty svorníky na brejlích a vidle vytáhneš. Ve vrchních částech těch vidlí jsou lakovaný plechy, měly by jít stáhnout nahoru. na dolní části je pak pak velká převlečná matice co uzavírá spodní část - roztočit a měl bys to celý rozložit na dva kusy. Na horní části jsou ty pouzdra(hliník) co se mění(na konci té vrchní části je něco jako seegrovka). Je lehce problém ty pouzdra sehnat(já je koupil na 350 za 250, na internetu jsem je někde viděl za 450), kdyžtak se můžu zkusit poptat. Možná by je nějaký šikovný soustružník vytočil. Nicméně ty pouzdra jsou tam nalisovaný, a u 350 jsem je sundaval použitím mozku za současné destrukce těch pouzder(mezi nima je rozpěrka). Jedno pouzdro je ještě vložený u kraje té spodní části, to mi však vypadlo ven. Ohledně rozborky samotného tlumiče ve spodní časti moc poradit nemůžu. Jestli nefunguje, tak ho zkus propláchnout olejem(nebo něčim co uznáš za vhodný. žádný gumový díly by tam bejt neměly co vím), u mě to vždy zabralo. Ohledně těsnení o kterých vím, je jedno v té převlečné matici(filc - neřešil jsem), nicméně je ještě něco jako O-kroužek(nebo patvar miskový manžety) ve spodní třetině vrchní půlky, pokud je v jednom kuse, tak na něj radši ani nešahej, jelikož jsem nenašel náhradu. Ohledně zadních tlumiču bych rád poradil, ale musel by jsem je vidět, jelikož jsem už viděl 4 typy těch tlumičů a každej se rozebíral jinak. Dej si hlavně pozor na kontramatky na táhle(na vršku v tom uchycení k rámu), mě se podařilo tomu táhlu urvat ten závit - konečná. Propláchnutí a výměna oleje by je měla zprovoznit.
Datum: 06. února 2015 14:51
Jméno: filip
IP: uživatel17721
 zdravim , mam 639 a mam motor po vybrusi a chcem aby sa mi zvysila rychlost aqle ostala aj taka poho sila i na mirnejsi kopce ... jaky mam dat rozetu neco kolecko do motoru ? nebo obiji a kolik zubu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2014 18:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 A pozor na to zelený pásmo v analogovém otáčkoměru, to je pásmo, kdy to žere a nejede .)
Datum: 17. prosince 2014 18:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Jinak Jeník tam počítá převodový poměry, ale pro 634, resp. 638+ se sajdou...
634: 3,17 1,88 1,33 1
638+:2,92 1,73 1,23 1
Proto tam jsou takové skoky. To byl taky důvod, proč jsem do 471 narval převodovku z 638+.
Datum: 17. prosince 2014 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel17725
 Filipe je vidět,že jsi na tom zatim prd najel. Asi je jedno co tam dáš,protože ve finále zjistíš,že potřebuješ jezdit v zelenym spektru otáčkoměru aby tě to nesežralo  kam se sere trabant  takže dáš nějaký optimální kolečko... Navíc je to sbiječka...poznáš...starší motory 634/632 sice netočí tolik,ale na muj vkus to byla kultivovanější jízda i ta spotřeba byla lepší ... a mělo to spodek i průběh... jezdil jsem na obojim a ta 638 (resp.639) po 632 mi absolutně nenadchla... jak když v tom motoru něco nefunguje ... a to jsem nejezdil na žádný jebce rozpelešený,tachometrově šla ke 150 (na dálnici v klesání) ... na tom bych chtěl jet do světa,to aby člověk za sebou tahnul na kolečkách kubikovou bečku benzinu
Datum: 17. prosince 2014 17:02
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
 Myslim ze pozadavek na naviseni kroutaku a vykonu je lichej. Je to neco za neco oboji nelze a to od jenika je znamej fakt ze jawacka prevodovka je dlouha jakp... na jezdeni je lepsi sekundar do tahu vzdyt kazdymu dedovi na burze jde o to aby to tahlo.... co ti doporucim ja je sekundar ponechat a provest snizeni hlav za cenu zatizeni motoru
Datum: 17. prosince 2014 12:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 140km/h se sériovou 350 je hezká pohádka. Nevěřte origo tachometrům. Doporučuji prostudovat: http://jenikovo.wz.cz/upravy/37.htm Tam je problematika sekundárního převodu hezky rozebraná. A těch 145 už ani radši nekomentuju...
Datum: 17. prosince 2014 11:02
Jméno: Karlos mobil
IP: uživatel1072
 Jako nejlepsi pomer mezi rychlosti a silou se mi na 638 osvedcilo kolecko se 17 zubama, ale s 16 zubama to jede taky paradne.
Datum: 16. prosince 2014 12:48
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Měl jsem 350/639, tahala 145 bez jakýchkoli úprav a po dálnici to při tý rychlosti bylo jak sedět na uhánějící zbiječce jak se to celý klepalo.Neumim si představit takhle jet po běžný silnici. Neni to závodní stroj a rám na vyžší rychlosti neni stavěnej.Jestli se chceš zabít,tak si kup provaz a nenič motorku.
Datum: 16. prosince 2014 1:34
Jméno: rosi48
IP: uživatel17722
 jako 350/639? kolik bys na tom chtel jezdit?spasuj kanalky ve valci,serid to a 140 ti to pojede, a pokud nemas podvozek na 100% tak jezdit na tom este rychleji je celkem sranda...
Datum: 15. prosince 2014 19:57
 co to je 639 ?
Datum: 15. prosince 2014 19:26
Jméno: tomas
IP: uživatel17719
 čau draci chci se zeptat co mam udělat když mi fechtl za studena jde nakopnou ale když tam dám 1 tak se mu nechce a chcipava musim ho 5 minut turovat a potom se na 1 rozjede na v pohodě ale v moment když dám 2 a plnej kotel tak se dusí.Poradtě mi díky už sis nevím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2014 19:27
 taky bych zkusil jinou svíčku.
Datum: 15. prosince 2014 19:27
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Ještě jsem si vzpoměl. Falešnej vzduch to může brát i přes opotřebený gufera na klikovce. Příznaky jsou stejný.
Datum: 14. prosince 2014 21:21
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Nemáš děravej plovák,nebo nedrhne ti v komoře? Jo a stalo se mi,že mi prdlo kolínko mezi karbecem a válcem,bralo to falešnej vzduch a dělalo to něco podobnýho. Zkontroluj i těsnění kolínka u válce i karbecu.
Datum: 14. prosince 2014 21:18
Jméno: tomas
IP: uživatel17719
 2zářez od shora,cihlovou ale víc do tmava davam víc oleje, zapalovaní klasika 20W
Datum: 14. prosince 2014 17:04
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
 máš jehlu na 2zářezu? jakou barvu má svíčka? jaké máš zapalování?
Datum: 14. prosince 2014 17:02
Jméno: tomas
IP: uživatel17719
 filtr novej.trisku mám original a hladinu mam nastavenou po okraj plovaku
Datum: 14. prosince 2014 16:50
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
 Řekl bych,že se ti to uchlastává. Buď zustává viset plovák,nebo ¨moc velká triska.Nebo zanešenej vzduchovej filtr a saje to moc benzinu místo vzduchu.
Datum: 14. prosince 2014 16:45
Jméno: kisa
IP: uživatel17718
 Zdarec Draci. určitě to tu bylo mnohokrát ale nemohu to nikde najít. Potřeboval bych vědět rozměry všech ložisek a gufer v motoru ČZ 175 450/05. díky za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 14:55
Jméno: kisa
IP: uživatel17718
 díky moc
Datum: 14. prosince 2014 14:55
Datum: 14. prosince 2014 14:50
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Stadion 22 už delší dobu mě trápí problém:Motor po go(výbrus,ložiska,gufera...) Motor chytá na první nášlap, normálně jede super až 58km/h. Při delším stoupání jede za jedna dobře a jde za plinem, ale po zařazení na dvojku, se motor začne dusit(čím víc plinu tím horší). Na volnoběh má pak šíleně vysoké otáčky. Nejdřív sem myslel že se motr jen přehřívá nedostatečným záběhem, ale problém je stejný i po 500km. Tipuju že po přehřátí bere falešnej vzduch ale kde? Karbec a válec jsem pro jistou přetěsnil (na silikon).Předstih ok,svíčka cihlová, benzín ok.. Jediný co mě ještě napadá jsou gufera!?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 16:55
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Klika jde hladce, ale na straně magneta mi připadá že má malinkou vůli. Svíčka cihlová (tedy normálně, ve chvíli kdy to nejede jsem jí nekontroloval!)motor mažu 1:30 modrákem a ani za studena nekouří!Je tam karbec s 15 difuzorem z s23...
Datum: 14. prosince 2014 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel17716
 Je klika na středu bloků? je dobře nalisovaná,nešponuje v ložiskách ? Směs není moc bohatá? Svíčka je černá? Nesmrdí to? nemizí olej?
Datum: 14. prosince 2014 15:41
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Předstih to nebude zkoušel jsem ruzná nastavení stejně jako ruzné teploty svíček.divné je že po opětném přeřazení na jedničku motor zase táhne(samo že při menším zatížení)?!když by benal rozpouštěl silikon, tak by to fungovalo aspoň nějakou omezenou dobu, ale tahle závada se opakuje ihnet i po komplet rozborce a zborce...
Datum: 13. prosince 2014 20:01
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel17715
 Tohle se mi stávalo u fichtla. Pokud se motor dusí a zhoršuje se to přidáním plynu, jsou to nejspíš samozápaly. Motor je přehřátý a palivo chytá dříve, než by mělo být zapálené. Chce to dát studenější svíčku. Teď nevím, jak se to značí, ale tenkrát jsem dával "devítku". Také může být příliš velký předstih, to vede také k přehřívání a samozápalům. Samozápaly lze ověřit tím, že se motor uvede do toho stavu, kdy se to projevuje nejvíce a v tom vypnout zapalování. Motor po vypnutí zapalování má snahu běžet dál.
Datum: 13. prosince 2014 18:00
Jméno: kovariceek
IP: uživatel16524
 Silikon pod karburátor není vubec dobrý protože ho benzín rozleptá skus sundat karbec srovnat přírubu třeba na skle (se smirkovým papírem) podívej se jestli je je příruba rovná na válci dej tam těsnicí papír a slož to akorát to dotáhni s rozumem at nezohneš znova přírubu. A uvidíš
Datum: 13. prosince 2014 16:15
Jméno: Jirka
IP: uživatel14588
 Zdar draci. našel jsem u nás jeden starej motor, nemám tušení, na jakej stroj se dával.. Nevíte náhodou? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2014 19:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 manet/tatran
Datum: 23. listopadu 2014 19:41
Jméno: Jirka13
IP: uživatel14588
 http://jiristrnad.rajce.idnes.cz/nastenka/#IMG_37881.jpg
Datum: 21. listopadu 2014 16:55
Jméno: Lukys
IP: uživatel17676
 čau draci, mam batettu 210 - z ničeho nic ztratila výkon(netáhne a už ani nechce startovat) zkusil jsem snad všechno a i chlapík co se babettama zabývá tak to nerozchodil. Dostal jsem tip jestli nejsou KO simerinky na klice ?? Tak se chci zeptat jestli jdou vyměnit aniž bych půlil motor ?? Díky za každou reakci !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2014 20:45
Jméno: Lukys
IP: uživatel17676
 tak už to jezdí jak drak.... byl to výfuk, ucpaná přepážka....bohužel jsem to hned na začátku přehlédnul takže se pak zkoušelo všechno ostatní než jsem se zase dostal zpátky k výfuku!
Datum: 07. prosince 2014 20:45
Jméno: rosi48
IP: uživatel17688
 vyfuk si čistil?
Datum: 26. listopadu 2014 17:30
Jméno: Lukys
IP: uživatel17676
 tak to je super ze se to nemusi pulit!! gufero = simerink (řikalo se to driv) no to je jedno... Jak poznam ze je pohle zapalovani pripadne jak to opravit ?? Karbec by mel byt OK.
Datum: 20. listopadu 2014 17:38
Jméno: Go Martin
IP: uživatel17671
 Ano jde stahneš buben spojky a shodiš zapko a vyklepeš a daš nove,ale nemyslim si že to jsou gufera,ale karbec nebo pohle zapalovani
Datum: 19. listopadu 2014 20:30
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Zdar draci mám problém na fichtlu.. Jawa 21. Jiskru dává krásnou, svíčka a kondik novej, po GO jehla čtyřzářezová na 3 zářezu, seřízeno.. ale ne a ne chytit.. Čím by to mohlo bejt? Podle mě se strašně uchcává .. prostě svíčka hnedka mokrá .. on jakože chytne třeba na 3 otáčky a zase chcípne .. a nic víc ... potom nejde roztlačit nic .. Můžu klidně nahrát jiskru od svíčky na video. Ale prostě nechytne .. co s tím? A ještě .. kouslo se mi ložisko pod primárním hancím kolečkem .. A zdá se že se protáčí v karteru. Myslíte si že by se to tam dalo vlepit na nějaký kalý pořádný lepidlo? Nebo to nějak poupravit aby se nemuseli měnit kartery? Díky moc za vaše rady Nesvqvik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 23:37
Jméno: pepa
IP: uživatel16399
 Strikni benzin do valce a nastartuj pokut chytne je to v palivu karburaci pokud ne je to elektro motor
Datum: 17. listopadu 2014 23:37
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Ano super .. tak to ložisko mám vyřešeno .. teď už jenom to uvést to pojízdného stavu
Datum: 17. listopadu 2014 19:30
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ložisko lze nalepit. fa. exvalos dodává vymezovače vůlí na různé síly. používám (hf market IA 303-03 ) a jsem spokojen. ložisko musíš montovat i s hřídelí, aby bylo správně sosené. demontáž nahřátím.
Datum: 17. listopadu 2014 19:19
Jméno: mara
IP: uživatel16838
 Zdar draci, čím to je že mně pionýr 21 přestal z ničeho nic jet? Jel sem a břinklo v tom a už nejede. Díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 7:55
Jméno: wilik
IP: uživatel17406
Datum: 02. listopadu 2014 7:55
Jméno: jawasj4
IP: uživatel15847
 tak to bude určitě prasklí chladič
Datum: 01. listopadu 2014 13:11
Jméno: sudivoj
IP: uživatel16252
 zdravím, už si nevím rady s mustangem. Jedná se o to že když vymontuji svíčku zkusím jestli háže jiskru, tak háže krásnou, jenže jakmile svíčku namotuji do válce, a chci nastartovat tak to nechytne, vymontuji svíčku a zkusím jestli háže jiskru a nic, dám jinou svíčku a ta háže krásně ale následuji sní to samé, už sem tak vyzkoušel 5 svíček a ze všema to samé, vím i čím to je je to tím jak se svíčka dostane do kontaktu se svěcí ve válci tak přestane házet jiskru jakmile uschne je zase dobrá. Nevíte čím byto mohlo být? vzdálenost elektrod jsem zkoušel i všelijak měnit od ,02mm až po 1mm a pořád to samé
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 19:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj sudivoj! A kolik máš vody v nádrži? Toš tak.
Datum: 02. listopadu 2014 19:31
Jméno: sudivoj
IP: uživatel16252
 předstih mám samozřejmě nastavený a navíc na jiskru nemá absolutně žádný vliv
Datum: 30. října 2014 20:19
Jméno: sudovoj
IP: uživatel16252
 jako myslíš indukční nebo zapalovací u magneta
Datum: 30. října 2014 19:54
Jméno: wilik
IP: uživatel17406
 A co předstih ? Zkoušel jsi ?
Datum: 30. října 2014 19:52
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zkus novou cívku
Datum: 30. října 2014 19:40
Jméno: Rudolf
IP: uživatel17630
 zdravím, začal som mať problém so stellou, motor babeta 225, motor po zahriatí jazdou z práce cca 2 km sa dosť zohreje a samovoľne sa rozbieha do maximálnych otáčok, nereaguje na otočenie plynového lanka, musím ho vypnúť scípakom. Keď vychladne ide normálne. Viete mi poradiť, čo sa deje a ako to odstrániť. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2014 10:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 falešný vzduch saje - gufero
Datum: 05. listopadu 2014 10:18
Jméno: HonzaVolf
IP: uživatel17547
 Ahoj Draci. Mam problem se startovaci pakou, pri nakopavani se mi neustale zasekava a ted se mi zasekla a nejde s ni pohnout. Co to zpusobuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2014 15:02
Jméno: HonzaVolf
IP: uživatel17547
 Diky
Datum: 17. října 2014 15:02
Jméno: Jitka
IP: uživatel17631
 Máš opotřebovany nebo vyštipany zuby na startovacim segmentu. Tozebrat a vymenit. Nic jimyho bych ti asi neporadil. Mam ten samej problem a budu skrz to muset rozebrat celej motor :/
Datum: 16. října 2014 11:14
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 Ahoj přivezl mi kámoš fichtla že ho chce poladit že nejede tak sem se na to vrhnul seřídil zapalování karbec svíčku novou jiskra krásná benzín teče jak má jehla 2 zářez od shora trysky sou čistí a origo karbec je v cajku ale furt vynechává tak sem si řekl že zapalování tak jsem magnet a cele zapalko ze svého fichtla a ono to dělá furt . za studena to moc nejede když přidáte plnej takto vynechává za tepla se to rozjede a celkem to hezky táhne tak jsem ješte zkusil pohrát si s airboxem vubec se to nezlepšilo a když sem přicpal díru tak pyonír jakoby dejchá zpátky do filtru místo aby sál tak vyfukuje vzduch nikdy jsem se s tím nesetkal co to muže být ? moc děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2014 17:47
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 takže vyřešemo všem moc děkuju za rady  nakonec jsem dal menší odtrh na svíčce a tradá valí super
Datum: 29. září 2014 17:47
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
 svička dnes nová indučka měnená s mého fajfka také vše z mého a pořád to samé skusím ješte vyměnit výfuk
Datum: 29. září 2014 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel17602
 Svíčka,VN kabel,fajfka,indučka ... Nic jinýho to nemuže bejt...
Datum: 29. září 2014 6:18
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar draci,řeším takovej problém s Babettou 210. Normálně startuje velice pěkně,čelisti zabírají hned,ale jakmile u sek. kolečka vytáhnu ten náboj,abych mohl šlapat be točení motoru a následně ho zas vrátím,musim šlapat jak blázen aby se vůbec motor jednou otočil... Až po nějákym čase a všemožnýho šmrdlání a hejbání s tím nábojem u sek.kolečka si to asi zas sedne a jde to.... Celou levou část motoru jsem měl rozebranou,ale na oko se mi nic špatně nezdálo... Díky moc za každou radu a zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2014 7:01
|



|