Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Robinson
IP: uživatel12689
 Zdar chlapi, fichtl hází pěknou jiskru, karburátor vyvařený v octu, trysky čisté, zbytek palivové soustavy taky, svíce je po vyndání mokrá, předstih(1,7) odtrh(0,45) sežízený, zkoušel jsem jiné svíčky jiné fajfky, po vyměnění káblu ke svíci, jiskra byla ještě silnéjší, ale stále nechytá. Poradí někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 11:59
 Zdar, tipnul bych to na špatnou vzdálenost mezi elektrodama, nebo brutálně nízkou hladinou v plovákový komoře(nebo přesnej opak z důvodu netěsnícího jehlovýho ventilu). Pak ještě dotaz na množství oleje v benzínu(mám zkušenost že 1:25 je problém nastartovat). Případně jestli startuješ "bez plynu" - můžeš mít vyštíplý šoupě v místě, kde se opírá o šroub volnoběhu. Dál vzduchovej filtr(může být přicpaný myším hnízdem, jako u kamaráda v simsonu  ), případně jestli tam není tak bych ho tam nasadil. Pak už jedině, že v zapalování se stala nějaká epická chyba v nastavení, nebo se v karbecu přicpal nějaký kanálek(profoukni to kompresorem). Případně zkus extrém aneb vstříknout cca 2ml paliva přimo do karburátoru do sání a roztlačit. Jestli ani neslíbí tak by mě docela zajímalo v čem by to mohlo být. Pak už jenom závady v motoru samotném, aneb rozpadlé kroužky, vydřený válec(např. dlouhodobý provoz s vypadlou seegrovkou na pístním čepu je fakt lahůdka), ruplý simerink na klice, foukající těsnění hlavy nebo pod válcem nebo mezi kartery. Je tu pár dalších drobností, jako "vytuněné" trysky, výška a opotřebovanost jehly na šoupěti a pár věcí by mě ještě napadlo, ale pravděpodobnost je malá aby způsobily tohle.
Datum: 20. dubna 2015 11:59
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar draci,koupil jsem pionýra v origo. barvách(červená a bíla)a chtěl bych je zachovat,A tak se vás chci zeptat co je nejlepší na rozleštění laku,chromu a hliníku,jinak předem dík =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2015 9:13
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Máte ty kola na tu Jawettu krásný,pěkná práce,takhle by mě to taky stačilo vyleštit ten hliník,zkusím a uvidím,jinak mockrát dík za rady. = )
Datum: 20. dubna 2015 9:13
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 obdoba standy... na tempo na starý laky si nemůžu stěžovat, jen je potřeba to jen oživit a dál to brát něčím bez abraziva (aby to zbytečně neubíralo lak)... já pak všechno beru hadrem a hydraulickym olejem... jinak pro představu silichromem jsou dělaný bubny těchto kol (pouze silichromem se mi ten povrch začal líbit, když sem to vzal klasicky leštící pastou, už se to moc lesklo, což nebyl záměr) http://crossar07.rajce.idnes.cz/Kola_Jawetta_Stadion/
Datum: 19. dubna 2015 22:17
Jméno: martin
IP: uživatel18020
 silichromem jsem čistil i dekly a kartery a šlo to
Datum: 19. dubna 2015 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 To ti neporadím,silichromem čistím jen za pomoci hadru zašlý chrom na řidítkách,ráfkách,výfuky... někdo tím i leští dekly,ale to já nedělal. Třeba ještě někdo napíše.
Datum: 19. dubna 2015 16:34
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Stando moc dík,a když tak na ten hliník nějakou tu pastu a leštící kotouč(beránek)?
Datum: 19. dubna 2015 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 Já vždy na zašlý lak používal TEMPO,na chrom a kovy zas SILICHROM. Nevím jestli neexistuje i něco lepšího,ale tohle je levný a všude dostupný.
Datum: 19. dubna 2015 15:16
Jméno: MACHYNE
IP: uživatel15847
 zdarec mám jawu20 za studena nechce jet normálně chytne na nakopávačku a musím to nechat tak cca 2 min na volnoběh az potom mužu jet ale stejně sa jí moc do otáček nechce az jeste za neakou chvíli jede normálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 Vyčisti si karbec,bude někde zrnko bordelu.
Datum: 19. dubna 2015 15:12
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 Tak když máš studenej motor tak to je jasny že jede hůř. Až se zahřeje tak už jede normálně ne?
Datum: 19. dubna 2015 0:56
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 čau lidi nevíte někdo čím to je že fichtl mi za studena startuje dobře a jak se zahřeje tak nejde nastartovat vubec? musím ho roztlačit na nakopnutí zahřátej nechatne
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel18019
 Zčásti má Pepe pravdu,jen bych to řek lépe,Vape to zapálí bohatý i za tepla,seriový zapalování tak v jednom případě z pěti. Kabeláž to ovšem neovlivňuje. Sám si dobře pamatuju,jak to teplý chytalo blbě. Nezapínat benzin,naklonit na stranu a ještě byl člověk rád že se to na druhý - třetí šlápnutí rozblafalo... a kdo tvrdí že ne tak kecá ... a paradox byl,že když jsem to ochudil hladinou aby to teplý chytalo tak se studenym člověk kolikrát i běhal okolo bloku než to chytlo ... na gymplu jsem si užil ... co mam vape tak to neznam ... směs mam seřízenou tak,aby to vařicí jelo max,takže první studenej start našpricovat až z toho leje benzin a na první jde,necham půl minutky poblafat a jedu... je zajímavý sledovat,jak má motor po studenym startu vyšší volnoběh vlivem chudé směsi,během dalších pár vteřin to klesá na normál ... spokojenost ... škoda že origo Jikov je tak mizernej karburátor a nemá kloudný štelování volnoběžný směsy ani sytič...
Datum: 19. dubna 2015 7:01
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Pepe elektroinstalace s tím, pokud je v pořádku, nemá co dělat. Na vině je moc bohatá volnoběžná směs.
Datum: 17. dubna 2015 11:40
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Mylsím že každý pionýr s originílní elektroinstalací za horka na nakopnutí startuje špatně, ale taky nevím co je ten hlavní důvod.. ? Nemůžeto být ohřátím zapalovací cívky?
Datum: 17. dubna 2015 6:43
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Čau,nejprvé zkus fichtla naklonít na pravou stranu a startuj.Ještě to může dělat bohatá směs.Jakou barvu má svíčka?
Datum: 16. dubna 2015 16:47
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Zdar draci,mám dotaz mustafa mi zvláštně prská a vyfukuje směs z karburátoru ven v nízkých otáčkách se udrží, ale vůbec nejde za plynem . Zapalování je seřízený správně kondík,svíčku jsem už zkoušel .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 19:35
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Nejdřív střílel i od výfuku ... karbec je čistej, ale tu hladinu zkouknu možná bych moch přestavit jehlu nebo ? každopádně díky za radu
Datum: 12. dubna 2015 19:35
Jméno: pepa
IP: uživatel18000
 Tim ze ti to prska benzin asi na zapalovani neseridis...mas roztelovany karbec...vycistit seridit hladinu project seridit volnobeh...
Datum: 12. dubna 2015 16:18
Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 Ahoj, máme problém s jedním Pionýrem 50/20 1967. Když někam jedem, tak ho vytáhneme z garáže a roztláčíme asi 30-45 minut. Občas jenom trochu zabafá. Po 45 minutách ho z posledních sil konečně roztlačíme. Zpočátku sotva uveze jednu osobu po rovině, ale za chvilku se vzpamatuje. Po nějaké době ho zase chcípneme a po 10minutové přestávce zase chceme jet dál. To už chytne do dvou minut, vyjímečně i na páku. Pak když stojí třeba do dalšího dne, celý proces se opakuje. Zkoušeli jsme všechno co nás napadlo a na co jsme měli prostředky. Tisíc různých svíček, všechno vyčistit, filtr, fajfku, ... Kdo to dočetl až do konce, tomu gratuluju. Předem díky za jakékoliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 13:32
 @pepa: to startování s nakloněním vpravo platí jen u teplého motoru... Jim to blbne i u studeného motoru a to by byla blbost pionýra naklánět vpravo
Datum: 15. dubna 2015 13:32
Jméno: Petr
IP: uživatel6354
 Dobře, něco s tím uděláme. (A vpravo ho nakláníme.)
Datum: 13. dubna 2015 12:45
Jméno: pepa
IP: uživatel18007
 Nemota se ti nekolik problemu dohromady? Urco nastavit hladinu a predstih..a asi zopakuju radu z navodu ze pionir Se ma za tepla startovat mirne naklonen na pravo a kopnout..
Datum: 13. dubna 2015 7:50
 souhlasim s konnym je to vyběhaný.na cvíli pomůžou nový kruhy ale výbrus je výbrus
Datum: 11. dubna 2015 12:30
Jméno: jawas
IP: uživatel16252
 presne tak nastav hladinu -navod na jawa-50.cz a svicku dej odtrh na 0.5mm pak este dystak odtrh
Datum: 11. dubna 2015 8:01
Jméno: standa
IP: uživatel17999
 O desetinku bych sklepnul svíčku a taktéž o desetinku bych přidal na hladině v karbecu.
Datum: 10. dubna 2015 15:44
 Řekl bych, že je válec už hodně vyběhaný a proto má malou kompresi, díky tomu nejde normálně nastartovat a za studena steží uveze jednoho člověka. Jak se zahřeje, tak se komprese zvýší a pak logicky i líp jede...
Datum: 10. dubna 2015 13:07
 Vypadá to na slaby zapalování, vysumeni magnety v rozoru.
Datum: 10. dubna 2015 12:44
Jméno: Jawa 350/354
IP: uživatel15397
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 21:55
Jméno: lk
IP: uživatel17673
 je to tim, že kejva nemá zamykací sedlo... je pouze jištěný šroubem proti vypadnutí...
Datum: 07. dubna 2015 21:55
 zdar, hele nevite nekdo cim to je kdyz mi fekal na volnobeh de ale pri velkejch otackach chcipne? zkousel sem vyfuk svicku i karbec ale porad nic.. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 16:32
Jméno: pavel 2938
IP: uživatel16842
 ja bych to viděl na vadný kondenzátor
Datum: 05. dubna 2015 16:32
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jakou má barvu svíčka?Ještě zkontroluj jehlu.
Datum: 03. dubna 2015 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel17980
 A klika ti jinak nelítá v karterech zleva doprava? Pak bych se zaměřil na dotékání benzinu a ucpanej karbec ... možná svíčka nebo někde probijí izolace ... ale pokud tam teče benzín a jiskra je plná pravidelná tak je to klasicky ucpaná hlavní tryska... v předstihu bych to asi neviděl,u klasickýho pio nedáš ani 2,5mm (sotva něco přes 2mm při odtrhu okolo 0,4mm)
...
Datum: 03. dubna 2015 15:58
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Jde ti tam buď málo benzínu (ucpaná tryska, nízká hladina) nebo málo vzduchu (ucpaný vzduchový filtr, málo vzduchu do airboxu) nebo v extrému špatný odtrh na kladívku.
Datum: 03. dubna 2015 14:43
Jméno: pepa
IP: uživatel17977
 Velkej predstih?
Datum: 03. dubna 2015 0:07
 Ahojte. Máte niekto skúsenosti so zváraním bloku motora na pionieri? Jedná sa o motor z Jawy 05. Viem, že najlepšie by bolo kartre vymeniť, ale na tento typ ich akosi neviem zohnať. Jedná sa o prasklinu na spodku ľavého bloku hneď pri tom úchyte na stupačky. Dá sa to zvariť aj oblúkom? Ďakujem za každú radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2015 10:52
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jenže jak do karterů šáhneš svářečkou tak se kroutí jako prase. Aby to pak kloudně jelo, musel bys je nechat srovnat, což neumí každý.
Datum: 31. března 2015 10:52
 Vďaka za pomoc ... ale už sa mi podarilo zohnať bloky, tak len dúfam že do nich všetko sadne ako má. Vďaka ešte raz.
Datum: 29. března 2015 0:33
 u nás by ti to zavařil známí ale asi jsi zdaleka já jsem z Berouna u Prahy.
Datum: 28. března 2015 20:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 svařit se dá skoro vše, klasickým obloukem (trafo, nebo invertor) ale hliník nesvaříš. k tomu je zapotřebí ochranné atmosféry argonu (asi) a zkušeného svářeče hliníku
Datum: 28. března 2015 10:17
 Ahoj chlapi.Chystám se dělat motor na mé 350/639.A chtěl bych si tam dát písty značky Almet a křoužky značky Buzuluk.Jenže nevím kde je sehnat.Njejich stránkách obchod není.Pokud někdo víte kde se dají koupit napište mi odkaz díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2015 21:04
 Buzuluk Komárov u Hořovic vyrábělo do nedávna nevím co teť. Skus na internetu nebo ti to můžu zjistit. V případě zájmu dej vědět nebo se zeptám u nás v krámu na moto.
Datum: 28. března 2015 21:04
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Buzuluk normálně funguje a kroužky vyrábí. Bral jsem od nich minulej rok kroužky na Husaberg. Kroužky se poptávájí u Buzuluku po mailu nebo po telefonu, musíš ale znát přesně rozměry.
Datum: 24. března 2015 9:01
Datum: 23. března 2015 23:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Vzhledem k tomu ze tyto fabriky zkrachovaly do roku 95 tak asi jen pisty z ahry hradec kralove a krouzky ktere vubec sezenes ...ahra je nastupnicky podnik almetu
Datum: 23. března 2015 21:03
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
 Zdar draci mám dotaz k ČZ 175/477. Mám problém s převodovkou jednou mi spadl řetěz nacpall jse k přepážce u zapalování a tím se ohoblovala převodovka (ještě nevím jaké kolečko nerozdělával jsem to). A tak jse chci zeptat jestli je možné že to udělala nevymezená vůle převodovky. A také jse chci zeptat jestli bych v domácích podmínkách dokázal vyvrtat závit pro trysku oilmasteru do kartrů bez této díry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2015 0:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Kdyz to radilo tak predloha az tak blbe vymezena nebyla....a zavit by mel jit v poho udelat....osobne bych dal vicko nad plovak z califa ale delej jak umis tusim ze tam je 7 zavit takze vybaveni pak uz moc nepouzijes .,,
Datum: 23. března 2015 0:30
 zdar, potřebuju radu ohledně pincka (21) před rokem sem dělal generálku ale spíš jen ložiska a gufera klika byla vpohodě a na výbrus to ještě moc nebylo, jen sem vyměnil kroužky. všechno šlapalo jak má, ale po 2 měsících jako na potvoru mi spadla pružina co je u startovačky tak sem rozpulil a složil a motor táhl pěkně ale nechtělo to zaboha držet volnoběh ale neřešil sem to, tedka sem si tam udělal výbrus s tím že už to skoro nemělo tlak tak pomály zajíždím mám takm asi 65km ale motor mi jakoby vynechává, škube ale jen třeba při rozjezdu kdy má zápřah nebo když jedu do kopca (jeden škubanec za 3 metry) a navíc mi to nechce držet volnoběh taky a blbě startuje ale to vpohodě roztláčím. nevíte čím by to mohlo být že to škube a nedrží volnoběh? svíčka tmavě hnědá, jehla na druhém zářezu (na 3. se uchlastává) mažu 1:25
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2015 15:46
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 a co někde falešné přisávání vzduchu,mezi kartry,přes gufera,hlava válec blok, válec karburátor?
Datum: 28. března 2015 15:46
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Na karburaci jsi koukal? Zaměřil bych se proč to nechce držet volnoběh. Možná nízká hladina nebo karbec rozdělat a opatrně drátkem prošťourat všechny ty dírky co tam jsou
Datum: 26. března 2015 19:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16073
 Clovek by rek ze to mas chudy jen ta svicka klame
Datum: 23. března 2015 3:50
 Zdravím.. Přivezl jsem na opravu fichtla, při pokusu nastartovat střílí do sání a pak se uleje.. (Připadá mi, že se ulejvá nějak moc, tohle se mi nestává ani u kejvačky).. Přitom je jehla na druhé drážce shora, hl. tryska 68.. Kdysi bych na to možná přišel, ale přeorientoval jsem se na auta a na tyhle malé prdítka už degraduju.. Za odpovědi díky.. Snad se k něčemu dopracujem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2015 17:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 nediv se ze ti to strili s predstihem 2,5 predstih ma byt tak 1,4-1,9mm
Datum: 19. března 2015 17:33
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Pokuď mi je známo tak výška jehly má vliv pouze do přidání půl plynu. Pak již jehla nemá na chod motoru vliv. Od toho tam je pak hlavní tryska a množství vzduchu puštěné šoupátkem a tím i směs. Každý má svoji radu ale když ten motor neslyšíš tak to může být (sto) závad. Takže bez urážek
Datum: 18. března 2015 21:09
 Fichtl chytne i bez šoupátka, vyzkoušený  Taky si myslím, trochu poladit předstih/odtrh, pokud by nezabralo tak indukční cívka, nebo se taky podívat zda je elektro dobře zapojená ..
Datum: 18. března 2015 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel17945
 Když mi pio střílel do sání tak byla vada v pokaženym tyristoru a svíčka házela mnoho jisker i mimo HU. Takže bych opravdu šel po vadě v zapalování,v nastavení přesných hodnot bych to nehledal...
Datum: 18. března 2015 14:46
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Jen taková poznámka - jak dop*dele může jehla ovlivnit startování? Startuje se snad bez plynu ne?  To jsou rady, že by se jeden ... Kouknul jsi se vůbec do válce? Jsou kroužky v pořádku?
Datum: 18. března 2015 8:00
 Předstih je 2,5mm zmenšit ho můžu za zkoušku nic nedám.. Výfuk se tváři ok, můžu ho zkusit odpojit jestli není zabetonovaný, ale myslím si že tím to nebude.. A s tou jehlou za pokus taky nic nedám.. Ale když by musela být na posledním rantlu, tak to není úplně košér ne?
Datum: 17. března 2015 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel17945
 Aha,nejsi blbej... tak soráč no... Tak si to pořádně rozšteluj jak ti hned radí přátelé níže a pak třeba za 2 tejdny zjistíš že máš v háji svíčku,vysokou hladinu a zvodnatělej benzín  asi tak ...
Datum: 17. března 2015 21:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Výfuk je vpoho? To by mohlo dělat. Ale zase když to střílí do sání tak tam jde moc směsy. Dej jehlu níž a číhni na výfuk
Datum: 17. března 2015 20:50
Jméno: pepa
IP: uživatel17946
 Co hladina ...ale kdyz to strili je predstih blbej dej vetsi...rades schod hlavu a donut kladivka otvirat 1,6 .2 mm od hu...
Datum: 17. března 2015 20:23
 Zas takový vůl nejsem  Jasně, že plovák zavírá hladinu jsem kontroloval je ok.. Svíčka hází jiskru jako brno.. Prostě všechny základní věci které jsem schopen zjistit jsem zjistil a jeví se vše v pořádku, jinak bych sem ani nepsal.
Datum: 17. března 2015 19:59
Jméno: standa
IP: uživatel17945
 Zaprvé zkontroluj jestli zavírá plovák a pak kpukni jestli to vůbec dává jiskru.
Datum: 17. března 2015 19:46
Jméno: Dalmacio
IP: uživatel17942
 Ahojte, sháním radu ohledně ČZ 125 / 516. Není to sice fichtl, ale doufám, že naleznu pomoc alespoň zde, když je na internetu v sekcích českých veteránů úplně mrtvo.
Můj problém se týká nejspíše špatné funkčnosti spojky (možná lanka), moto nejde nakopávat a napadlo mě že by to mohlo být tím, že spojka zabírá příliš moc a proto jde píst ve válci příliš lehko,nakopávačka se nijak nedře ani nezasekává.
Ovšem na druhou stranu jsem zjistil, že jde roztlačit a po roztlačení je téměř nemožné řadit, protože spojka nezabírá vůbec, nevíte si někdo rady?
Budu vděčný za každou dobrou radu. Děkuji!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2015 21:03
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Co píšeš tak funkčnost spojky je na každym motoru stejná. Co jsem pochopil tak spojka ja špatná proto ti připadá že jde píst lehko. Co mám zkušenosti s těmito motocross speciály tak spojka slouží na rozjezd a po případě promáčknutí aby motor dostal otáčky. Prostě ta spojka to má zasebou. Nový lamely(jestli se dají splašit a bude to vpoho)
Datum: 17. března 2015 21:03
 zdravím pánove mam problem netýka se sice fichtla ale za to motokoloběžky s motorem 23cc 2T obdobny motor jako motorovka koupil jsem ji nedavno od jednoho pána a v tu chvili jela dobře ale později se začínaly zhoršovat studene stary a motor měl při plnem plynu problem jakoby spalovat prostě když jsem dal plny tak se začal dusit no a teď už ani neškytne máte někdo nějakou radu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2015 15:36
Jméno: Vojtěch
IP: uživatel17924
 už to šlape ale jen od pul plynu nahoru mohlo by to byt svičkou zda se mi že při startovani nazačtku nehazi jen až se motor pořádně vytoči tak nwm nwm
Datum: 10. března 2015 15:36
Jméno: pepa
IP: uživatel17923
 U tedle motoru je nejhorsi ze se nedaj moc demontovat rada dilu plastovych a nic moc odolnych...jiskru ti to dava? Pokud ano strikni beno do valce...a uvidis zda slibu
Datum: 08. března 2015 7:57
Jméno: martincech
IP: uživatel17908
 Zdravím,potřeboval bych vyměnit kyvnou vidlici na jawě 175/450,Jak na to? za každé rady děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. března 2015 19:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zdar. 1. vytáhnout víčko s maznicí 2. vyrazit víčko na druhé straně (jestli tam nejsou víčka, tak tam je průchozí šroub) 3. vyšroubovat aretační šroub z rámu 4. vylisovat čep 5. vylisovat pouzdra 6. vše očistit 7. nalisovat nová pouzdra s miskami a o-kroužky 8. vyzkoušet zda jde nový čep zasunout do nových pouzder ve vidlici suvně, případně vidlici srovnat 9. vše nasadit na rám a správně natočený čep nalisovat do rámu. Bez lisu to jde taky, ale nic moc. tenkrát jsem použil závitovou tyč na tažení a měděnou tyčkou jsem to postupně vyklepal a zaklepal, ale na rovinu - je to na prd a práce na celý den. lisem na pár minut. možná jsem na něco zapomněl, tak sory.
Datum: 02. března 2015 19:17
Jméno: Ondra
IP: uživatel14363
 Zdar draci, sháním díly na Stellu. Pokud něco máte, nabídněte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2015 15:04
 Zdravim, neporadi niekto ako nasadit novy vyfuk (doutnik) na koleno ?  Je tam z vnutra taky ten blby O kruzok cez ktory to nie a nie ist... zn vyfuku HACCAR (asi turek), koleno asi povodne... Koleno zmontovane samozrejme...ale ani celou silou nie a nie, namazat ho nepomohlo... Zeby zbrusit nabehove hrany? Aj tak si myslim ze to z toho tesnenia kus urve...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2015 19:18
Jméno: buudulinek
IP: uživatel16557
 Zdar. Mě když to nejde u velké jawy, tak dám kroužek do vařící vody změknout.. Předem namastím koleno a rychle kroužek do vyfuku a koleno do něj.
Datum: 28. února 2015 19:18
Jméno: pepa
IP: uživatel17895
 Spis zbrousit po obvode ten o krouzek aby to tam pustil jde to dobre na jakekoliv brusce...
Datum: 28. února 2015 18:09
Jméno: HonzaVolf
IP: uživatel17547
 Čau draci, mám problém s mustangem. Nejdřív jezdil, startoval všechno v poho. Potom chytil jen když sem stříknul benzín pod válec a potom už ani nenastaroval, ale házel jiskru a teď už nehází ani jiskru. Zkusil jsem vyměnit kondenzátor, svíčku i cívku, ale furt nic. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2015 19:41
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Projdi všecky kabely, potom zkus odpojit na indukční cívce pod krytem káblík který vede z přepínaču a zkus jestli jde jiskra. Jestli půjde tak je vada v přepínači.
Datum: 28. února 2015 19:41
Jméno: Hanes
IP: uživatel14719
 Zdarec Draci, mám problém s Babettou 210. Když otevřu kohoutek tak najedou začne silným proudem téct z karbecu benzín ven. Karbec jsem rozebíral plovák se zdál být v poho zaseknutý nebyl. V čem by mohl být problém ? Předem Díky za rady a přeji Vám mnoho úspěšně najetých KM v tomto roce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2015 18:20
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Když plovák chodí tak se nezavírá ta jehla co je nad plovákem. Nechá se to vpoho rozdělat a pročistit. Vyzkoušíš to když do toho foukneš plovák zvedněš tak by to nemělo jít. Pozor ať si nehneš s víškou hladiny
Datum: 21. února 2015 18:20
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 no tak plovák se zřejmě zvedá v hladině ale netěsní mosazný ventil na uzavírání............
Datum: 21. února 2015 18:14
|



|