Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Filip
IP: uživatel18244
 Zdar mam 250 panelku ... Vycistil sem a dolel olej do prednych tlmicu a nejaky su stale mjaky cim to muze byt ? Oleja sem dal troska vice ... Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2015 19:34
Jméno: Munzarec
IP: uživatel16842
 Zdravím, mám problém u pionýra 21, nastartuji ho, zařadím 1, vyjede do otáček, jak tam kopnu 2, tak se dusí a nejede to, poradí mi někdo, prosím, spěchám na to, jsem zoufalý, děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2015 14:24
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar mě se něco podobného stalo u jawa 20 ale to je stejné ale až na to že 1ku jsem musel pustit z kopce jinak to nešlo a když už motor na chvíly naskočil dal jsem 2 a chcíplo to . Bude palivem bud je ucpanej palivovej kohout takže bordel v nádrži odmontovat pročistit a jak tam bude bordel tak vyčistit celou palivovou soustavu protože to je jedno s druhym máš bordel v nádrži jde ti to do kohutu ten se ti ucpe bordel de dál do palivovýho filtru taky pročistit profouknout a pak do plovákový komory a do karburátoru kde jsou trysky ktery se ti ucpou stačí vyčistit hlavní
Datum: 16. září 2015 14:24
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 Zdarec potřebuji prosím radu ohledně babetty 210 když ji mám na stojanu a vemu za plyn tak vždy vylítne do otáček a hned zase otáčky klesnou a takhle furt dokola když na ní jedu tak je to v pohodě měnil jsem snad už všechno gufera atd. Už prostě nevím děkuji vám za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 14:42
Jméno: honza
IP: uživatel18241
 Tak jsem prave zjistil ze je to nekde v elektrice protoze kdyz vypnu svetla tak je to v pohode meril jsem tyristor i ho vymenil za novy a nic prijde mi ze je neco spatne v civkach v motoru je to mozne?
Datum: 03. srpna 2015 14:42
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Přetěsni karburátor a zkontroluj jestli tam jde dobře benzín. To znamená jestli teče dobře z kohoutku po odpojení hadičky.
Datum: 02. srpna 2015 19:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel17414
 Ahoj, s kamosem resime problem na jeho babete 210. 5let stala, minulej tejden se rozhodl ji rozbehat, i kdyz jiskru hazela tak proste nejela, prisli sme na to ze byl vyskratovanej chcipak a prorazenej tyristor kterej sme vymenily a vse bylo OK. Tenhle tejden za mnou zase babetu pritlacil ze nejede, hodinu sme prochazeli vsechny kabely, vse premereno a po vycisteni chytla ale vyletela do otacek a pridavala si plyn jak chtela. Vubec nereaguje na stelovani volnobehu-sroub sem celej vyndal a stejnak nechcipla... Saje to nekde falesnej vzduch nebo kde mam hledat problem? Pokud saje falesnej tak kde to bejva nejcastejc??? Diik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 17:55
Jméno: Lori.
IP: uživatel17414
 Kamos je ted na dovoleny ale az prijede tak se pustime do vymeny, jen mam dotaz... gufera jsou uvnitr karteru na klice a nebo z venku? Resp na vymenu gufer se musi pulit motor nebo ne??? Diky...
Datum: 04. srpna 2015 17:55
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 kaput gufero...............
Datum: 02. srpna 2015 8:23
Jméno: lori.
IP: uživatel17414
 A projev je teda takovej ze nejde seridit volnobeh?? Je jedno jestli sroubek utahnu nebo povolim,nema to vliv
Datum: 01. srpna 2015 10:35
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nejčastějc sajefalešný vzduch mezi karbecem a kolénkem anebo mezi kolénkem a válcem. Vyměň oboje těsnění když to nebude ono tak gufero za rotorem zapalování.
Datum: 31. července 2015 19:23
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zdar draci, už mě nic nenapadá tak píšu sem  . Na fichtlu nejde seštelovat volnoběh. Našteluju taky jakový chci a otáčky po chvíli začnou buď hodně klesat až zdechne nebo otáčky se začínají zvedat až do maxima. Myslel jsem že saje falešný vzduch tak jsem vyměnil těsnění karbec->kolínko a kolínko->válec pak jsem vyměnil gufero pod zápalkem, ale je to pořád stejné. Už nevím co s tím. Jede normálně. Napadl mě už jen zacpaný výfuk nebo kondík. Další problém je pár mini dírek v nádrží. Čím to zalepit? Bohužel COčko nemám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2015 9:04
Jméno: seboh
IP: uživatel17233
 Zjistil jsem že ta nádrž je jk síto  to nemá cenu lepit. Karbec jsem vypucoval ale jen lehké zlepšení
Datum: 28. července 2015 9:04
 minidírky zadělej kitem, nebo je na to přímo taková plastelína která je bílá a uvnitř šedá při rozmíchání(promnutí) to vytvrdne a je to fakt hodně tvrdé... centimetr stojí cca 20-30 kč a stačí ti na celou nádrž...
Datum: 24. července 2015 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel18219
 Smítka bordelu ve volnoběžný trysce a nebo přicpaný volnoběžný okruh karburátoru. Spíše oboje.
Datum: 23. července 2015 21:45
 Zdravím, mám problém z babettou 207... při volnoběhu vše ok, startuje v podstatě na šlápnutí ALE!!! při vytočení plynu kolísají otáčky a v kopci to "střílí" (plyve) do výfuku... Nevím co s tím nikdy se mi nic takového nestalo. Začalo to, když jsem dal novou kliku tady od sesy a složil jsem motor, poprvé jela jako blesk a po cca 20 km začalo tohle... karburátor jsem čistil, ventil nádrže taky, laboroval jsem z tryskama i bohatostí směsi, vyměnil gufero ze strany magneta, oddělával výfuk, zkoušel hýbat ze statorem,... a nenapadá už mě v čem by zrada mohla být... než jsem motor rozložil a složil z novýma ložiskama, guferama a klikou tak všechno fungovalo normálně.. Budu velice vděčný za jakoukoliv radu, s tímhle se nedá jezdit... Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2015 17:34
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Netěsná kliková skříň. Zkus dotáhnout šrouby.
Datum: 29. července 2015 17:34
 poslední dobou jezdím bez světel.. ze světlama je to ještě horší... skusím vyměnit ten tyristor, svíčky jsem zkoušel a vše stejné..
Datum: 22. července 2015 22:43
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdarec zkusil bych za jízdy vypnout světla pokud se to zlepší chce to vymněnit tyristor, jinak ještě špatná svíčka.
Datum: 22. července 2015 22:27
Jméno: Balcik
IP: uživatel8804
 Dobrý den, koupil jsem babetu 207, jezdil jsem na ni asi týden, docházel benzin tak jsem koupil benzin do kanystru smichal s olej 1:40 nalil, ještě se projel, přijel jsem dom vše v cajku, druhej den jsem chtěl nastartovat a nic, tak jsem prolezl celou babetu a zjistil jsem, že když točím šlapkama tak se netočí rotor a ani unašeč spojky. Když otočím unašečem rukou tak je slyšet, že klika s pístem se ve vnitř pohybuje. Čím to může být? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2015 10:55
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Buben se pohne nebo spíš tak trochu pootočí no...
Datum: 31. července 2015 10:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Když špápneš tak sa pohne buben nebo ne? Viděl bych to na vydřený buben.
Datum: 29. července 2015 17:38
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Tak jsem koupil stahovák, rozdělal to, zaolejované to není, startovácí čelisti jsou dobré, ale i tak jsem koupil nové, dal je tam a stále nic. Startovací čelisti se točej ale rozběhové ani ťuk, už si nevím rady  doufal jsem, že to bude těma startovacíma čelistma, dám nový a budu zase jezdit  .
Datum: 27. července 2015 21:40
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Dnes jedu shánět stahovák a koupit nové startovací čelisti, myslím si, že by to mohlo být jima. Olej jsem vypustil a nalil novej. Jestli nechčije na spojky uvidím až to sundám stahovákem, pokud ho seženu
Datum: 27. července 2015 10:34
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 Podívál bych se na startovací čelisti, dolíval si olej? jestli neni v háji gufero a nechčije olej do spojky
Datum: 26. července 2015 11:12
Jméno: balcik
IP: uživatel8804
 Zadní kolo se točí, jen se netočí rotor s unašečem, jen když hodně usilovně šlapu tak se o kousíček pootočí... taky mne napadlo, že by to mohli být startovací čelisti pod tím unašečem.
Datum: 25. července 2015 13:54
 Předpokládám že šlápneš pořádně. Buď je problém v rozběhových lamelách, pokud teda cítíš trochu odpor při otáčení šlapkama. Nebo pokud ti jdou šlapky bez odporu, mohlo se ti odpojit motor na spojce pohonu. Předpokládám že při šlapání se ti točí kolo..
Datum: 23. července 2015 23:40
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čus, mám jawu 350/639 a mám zajímavý problém, jedno nastartování jde na levý válec, tak očistím svíci na právém, nastartuji a jde pro změnu jen na pravý válec, svíčky jsou nové, kladívka čisté.. Nevíte někdo čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2015 22:25
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zkusil bych proměřit ind. cívky
Datum: 21. července 2015 22:25
Jméno: solf
IP: uživatel17615
 A ještě se chci zeptat, jak daleko mají být civky od rotoru? Nastavuji to spárovou měrkou na 0.4 mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2015 20:06
 Já používám pružek z PETláhve, který dám pod cívku, a po utažení vytáhnu.
Datum: 12. července 2015 20:06
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Ahoj, prosím o radu. Kluk má mustanga, který doteď jezdil velmi dobře, i když jsem musel seřídit předstih tak, že je stator posunutý mimo obvyklé hodnoty,tzn. že levá zapalovací cívka je úplně opřená o karter. Pak to ale úplně přestalo jezdit, nešlo to ani nastartovat tlačením, jen občas to baflo. Byl úplně ucpaný výfuk. Po vyčištění se podařilo motor znovu nastartovat, ale nejde vůbec vytočit do otáček, tam jakoby přeskakuje a vynechává. Když začnu točit se statorem doprava, zhorší se to a chcípne, doleva nikam dál nemohu. Kondík, indukčka a kladívka jsou téměř nové, rotor nově nabuzený, karburátor vyčištěný. Máte někdo nějaký nápad. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2015 16:29
Jméno: solf
IP: uživatel17615
 Dnes vyměněna indukční cívka a zatím to běhá. Ta předchozí byla stará 1 měsíc, jsou to zmetky.
Datum: 24. července 2015 16:29
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Tak hlásím další posun. Přemýšlel jsem, co jsem udělal a vzpomněl jsem si, že když jsem sundaval víko plovákové komory, tak se mi zdály málo utažené šrouby a tak jsem je dotáhnul pořádně. Tak jsem to dnes zase trochu povolil a pak to volnoběh drželo. Tzn. asi mi tam jde málo vzduchu. Postavení ejhly ale včera nic nezměnilo, hladina v pořádku. Pak to ale zase stejně začlo chcípat a zjistil jsem, že když zkouším jiskru na vyndané svíčce, tak nejdřív dávala krásnou, pak občas vynechala a po několika takových ručních nakopnutích už nedávala vůbec. Tak jsem koupil další novou svíčku ( je nová, ale k ničemu, skoro nereaguje, v porovnání s tou starou ) a kondenzátor. Na nakopnutí se nic nezměnilo, ale na roztlačení to najednou vše funguje. Možná to tedy bylo i uchcané. Přesto mi není jasné, proč ta jiskra , aniž bych na něco sáhnul, na začátku pokusů šla a postupně mizla. Jak vlastně funguje indukčka? Nebo se těmi neúspěšnými pokusy nějak vybilo magneto? Opravdu teď nevím, zda se stal nějaký zázrak, který může stejně rychle zmizet, nebo to už konečně bude jezdit v pohodě.
Datum: 23. července 2015 19:57
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Tak už je to zase jinak, a horší  . Dnes jsem ho chtěl ještě jednou projet a zkontrolovat, než mu ho dovezu k babičce. Chytil na první pokus, šel do otáček, držel volnoběh, vše OK. Tak jsem ještě chtěl zkontrolovat správnou hladinu, protože se mi při plném plynu karburátor jakoby "vařil" a kapal. Hladina v pořádku, tak jsem to složil zpět a už to nebylo ono. Při osušené svíčce chytí na šlápnutí, jde do otáček, dá se na tom jezdit, ale volnoběh nedrží a když chcípne, už nejde nakopnout. Po osušení svíčky se to opakuje. Karburátor vyčištěný. Zítra zkusím novou svíčku a pak znovu zkusím hnout se statorem, jestli se něco nehlo. Jinak odtrh dávám v horní úvrati na 0,45 mm na kladívkách. Pak pootočím rotorem zpět, a sleduji, kdy je mezi kladívky 0,05 mm, pak znovu změřím vzdálenost pístu od HÚ a mělo by to být 1,6 mm. Mám už kartery s vylisovanými "prostory" pro cívky, tak začínám na středu těch výlisků. Tento motor ale ani s novou vačkou při tomhle nastavení nešel. Tak jsem otočil stator úplně doleva, tak jak to bylo u předcozí vačky, a ono to jelo. Po překontrolování odtrhu pak otočím rotorem do pozice, kdy je mezi kladívky 0,05 mm a vyjde mi, že v tu chvíli je píst cca 3 mm pod HÚ. Snad jsem to napsal srozumitelně. Poslal bych ho dávno do světa, ale nechci to vzdát.....
Datum: 22. července 2015 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel18216
 To je dobře že ti to už jede. Nevím teda jak nastavuješ a měříš předstih,ale mě se u j20-23 nikdy nepodařilo nastavit předstih větší jak něco přes 2mm při dodržení odtrhu kladívka 0,4-0,45mm. Technicky je to nemožné,zabrzdí tě přepážka,to jedině přesadit vačku ....
Datum: 22. července 2015 10:14
Jméno: solf
IP: uživatel17547
 Koupil jsem novou vačku a už zase jede jako vítr. I když stator mám stejně skoro vlevo. Při předepsaném nastavení to nejelo, takže předstih je asi 3 mm. Je to divný, ale hlavně že to jezdí.
Datum: 22. července 2015 4:55
Jméno: pavel
IP: uživatel18202
 Na jawa 50 jsou návody jak co seřídit když to přesně nastavíš a věci jsou v pořádku musí to jít nejlíp se to dělá se sundanou hlavou ale i tyčka stačí ja sem to vyřešil jednou pro vždy Vape žádný kladivka a pod.ale je to drahý.
Datum: 14. července 2015 12:57
Jméno: pepa
IP: uživatel18201
 Ubrouseny kladivka...jelikoz moderni s bilim plastem moc nevydrzi doporucuju na originalnich propilovat drazku na serizovaci srobek co je drzi na statoru....a predstih s odtrhem seridit znovu...trosku bych se postoural v karbecu skouknul hladinu a vyfoukal
Datum: 14. července 2015 5:42
Jméno: standa
IP: uživatel18199
 Zkontroluj jestli máte magneto zaaretovaný na kolíčku a jestli je vačka drážka v drážce ... vypadá to že se to pootočilo ...
Datum: 13. července 2015 13:33
Jméno: jawa 50-23
IP: uživatel17552
 zdravím, už po několikáté nemůžu nastartovat mustanga, když ho roztlačím tak chytne jede asi tak 6 vteřin a konec
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2015 21:23
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Opravdu nemáš ucpanou trysku či nějaký kanálek či vzdušník v karburátoru? Co vše jsi čistil,seřizoval a jak? Jiskra je? Dobrá či mizerná? Na svíčce odtrh 0,4 max 0,5mm? Nějaké správné základní nastavení zapalování je ok? Neuklepalo se kladívko dolu,že už by neotvíralo? Odpověz prosím na vše,ne jen na jednu věc,jak je tu zvykem ... pak se dá něco dedukovat .
Datum: 19. července 2015 21:23
Jméno: jawa 50-23
IP: uživatel17552
 Vyčistil, seřídil jsem to benzín dotíká a pořád nic.
Datum: 19. července 2015 17:02
Jméno: jawa,cz
IP: uživatel13743
 špatně seřízený karbec, nedotíká benzín, vyčistit a nastavit
Datum: 12. července 2015 16:27
Jméno: Chose
IP: uživatel18193
 Ahoj, mám na vás dotaz, řeším problém s Mustangem. Když se nastartuje, tak na volnoběh motor krásně drží, ale jak se zařadí rychlost a má jít do tahu, tak ztrácí výkon a má tendenci chcípnout. Už jsem vyčistli karburátor a zkoušel štelovat, dal filtr na benzin, seřídil předstih. Nevíte někdo takhle od stolu co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:52
Jméno: Chose
IP: uživatel18193
 Tak to bylo karburátorem, nahodil jsem jiný kousek a mustang se rozjel. Teď ještě zkusím vybádat, co může být za problém s tím původním...
Datum: 16. července 2015 8:52
Jméno: Chose
IP: uživatel18193
 Kluci, díky za odpovědi. Výfuk už mi taky napadl, takže jsem ho sundal, ale výsledek stejný. I svíčku už jsem měnil a beze změny. Zkusím prohodit tu cívku z funkčního Pionýra a uvidíme. Ještě případně asi zkusím vyměnit celý zapalování. Dneska se v tom budu zase
vrtat, tak pak dám vědět, jestli byl úspěch nebo ne.
Datum: 14. července 2015 11:54
Jméno: pepa
IP: uživatel18201
 Ucpany vyfuk? Gufera?
Datum: 14. července 2015 5:47
Jméno: Zdenda
IP: uživatel606
 možná příčina : vyběhaný motor, doporučení : udělej výbrus ... ještě mě napadá slabá jiskra, dej novou svíci BRISK N15C nebo N14C a vyměn zapalovací cívku ... Zdenda
Datum: 13. července 2015 15:13
 Zdravím,mám jawu 50/20.Když jedu po rovince tak mi jede kolem 65-70 ale do kopce mi dusí motor a někdy i na 1.Výfuk mám čistý,předstih dobrý,tak nevím co by to mohlo ještě být.Děkuji za nějaké info.Reno
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2015 20:46
 To mě nenapadlo,hned zítra to zkusím.Děkuju moc
Datum: 07. července 2015 20:46
Jméno: Martin
IP: uživatel18186
 Neteče ti tam málo benzínu? Zkontroluj hladinu
Datum: 07. července 2015 17:51
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Nedotítá ti benzín.Projdi si celou palivovou soustavu od kohoutu,palivového filtru až ke karburátoru.Ještě mrkni na trysky a plovákovou hladinu.
Datum: 07. července 2015 16:38
Jméno: Jiří
IP: uživatel18099
 Ahoj zabijáci-Koupil jsem mé paní el.kolo-žádný kepl-jede to jako dábel!!V poho dá 35km/hod a stále řešíme přilbu-stačí jen na kolo nebo už blembák na moto????!!!Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2015 19:58
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
 Ahoj, pokud je ti víc jak 18let napotřebuješ nic
Datum: 07. července 2015 19:58
 Jelikož je elektrokolo homologované jako KOLO, tak podle mě stačí přilba na kolo
Datum: 06. července 2015 22:41
Jméno: Karel Majer
IP: uživatel15661
 Zdar draci. Prosím pomoc potřebuji poradit, už jsem zoufalej. Mám mustanga, pod kopcem ho roztáhnu a maže cca 300m, po té se začne dusit jako když jedete a zároveň brzdíte až skoro chcípne. Stačí vyřadit a klape v pohodě po chvilce opět jede normálně, ale jak ho držím dýl na plnej, tak to udělá zas. Dal jsem nové zápalko, gufero od zápalka, novou spojku+gufero od spojky, novej karburátor, filtr i kohout, fajfku i asi 3 svíčky. Stále nic nezabralo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2015 20:19
Jméno: Karel Majer
IP: uživatel15661
 Jo všechno čistý a nový. Vyčistil jsem i výfuk a pořád nic.
Datum: 07. července 2015 20:19
 Zkusil bych cestu benzinu, plovakovka, kohoutek, palivovej filtr, všechno čistý?
Datum: 05. července 2015 21:44
Jméno: Karel Majer
IP: uživatel15661
 To jsem zkousel a taky nic. Na konec jsem dal ten tuning bez boxu
Datum: 01. července 2015 22:21
Jméno: Raďas
IP: uživatel18172
 Laboruj se vzduchem, utěsni pořádně filtrbox, nech třeba jen jednu díru a podobně..
Datum: 01. července 2015 21:49
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj. Čím to je že babeta nejdedo otáček je jakoby přidusená. Všechno má nové benzín jde překrásně. Špatně chytá, po chvilce je žhavá svíčka. Svíček sem měnil pět a žádná změna. Zkoušel jsem bohatost směsi různě, zapalovaní potáčet a žádná změna. Měl sem motor rozpůlený všecko sem vyčistil nádherně dal nové těsnění na silikon pěkně nalepil.,gufera nové všcko nové. V karburátoru nový ventil jehlový, plováky,tyristor s cívkou GYT, zapalovací pól, nastavené to je a nejede a nejede do otáček nejde. Jak se motor zahřívá z chladného stavu tak motor skomírá a chcípá. Prosímvás co to ještě može byt? Jaká zrada
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2015 22:31
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Vzduchový filtr tomá takovou drátěnku. ten vzduch jde přes rám do takového kousku trubičky,přes krytku na karburátoru. Zkoušel jsem ten filtr vydělat nepomohlo to. výfuk jsem pak sdělal a taky to nepomohlo. Plováky jsou nastavené, směs jsem zkoušel všelijak a žádná změna.
Datum: 03. července 2015 22:31
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jaký máš vzduchoví filtr??15
Datum: 01. července 2015 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel18171
 Teplá svíčka se nevyndavá. Černá svíčka znamená chudou směs. Muže bejt třeba ucpanej vejfuk.
Datum: 01. července 2015 13:04
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 To nemože už když to je přetěsněné perfektně. už to nedýmí. Svíčka je suchá černá a po chvilce jízdy žhavá. Ujedu dvacet metrů někde a dvacet zpátky a je to žhavé ta svíčka že mě to pěkně spálí pazůry
Datum: 01. července 2015 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel18171
 No žere ti ten převoďák ...
Datum: 01. července 2015 11:08
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Ahoj. Jaké následky má špatné těsnění mezi blokama motoru? má to vliv na výkon(tah) motoru a startování? Jedná se o babettu 210. Studená jede a jak se začně zahřívat tak už nejede. Všechno má nové. Tyristor,zapalovací pól, indukční cívku, plovák v karbecu a jehlový ventilek svíčka nová. Flusá olej do výfuku, když vytáhnu svíčku tak je zaolejovaná, špatně chytá, kouří nadměrně a ten kouř smrdí strašně hustý kouř našdlý až černý? prosím poraďte. Je to těsnění mezi blokama?\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2015 11:56
 když sundáš víko spojky a podíváš se pod kolečko okolo kliky tak uvidíš praskliny v karteru.Jediná možnost je vyměnit karter a každopádně mezi bloky (kartery) dávej vždycky papírové těsnění natřené vazelínou
a nikdy silikon!!! Ten nevydrží tlak kliky.
Datum: 06. července 2015 11:56
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Gufera naklikové hřídeli sem vyměnil oboje a nepomohlo to.
Datum: 30. června 2015 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel18168
 Ano,těsnění mezi blokama,nevim jestli u babety je i nějaké gufero ,kde by byl olej ... neznam ten motor,u pio je to častá závada
Datum: 29. června 2015 22:15
 Ahoj kluci mám dotaz ale není to veterán!Koupil jsem synovi minibajka-kopie silniční mašiny.Natočit OK-bere za plyn OK-jede jako dábel ale po tak 800m chcípne-počkám tak 10 vteřin natočím a pak to samé 800m a chcípanec atd...Poradíte co s tou malou potvorou mám udělat????Dík za rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2016 19:28
Jméno: montovak
IP: uživatel18499
 Ahoj,motorovky a podobné nemají plovákovku,je tam ventil a membrána,proto funguje i vzhůru nohama  jinak pricpaný přívod paliva.
Datum: 19. ledna 2016 19:28
 Kluci díky já to tak nějak myslel ale raději se poradím.Ještě jednou díkas!!!!
Datum: 26. června 2015 17:54
 Za sebe sázím na přicpanej přívod paliva nebo dost možná konstrukční chybu. Pokud je to 50ccm a motor je z motorovky nebo podobného výmyslu, tak bych tipoval, že karburátor není stavěný na tak "dlouhodobou" zátěž a "dojde" benzín(vycucne benzín z plovákové komory(za předpokladu, že tam něco takového je) rychleji než stačí přitékat).
Datum: 26. června 2015 16:46
 napadá ma či ti dobre doteká benzín
Datum: 26. června 2015 16:44
 Zdar draci, mám další problém se Staďákem, po prvním našlápnutí, pokud mi to nezdechne, tak můžu ujet i 40km naráz, ale pokud mi to chcípne, tak to nenastartuju ani za boha. Vždycky musím vyndat a zandat svíčku a pak to jede zas v klidu do prvního chcípnutí, pak se musí celá věc opakovat. Svíčkou to není, dával jsem tak 2-3 různé a dělá to furt to samé. Nejdivnější je, že tu svíčku nemusím ani očistit, stačí vyndat a zas zandat a můžu jet.
Nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2015 17:07
 Ahoj fajfkou to nebude, mám tu verzi s tím pérkem, takže přechod na svíčku by měl být v pohodě. Ještě si pohraju s předstihem, s novou svíčkou atd. dám vědět
Datum: 25. června 2015 17:07
 Zajímavá záhada - za sebe tipuju závadu na fajfku - asi bych se i vsadil, že máš typ, kde se do závitu na svíčce zapichuje jehla z bakelitu té fajfky. Z nějakého důvodu se mi ta jehla na stadionu furt upalovala a na delších trasách nebyl problém jí upálit tak, že mi fajfka spadla ze svíčky. Zkus jí vyměnit za verzi, kde se svíčka strká do kovový objímky s pérkem. Pak už mě napadá jenom vytrhané lanko na konci vysokonapěťového kabelu u fajfky.
Datum: 21. června 2015 10:34
 klasiku originální z 1962. Doteď bylo vše naprosto bez problémů. Fakt nechápu, když vyndám svíčku a ukostřím jí o hlavu, tak naprosto v pohodě funguje, i jiskru to hází, ale pokud to nevymontuju a nezamontuju, tak to prostě tu jiskru nehodí (říkám, ani čistit nemusím).
Datum: 20. června 2015 0:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co tam máš za zapalovací, resp. indukční cívku??
Datum: 19. června 2015 22:45
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Zdar draci,
sháním nějakýho fichtla na náhradní díly. Nejlíp Mustang ale beru i 20 / 21. Ideálně okolí ČB. Kdo by o něčem věděl dejte vědět. Stav jakejkoliv, na ceně se nějak domluvíme. Ideálně co nejmíň.
Dík za jakýkoli info, kontakt, tip nebo cokoliv.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2015 20:22
Jméno: krmela
IP: uživatel18136
 Podívej se na Bazar nebo na Bazoš. Určitě něco najdeš.
Datum: 15. června 2015 20:22
Jméno: Martin
IP: uživatel17467
 Dobře, zkusím to ještě jinde. Díky za radu. Speciální díly právě nevím úplně jistě, co všechno bych použil. Ale chtěl bych novější typ kyvky z mustanga, možná i tlumiče, vejfuk, takovou tu podsedlovou tyč.,,
Datum: 15. června 2015 18:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ptáš se na špatným místě... těžko ti tady někdo dohodí něco výrazně levnějšího než najdeš na inzertních serverech, když se o to lidi tady zajímají.. lepší způsob je ptát se po známejch nebo v hospodě u piva... já takhle koupil všechny fichtly s nejvyšší pořizovací cenou 3tis. za 555 s TP... jinak jednavacítka za 15 stovek, dvacítka za litra, jednadvacítka bezpapírák za odvoz...
Datum: 15. června 2015 18:16
 Když bys sháněl nějaké specifické díly, mám spoustu známých, kteří by mohli něco mít, ale celého fichtla kterého by obětovali, na díly rozhodně nemají.
Datum: 15. června 2015 13:32
|



|